تبلیغات

تبلیغات

گسترش کسب و کارم موجب ثروتمندی ام شد

piazdagh2

مهم ترین چیزی که باید بدانید این است که گسترش کسب و کار از راه اندازی آن سود بیشتری دارد و همواره باید برای آن تلاش کرد و من هم توانستم با گسترش کسب و کار خود در زمینه تولید پیاز داغ به ثروت و موفقیت دست یابم و در ادامه آنها را معرفی خواهم کرد.

پیاز داغ خانگی

کیفیت محصولات خانگی باعث بالا بودن قیمت این دسته از محصولات است، قیمت پیاز داغ خانگی نیز از این مسئله مستثنی نبوده است. پیاز داغ خانگی گل سر سبد طبخ همه ی غذاهاست، چرا که طعم دهنده ی اصلی انواع غذاها و تزئینی لذیذ برای برخی از آن هاست. پیاز داغ جزء جدایی ناپذیر آشپزی هاست.

از آنجایی که امروزه با توجه به سبک زندگی اکثرا آپارتمان نشین هستند و یا بانوان شاغل شده اند، پیاز داغ آماده برای آشپزی از نعماتی است که نمی توان آن را کتمان کرد. برخی بانوان با حساسیت بالایی که برای انتخاب مواد غذایی خود دارند ترجیح می دهند نوع خانگی این محصول را در سبد خرید خود قرار دهند. از بارزترین مشخصات پیاز داغ خانگی تازگی و طراوت این محصول است. در تهیه پیاز داغ خانگی، پیازها با دست و با سلیقه ی زیاد خرد می شوند و در آب جوش به مدت حدودا 10 دقیقه می جوشند، تا کاملا مغز پخت شود.

پیاز داغ

پیاز داغ خلالی

قیمت پیاز داغ خلالی آماده بسیار مناسب است که در کمتر شدن زمان طبخ غذا بسیار تاثیرگذار است. پیاز داغ یکی از طعم دهنده های بسیار لذیذ در آشپزی است. برای اینکه بتوانیم پیاز داغ خلالی تهیه کنیم باید به چند نکته بسیار دقت داشته باشیم. اول اینکه حتما پیاز را بصورت یک دست، نازک و خلالی برش دهیم و از مغز پیاز استفاده نکنیم زیرا باعث نرمی پیاز داغ می شود.

دوم پیازهای خرد شده را در آب به مدت پنج دقیقه بجوشانیم و سپس آبکشی کنیم. سوم حتما از روغن زیاد و مخصوصا از روغن سرخ کردنی استفاده کنیم و بگذاریم روغن بسیار داغ شود. چهارم مقداری نمک به روغن اضافه کنیم تا پیاز داغ خوش طعم تر شود و موقع سرخ شدن بگذاریم تا پیازها سبک شده و روی سطح روغن شناور شوند سپس با قاشق پیازها را هم بزنیم. و در انتها زمانی که پیازها طلایی شدن سریعا آنها را از روغن خارج می کنیم.

پیاز داغ

پیاز داغ کیلویی

قیمت پیاز داغ کیلویی بسته به نوع بسته بندی و کیفیت آن متفاوت است. البته کیفیت و تازگی محصول در درجه ی اهمیت قرار دارد. پیاز داغ کیلویی، به نوعی به انواع پیاز داغ گفته می شود که علاوه بر رنگ طلایی کاملا ترد و فاقد روغن اضافی است. در این نوع پیاز داغ برش ها بسیار نازک و ظریف است و علاوه بر سرخ شدن پیازها باید پخت کاملی داشته باشند تا بافت پیاز اصلاحا شیشه ای شود.

همچنین بخوانید  رواج عمل های زیبایی در راز جراحی

معمولا از این پیاز داغ ها برای تزئین روی غذاهایی مثل کشک و بادمجان، انواع آش، عدس پلو و دیگر غذاها استفاده می شود.البته بانوان خوش سلیقه و حساس برای پخت غذاهایشان هم از این نوع پیاز داغ استفاده می کنند چرا که در کیفیت غذای طبخ شده تاثیر بسزایی دارد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *