تبلیغات

تبلیغات

از راهی باورنکردنی به ثروت و موفقیت رسیدم

shoyandeh-arad2

ممکن است تا کنون به ذهن شما نرسیده باشد که تولید مواد شوینده پقدر پتانسیل پولسازی و ثروتمندی دارد اما من توانستم با تولید این مواد درآمد خود را به شدت افزایش داده و فردی موفق شوم و در ادامه این مقاله می خواهم بهترین مواد شوینده موجود در بازار را به شما معرفی نمایم.

مواد شوینده مبل پارچه ای

باید به این موضوع اشاره کنیم که مواد شوینده مبل پارچه ای به صورت شامپو، اسپری و مایعهای مخصوص در بازار وجود دارند اما اگر بخواهیم در حالت کلی مشخصات یک شوینده مبل ایده آل را نام ببریم می توانیم بگوییم. جدا کردن لکه سطحی خواهد بود علاوه بر نفوذ عمیق به بافت پارچه جنس شوینده باید برای پارچه مبل سیف باشد.

اینکه شوینده های مبل باعث ایجاد رطوبت در پارچه می شوند باید ترکیباتی در این مایعات داشته وجود داشته باشند که  ضد قارچ باشند و در طول خشک شدن پارچه، از جمع شدن میکروارگانیسمها به خصوص کپکها جلوگیری شود. از مهمترین ویژگیهای یک شوینده خوب این است که بعد از استفاده و خشک شدن محل هیچ اثر و لکه ای از شوینده روی مبل باقی نباشد و استفاده از آن موجب ایجاد بوی نامطبوع بر روی مبلها نشود.

مواد شوینده

مواد شوینده نانو نیپ

پیشرفت علم و تکنولوژی انواع مختلفی از محصولات به بازار عرضه می شود که از جمله آنها مواد شوینده نانو نیپ است. محصولات نانو به گونه‌ ای طراحی و تولید می‌ شوند که آسیبی به محیط زیست، گیاهان و جانداران مورد نمی کنند. محصولات نانو جز محصولات برتر شناخته شده و در بازار جایگاه بالایی توانسته‌اند پیدا کند. این محصولات ضمن آسیب نزدن به محیط زیست با کارایی بسیار بالای خود توانسته اند عملکرد خوبی داشته باشند.

مواد شوینده نانو نیپ برای فرش توسط مراکز مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می شود. شما می توانید از طریق این سایت این محصولات را با کیفیت های بالا و قیمت های مناسب خرید کنید. با جرات می توان گفت، از آنجایی که محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مشتریان می رسانیم. محصولات دارای قیمت های بسیار پایین هستند و شما در صورت خرید محصولات در حجم های زیاد قیمت های کمتر برای آنها پرداخت خواهید کرد. همچنین می توانید هر حجمی از این محصول را که لازم دارید سفارش داده و خریداری کنید.

مواد شوینده

مواد شوینده بهداشتی خارجی

امروزه در سطح کشور ما ایران کارخانه های صنعتی زیادی در زمینه تولید مواد شوینده بهداشتی خارجی  فعالیت دارند چون مواد شوینده برای از بین بردن آلودگی لازم و ضروری هستند. محصولاتی که به عنوان خارجی و واردات در بازارهای داخلی کشور ما وجود دارند قیمتهای بالاتری را نسبت به تولید داخلی دارند. هزینه واردات و حمل و نقل بر روی قیمت نهایی این محصولات افزوده می ‌گردد و باعث افزایش قیمت می شود.

همچنین بخوانید  بهترین سایت خرید درون بازی در ایران

هر کدام از آنها در زمینه مختلفی کاربرد دارد که قیمت این مواد با توجه به نوع آنها و همچنین درصد خلوص پاک کنندگی آنها متفاوت می باشد. همیشه محصولات و مواد شوینده بهداشتی خارجی که به عنوان برند بوده اند به دلیل کیفیت پاک کنندگی بسیار خوب و بازار خرید و فروش پر رونق قیمت بالایی دارد. در نحوه قیمت گذاری انواع مواد شوینده مانند مایع شوینده توجه به غلظت یکی از نکات اساسی بوده هرچقدر میزان غلظت انواع مایع شوینده بیشتر باشد قدرت پاک کنندگی بیشتری داشته است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *