تبلیغات

نحوه رفع خطای Some of Your Accounts Require Attention در ویندوز 10 و 11

How-to-fix-Some-of-Your-Accounts-Require-Attention-error-in-Windows-10-and-11

استفاده از یک حساب کاربری مایکروسافت در چندین دستگاه ویندوزی بهترین راه برای همگام سازی تنظیمات ویندوز به شمار می رود. با این حال، ممکن است در رایانه های خود با خطای “Some of your accounts require attention” مواجه شوید که بیان کننده این موضوع است که حساب های کاربری مایکروسافت شما نیاز به بررسی دارند.

اگرچه، همچنان می توانید بدون هیچ مشکلی به استفاده از رایانه های خود ادامه دهید، اما چندین راه کار ساده وجود دارد که بتوانید به راحتی از شر این مشکل خلاص شوید. در ادامه مقاله، نحوه انجام این کار آورده شده است.

حساب کاربری مایکروسافت خود را تایید کنید

تنظیمات ویندوز 11

گاهی اوقات ممکن است خطای “Some of your accounts require attention” به دلیل عدم تایید حساب کاربری مایکروسافت شما باشد. برای بررسی این موضوع به مسیر Settings > Accounts > Your info بروید.

در این بخش ممکن است مایکروسافت پیام تایید هویت خود را برای همگام سازی گذرواژه در دستگاه های شما نمایش دهد. اکنون بر روی گزینه Verify کلیک کرده و سپس دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

توجه: اگر قبلا حساب مایکروسافت خود را تایید کرده اید سعی کنید مجددا این عملیات را تکرار کنید.

ویژگی Shared Experiences را خاموش کنید

تنظیمات ویندوز

در ویندوز ویژگی به نام Shared Experiences طراحی شده است تا بتوانید به سرعت فایل ها و داده های خود را با دستگاه های اطراف خود به اشتراک بگذارید. با این حال، فعال بودن این ویژگی ممکن است باعث ایجاد خطای “Some of your accounts require attention” در رایانه شما شود. اگر از روش های دیگری برای انتقال فایل های خود استفاده می کنید، می توانید ویژگی Shared Experiences را در رایانه خود غیر فعال کنید.

  • بر روی نماد Start در ویندوز کلیک راست نموده و سپس از منوی زمینه گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • از پنل سمت چپ به مسیر Apps > Apps & Features بروید.
  • صفحه را به پایین اسکرول کرده و سپس کلید مربوط به Share across experiences را خاموش کنید.

در نهایت، رایانه خود را مجددا راه اندازی کرده و سپس بررسی نمایید که مشکل “Some of your accounts require attention” در رایانه شما برطرف شده است یا خیر.

یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید

اگر پس از خاموش کردن ویژگی Shared Experiences همچنان خطای “Some of your accounts require attention” را دریافت می کنید، می بایست یک حساب کاربری جدید مایکروسافت ایجاد کنید. همچنین، این مشکل می تواند با ایجاد یک حساب ملی نیز رفع شود.

همچنین بخوانید  چگونه نام رایانه شخصی خود را در ویندوز 11 تغییر دهیم

اتصال دستگاه ها را متوقف کنید

اگر مشکلی در یکی از دستگاه های مورد اعتماد شما دجود داشته باشد، ممکن است با پیغام خطای “Some of your accounts require attention” مواجه شوید. در این صورت، می بایست وارد حساب مایکروسافت خود شوید و سپس دستگاه های متصل به آن را قطع نمایید.

رمز عبور رایانه خود را حذف کنید

حذف رمز عبور با استفاده از تنظیمات ویندوز 11

بسیاری از افراد ترجیح می دهند با استفاده از پین کد به عنوان مکانیستم ورود به سیستم بهره ببرند. استفاده از این ویژگی محافظت از داده ها و اطلاعات شما را افزایش می دهد اما، گاهی اوقات نیز ممکن است باعث بروز خطاهایی چون “Some of your accounts require attention” در رایانه شوند. از این رو، توصیه می کنیم برای مدت کوتاهی این ویژگی را در ویندوز خود غیر فعال کنید.

تنظیمات ویندوز را باز کرده و سپس از پنل سمت چپ به مسیر Accounts > Sign-in Options بروید. حالا گزینه PIN (Windows Hello) را گسترش داده و سپس بر روی گزینه Remove کلیک کنید.

خطای Account Attention را در رایانه خود رفع کنید

تا به الان باید از شر این مشکل خلاص شده باشید. معمولا خطای Some of your accounts require attention” به ویژگی Shared Experience مربوط می شود. خبر خوب این است که حتی اگر Shared Experiences را در رایانه خود غیر فعال کنید همچنان می توانید اطلاعات و داده های خود را بین دستگاه های مختلف انتقال دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *