تبلیغات

تبلیغات

فروش انواع تیرچه بتنی(بلوک) و کرومیت(فلزی) در شهر مفتول

tircheblock1

تیرچه‌ها قطعاتی پیش ساخته هستند که به منظور افزایش مقاومت در سازه مانند سایر مقاطع فولادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تیرچه به صورت افقی در میان ستون‌های  ساختمان قرار گرفته و در ترکیب با تیرچه و قطعات دیگر سبب تحمل نیروهای مرده و زنده در ساختمان می‌شود. در واقع مقاومت و استحکام ساختمان را افزایش می‌دهد. تیرچه‌ها نوعی تیر در ساختمان سازی هستند که فواصل کوچکی در ساختمان را تحت پوشش قرار می‌دهند. نحوه قرارگیری این مقاطع فولادی به صورت موازی روی تیرها یا دیوارهای باربر است. در انتهای تیرچه شیارهایی وجود دارد. این شیارها با عناصر متحمل وزن یکی می‌شوند تا سطحی صاف را ایجاد نمایند. تیرچه‌ها در چند نوع تولید می‌شوند که اصلی‌ترین آن‌ها تیرچه بتنی و تیرچه کرومیت است. در این بخش در مورد مشخصات و خرید و فروش تیرچه کرومیت یا فلزی و بتنی یا بلوک صحبت می‌کنیم.

فروش تیرچه بتنی یا بلوک

 

انواع تیرچه بتنی

تیرچه بتنی یکی از انواع تیرچه‌های  موجود در بازار است که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پایه اصلی تولید تیرچه بتنی آرماتور است. به طوری که در بال فوقانی از یک آرماتور، در بال پایینی از دو آرماتور استفاده شده است. تیرچه بتنی دارای کاربرد گسترده‌ای است. از این رو معمولا بیشتر از تیرچه کرومیت استفاده می‌شود. ساختمانی که توسط تیرچه بتنی یا تیرچه بلوک تولید می‌شود معمولا از مقاومت بالایی برخوردار است. از این رو امکان ساخت برج‌های  مرتفع را فراهم می‌سازد.

همانطور که پیش تر گفته شد تیرچه بتنی کاربرد گسترده‌ای دارد. از این تیرچه در سقف‌های  آجری، فلزی و بتن آرمه به وفور استفاده می‌شود. چرا که سبب ایجاد سازه‌ای مستحکم در برابر نیروهای کششی می‌شود. لازم به ذکر است این تیرچه دارای دو نوع خرپایی و پیش تنیده است. به منظور اطلاع از قیمت فروش تیرچه بلوک یا بتنی با شهر مفتول تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در خصوص مشخصات و قیمت کسب نمایید.

فروش تیرچه کرومیت یا فلزی

 

انواع تیرچه بتنی

نوع دیگری از تیرچه، تیرچه کرومیت یا فلزی است. به منظور تولید این تیرچه از ورق فولادی یا نبشی استفاده می‌شود. بر خلاف تیرچه بتنی، در ساختار تیرچه کرومیت به جای میلگرد یا آرماتور از نبشی استفاده می‌شود. به طور کلی تیرچه کرومیت یا فلزی از سه قسمت تولید می‌شود. قسمت فوقانی، میانی و تحتانی. در قسمت تحتانی این محصول ورق فولاد استفاده شده است. در بخش فوقانی آن از ورق نبشی استفاده شده است. لازم به ذکر است تیرچه کرومیت یا فلزی به صورت ایستا است . بنابراین در این مقطع فولادی نیازی به شمع بندی نیست. از مزایای اصلی تیرچه کرومیت می‌توان به سرعت بخشیدن به ساخت اشاره کرد. تیرچه فلزی یا تیرچه کرومیت دارای استقامت بسیار زیادی است. بنابراین در انواع سازه ها، در ساخت سقف تیرچه کرومیت و همچنین ساختمان هایی با اسکلت فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین بخوانید  مزایا و معایب خرید آنلاین (چه چیزهایی کمتر اینترنتی خرید می شوند؟)

به طور کلی استفاده از تیرچه کرومیت و تیرچه فلزی در ساختمان واجب بوده و مزایای زیادی دارد. به منظور خرید و فروش تیرچه کرومیت و تیرچه فلزی با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت تضمینی با شهر مفتول در ارتباط باشید. شهر مفتول بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع صنایع مفتولی است. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره 02154483 با کارشناسان ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین با مراجعه به سایت شهر مفتول انواع محصولات و مشخصات را مشاهده نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *