تبلیغات

تبلیغات

سه مدل از پرفروش ترین خردکن های برقی در مدرن کالا

khordkon

بسیاری از لوازم خانگی  برقی روزانه استفاده نمی شوند و درزندگی های پر سرعت و شلوغ امروزی نیاز به برخی لوازم خانگی، ضروری نیست اما بعضی لوازم زندگی را برای ما راحت تر می کنند. در این مقاله 3 نمونه از بهترین و پرفروش ترین خردکن های برقی را به شما معرفی می کنیم که با داشتن این خردکن ها سرعت آشپزی شما بالا رفته و وقت کمتری برای آشپزی صرف می کنید.

خردکن سیلورکرست

سیلورکرست برندی است که از سال 1991 به طور تخصصی بر روی تولید خردکن های برقی فعالیت دارد و امروزه توانسته است پرفروش ترین خردکن ها را تولید که میزان رضایتمندی 100 درصدی دارد. کارخانه سیلورکرست سعی کرده تا این خردکن ها جایگزین مناسبی برای چرخ گوشت نیز باشند.

خردکن سیلورکرست 3.8 لیتری، با داشتن قدرت 3000 واتی می تواند انواع مواد گوشتی و سبزیجاتی را چرخ یا خرد کند و این وسیله نیاز شما را به استفاده از وسایلی مانند چرخ گوشت و سبزی خردکن که عموما به دلیل سنگین بودن استفاده از این وسایل سخت است را برطرف کند. این خردکن برای کاربرانی که به دنبال خردکنی با مخزن پیرکس و شیشه ای هستند پیشنهاد می شود .

خردکن های برقی

 

نکته ای که باید در خرید خردکن سیلورکرست به آن توجه کنید این است که اگر اصل این خردکن را تهیه کنید این ویژ گی و کارایی را خواهید دید، یکی از رازهای  تشخیص خردکن سیلورکرست اصل توجه به نشان هولوگرام محصول است که باید حین خرید به این موضوع توجه داشته باشید.

خردکن سیلورکرست 7.5 مخزن استیل

باید گفت این خردکن نیز از نظر کیفیت و کارایی همان کارایی و کیفیت را دارد اما با این تفاوت که سیلورکرست به نیاز کاربران توجه داشته و خردکن هایی با حجم ها و جنس مخزن های مختلفی را وارد بازار می کند و این خردکن با حجم بالاتر برای افرادی مناسب است که به دنبال خرد کردن مواد غذایی با حجم بالا هستند. جنس بدنه این خردکن استیل دولایه است اما از نظر جنس تیغه ها هر دو یکسان و ضد زنگ هستند.

خردکن برسادیس

شرکت برسادیس با تلاش های تکنسین های ایرانی در این سال های طولانی توانسته است خردکنی را با کیفیت ساخت بالا تولید کند که بدنه این خردکن از جنس پلی کربنات است و برای کاربرانی که به دنبال خرید خردکن های نشکن با حجم بسیار بالا هستند مناسب است. کارخانه برسادیس در فروردین ماه سال 1401 خردکن برسادیس با قدرت 6500 را  وارد بازار کرده است.

همچنین بخوانید  ویژگی ها ، قیمت لپ تاپ و بررسی Asus ZenBook 3

 

خردکن های برقی

شما میتوانید از فروشگاه های مختلفی مانند :دیجی کالا، مدرن کالا، ترب ، ایمالز خردکن های سیلورکرست و برسادیس را تهیه کنید اما توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی مدرن کالا، خردکن سیلورکرست اصل را همراه گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله برای شما ارسال می کند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *