تبلیغات

تبلیغات

با عطر و طعم این چای قهرمان زندگی ام شدم

chay-arad2

هیچوقت نمی توانستم فکرش را بکنم که روزی بر مشکلاتم غلبه کرده ام و توانستم در کاری چنان موفق عمل کنم که ثروت زیادی را بدست آورده ام اما اکنون این رویا برای من محقق شده است و خوشبختانه توانستم با فعالیت در حوزه ی چای زندگی ام را دستخوش تغییراتی مثبت کنم در ادامه می خواهم انواع چای که از آن ها سود بسیاری را کسب کرده ام را به شما معرفی کنم.

چای کوهی سوزنی

چای کوهی سوزنی، گیاهی ارزشمند است که به صورت خودرو در دل دشت می روید و خواص معجزه بخشی برای سلامتی دارد شما می توانید این از قیمت چای کوهی سوزنی در فروشگاه های سراسر ایران اطلاع پیدا کنید. اگر در فصل بهار سری به کوه و دشت بزنید، حتما در دل دامنه ها می توانید چای کوهی سوزنی را پیدا کنید. گیاهی که با گل های پنبه ای صورتی و بنفش رنگش، در طبیعت خودنمایی می کند و با عطر و بوی مست کننده اش فضا را معطر می سازد.

چای کوهی سوزنی از گیاهان بومی کشور ما می باشد و از زمان های بسیار دور مورد استفاده افراد بوده و از برگ ها و ساقه های آن برای تهیه دمنوش های شفابخش استفاده می کردند. این گیاه در جهت درمان زخم های عمیق، نیز به کار می بردند. این گیاه را با زحمت جمع آوری کرده و با روش های مناسب خشک می کنند و خشک کرده آن را همانند چای، دم آورده و نوش جان می نمایند‌. دمنوش چای کوهی سوزنی برخلاف سایر گیاهان دارویی، دارای طعمی بسیار ملایم و مطلوب است و به همین علت طرفداران بسیاری دارد.

چای کوهی

چای ماسالا

خرید این چای به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد در چند سال گذشته رونق چشمگیری پیدا کرده است که با توجه به خواص آن قیمت چای ماسالا بسیار پایین می باشد. چای ماسالا را حتما باید از فروشگاه های بزرگ و معتبر خریداری کرد تا از کیفیت خوب آن مطمئن بود. چای ماسالا یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی ها است که دارای خواص بسیار زیادی برای درمان بسیاری از بیماریها و همچنین پیشگیری از آنها می باشد. یکی از خوشمزه ترین انواع چای موجود در بازار چای ماسالا می باشد که دارای خواص بسیاری از جمله برای لاغری می باشد.

این نوع چای را می توان با شیر مصرف کرد که با قیمت عرضه و فروش عمده آن در مراکز مختلفی از کشور قابل خریداری است. چای ماسالا صرف نظر از هر خواص و ترکیباتی که داشته باشد دارای طعم و عطر بسیار دلپذیری است. شاید بسیاری از افراد به همین خاطر آن را مصرف می کنند اما با دانستن فوایدی که این نوع چای برای سلامتی دارد می توا استفاده ای مناسب تر از آن به عمل آورد.

همچنین بخوانید  یونیت هیتر آبگرم

چای کوهی

چای میوه ای

کیفیت میوه مورد استفاده در انواع چای میوه ای و قیمت چای میوه ای که به صورت چای عرضه می شود بر قیمت نهایی محصول تاثیر مستقیم دارد. چای میوه ای یکی از محبوب ترین انواع نوشیدنی است که علاوه بر دارا بودن خواص درمانی، یک نوشیدنی فرح بخش و لذیذ نیز محسوب می شود که انواع ویژگی، خواص آن در این مقاله بیان شده است.

اگر بخواهیم از نوشیدنی های مهم تاریخ بشر یاد کنیم امکان ندارد که اسم چای در آن لیست وجود نداشته باشد، یک نوشیدنی با تنوع بسیار که گسترهٔ استفاده از آن جهانی است. وقتی صحبت از چای به میان می آید، نوشیدنی معطری که با ریختن آب جوش بر برگ های گیاه چای که نام علمی اش «کاملیا سیننسیس» است به ذهن متبادر می شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *