تبلیغات

تبلیغات

برای ثروتمند شدن محیطم را با پرتقال زرد تغییر دادم

porteghalzard2

شما باید محیط خودتونو تغییر بدین و به محیطی نیاز دارید که با آینده ای که قصد ایجاد اونو دارین مطابقت داشته باشه چرا که نه تنها با ارزش ها و دید شما همگام باشه، بلکه انرژی‌تون رو هم به حرکت دربیاره و براتون الهام بخش باشه و بتواند شما رو هم مثل من به یک شخص ثروتمند در حوزه کاریتان تبدیل کند. در ادامه مطلب محصولات مناسب این حوزه را برایتان به اشتراک گذاشته ام.

پرتقال زرد

اگر درخت پرتقال را خیلی کم آبیاری کنید، ممکن است سطح خاک مرطوب باشد و این ویژگی می تواند قیمت پرتقال زرد را تغییر دهد، اما آب در جایی که نیاز است به ریشه ها نفوذ نمی کند. این مهم باعث زرد شدن برگ ها می شود. اگر آبیاری در باغات انجام می شود، آبیاری باید هفته ای یکبار و جوری که خاک گیاه کاملا خیس گردد، انجام شود.

اگرهم پرورش خانگی دارید، طوری آبیاری را انجام دهید که قطره ای آب از گلدون خارج شود. البته بازهم هفته ای یکبار این کار را انجام دهید.

اگر دمای هوا بسیار بالا رود و فرآیند تبخیر سریع و زیاد انجام پذیرد، برگ گیاه شما زرد می شود. اگر در منطقه ای با تابستان یا موج های گرمای شدید هستید، آبیاری را بیشتر از هفته ای یکبار انجام دهید. به طور کلی باید سطح رطوبت خاک را مکررا بررسی کنید.

درختان پرتقال بومی آب و هوای گرمسیری هستند و دمای سرد زمستانی یا یخبندان را تحمل نمی کنند. استرس ناشی از دمای پایین می تواند برگ های درخت لیموی شما را زرد و ریزش کند. اگر درخت پرتقال سرمازدگی را تجربه کند ممکن است دوباره بمیرد.

پرتقال

پرتقال شیرین

پرتقال طبع سردی دارد و معده افراد سرد مزاج قادر به هضم آن نیست، بنابراین این افراد ممکن است بعد از مصرف پرتقال دچار مشکلات گوارشی شوند که گاها ممکن است آن را بخاطر قیمت پرتقال شیرین که ارزان خریده اند ببینند اما اشتباه است.

این افراد باید پرتقال را همراه با گلپر یا نمک میل کنند و یا بعد از آن کمی عسل بخورند. همچنین پرتقال شیرین برای افراد سرد مزاج مناسب‌تر است.

این میوه به دفع صفرا در افراد با مزاج گرم و خشک کمک می‌کند. این افراد می‌توانند پرتقال، شکر و توت فرنگی را داخل مخلوط کن بریزند و میل نمایند.

مصرف پرتقال بدون مصلح به تعادل طبع در افراد با مزاج گرم و‌تر یا دموی مزاج‌ها کمک می‌کند، البته زیاده روی در مصرف پرتقال در هر فردی با هر مزاجی باعث بروز مشکل می‌شود و این افراد هم نباید در مصرف این میوه زیاده‌روی کنند.

همچنین بخوانید  نکات لازم برای استفاده از موتور برقی در هوای بارانی

پرتقال

پرتقال ریز

در فصل زمستان یک درخت بالغ پورنج می‌تواند وزن چند صد عدد از میوه زیبایش را که هرکدام به اندازه یک زیتون درشت هستند، تحمل کند(قیمت پرتقال ریز را می توانید در سایت مشاهده کنید).

زمانی که میوه پورنج را برش می‌زنیم ظاهری شبیه به یک پرتقال کوچک دارد که پره‌های آن به سفتی به یکدیگر و پوسته خارجی متصل شده‌اند و عموماً یک یا دو عدد هسته در مرکز هر پره وجود دارد. طعم هسته آن، مانند هسته‌های پرتقال تلخ یا ترش است و هنگام خوردن هسته باید از دهان خارج شده و دور ریخته شود. کامکوآت‌هایی که در باغ یا باغچه کاشته می‌شوند (نه در گلدان)، می‌توانند تا ارتفاع ۲٫۵ متر و عرض ۱۸۰ سانتی‌متر رشد کنند.

پرتقال کوچک تزئینی جزء مرکبات محسوب می شود و دارای خواص بسیار زیادی می باشد. این میوه از فروش بسیار زیادی در بازار های داخلی و خارجی برخوردار است. قیمت پرتقال کوچک خارجی تزئینی به به عوامل مختلفی مانند : کیفیت، وزن، نوع بسته بندی، نوسانات ارزی، برند تولید کننده و نحوه خرید آن بستگی دارد. همچنین این محصول دارای قیمت ثابتی نیست و برای آگاهی از قیمت آن می توان با نمایندگی های فروش تماس گرفت.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *