تبلیغات

تبلیغات

لیست قیمت و بهترین فروشندگان اپل واچ سری جدید

app-watch

همان‌طور که برندهای بزرگ تولید گوشی‌های هوشمند، همه ساله مدل‌های جدید گوشی‌های خود را به بازار عرضه می‌کنند،‌ چند سالی است که در کنار این گوشی‌ها، شاهد معرفی ساعت‌های هوشمند از این کمپانی‌ها هم هستیم. اپل به عنوان یکی از محبوب‌ترین و خاص‌ترین برندهای تولید محصولات الکترونیکی، هر از گاهی از سری جدید اپل واچ خود پرده‌برداری می‌کند. این ساعت‌ها هر بار با آپدیت‌های جدید، امکانات متفاوتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. اگر گوشی‌های جدید اپل را خریداری کنید باید اپل واچ جدید را هم تهیه کنید تا با هم ارتباط بهتری داشته باشند. برای خرید اپل واچ باید به سراغ فروشندگان معتبر بروید. سایت زومیت تعدادی از این فروشندگان را معرفی کرده که ما در این مطلب ضمن معرفی جدیدترین مدل‌ها و قیمت اپل واچ، این فروشندگان را نیز معرفی خواهیم کرد.

اپل واچ

بهترین و جدیدترین مدل‌های اپل واچ چه ویژگی‌هایی دارند؟

اپل واچ سری 8

در حال حاضر جدیدترین مدل اپل واچ موجود در ایران، اپل واچ سری ۸ است. این ساعت‌ها که از پاییز ۲۰۲۲ وارد بازارهای جهانی شده‌اند، با سیستم عامل Ios 9 هم‌خوانی دارند. این ساعت کامل‌ترین و بهترین اپل واچ در دنیاست. البته که قیمت بالای این ساعت شاید امکان خرید آن را برای همه فراهم نکند. این مدل ساعت هوشمند اپل، نسبت به سری قبلی این ساعت‌ها، تفاوت چندانی ندارد. در این ساعت جدید، تراشه نسبت به مدل قبلی بهتر شده و حسگرهای جدیدی برای اندازه‌گیری دمای بدن هم در آن قرار گرفته است. علاوه بر این‌ها، صفحه محافظ کریستالی و بلوتوث این مدل اپل واچ هم جدیدتر شده است. این مدل ساعت هوشمند با بدنه استیل و آلومینیومی و با بندهای مختلفی عرضه شده و با قیمتی بالاتر از ۳۰ میلیون تومان در بازار وجود دارد. البته قیمت‌ اپل واچ با توجه به تغییر قیمت دلار تفاوت خواهد کرد.

اپل واچ

اپل واچ سری 7

اپل واچ سری ۷، دیگر مدل ساعت هوشمند اپل است که در میان مدل‌ها موجود در بازار بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیاری آن را بهترین مدل اپل واچ می‌دانند. این مدل نسبت به مدل‌های قبلی دارای روشنایی بیشتر و البته مقاومت بیشتری است. اپل واچ سری ۷ از تراشه بهتری نسبت به مدل‌های قبلی استفاده کرده که همین موضوع آن را نسبت به مدل‌های پیشین جذاب‌تر کرده است. این مدل با سه بدنه استیل، تیتانیوم و آلومینیوم عرضه شده است. بندهای مختلف با توجه به سلیقه‌های گوناگون برای این ساعت در نظر گرفته شده است. با توجه به جنس بدنه و البته بند آن، قیمت ساعت اپل واچ اصل، سری ۷ بین ۱۰ تا ۱۳ میلیون در نوسان است.

همچنین بخوانید  تعمیرات موبایل چیست و چگونه آموزش ببینیم؟

اپل واچ

اپل واچ سری اولترا

اپل واچ اولترا دیگر ساعت هوشمند اپل است که با قیمتی بالای ۳۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. اپل واچ اولترا شبیه به ساعت هوشمند سری ۸ است اما بسیاری از ویژگی‌ها در این ساعت دو برابر شده‌اند. طول عمر باتری، مقاومت در برابر نفوذ آب و میزان روشنایی صفحه نمایش دوبرابر شده است. با توجه به مقایسه‌هایی که سایت زومیت در مورد انواع اپل واچ انجام داده، این ساعت ویژگی‌های متفاوت دیگری هم نسبت به سری‌های قبلی اپل واچ دارد که بسیاری آن را به عنوان بهترین اپل واچ معرفی کرده‌اند.

اپل واچ SE

دیگر مدل اپل واچ پرفروش در بازار ایران، مدل SE است. این مدل ساعت هوشمند که به تازگی مدل ۲۰۲۲ آن هم به بازار ما رسیده، نسبت به مدل قبلی پیشرفت خوبی داشته است. تراشه قوی‌تر این ساعت، در کنار حافظه ۳۲ گیاگابایتی آن اولین نکته قابل توجه در این سری اپل واچ است. این ساعت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری مقاومت دارد و روشنایی صفحه ان هم نسبت به سری قبلی بهتر شده است. اپل واچ سری SE با توجه به ویژگی‌های خوبش بین ۸ تا ۱۰ میلیون قیمت دارد. بسیاری از افراد به خاطر مناسب بودن قیمت اپل واچ SE ، با توجه به ویژگی‌های این ساعت هوشمند، به سراغ این مدل می‌روند.

جدیدترین مدل‌های اپل واچ را از کدام فروشگاه‌ها تهیه کنیم؟

برای خرید یک اپل واچ باکیفیت بهتر است به سراغ فروشندگان معتبر برویم. خرید این محصولات لوکس را باید با احتیاط انجام داد. بسیاری از فروشندگان در بازارهای موبایل، اپل واچ‌های مختلف را به شما عرضه می‌کنند اما اگر بخواهید خرید خود را اینترنتی انجام دهید باید با وسواس بیشتری یک سایت فروش معتبر را انتخاب کنید. سایت زومیت ضمن معرفی بهترین مدل‌های اپل واچ بعضی از بهترین فروشندگان اینترنتی اپل واچ را نیز معرفی کرده است. دی جی کالا به عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های فروش انتخاب خوبی برای خرید اپل واچ است. این سایت تقریبا تمامی انواع مدل‌های اپل واچ را موجود دارد و به قیمت روز آن را عرضه می‌کند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *