تبلیغات

تبلیغات

تعمیرات تخصصی لباسشویی در تعمیرگاه مجاز

lavazem-khan

تصور این موضوع که ماشین لباسشویی شما خراب شود بسیار آزار دهنده می باشد. اما توجه داشته باشید از آنجا که ماشین لباسشویی وسیله ای است که با آب و برق به صورت همزمان استفاده می کند، امکان خرابی در آن زیاد می شود. به همین دلیل باید در هنگام استفاده کردن از ماشین لباسشویی بسیار دقت کرد. در صورتی که ماشین لباسشویی شما خراب شود شما با انبوهی از لباس های کثیف روبرو می شوید که قصد شستشوی آن ها را دارید اما لباسشویی خراب شده است و نمی توانید از آن استفاده نمایید. مشکلات لباسشویی متفاوت هستند و امکان بروز آن ها در حالت های مختلف وجود دارد. برخی از مشکلات را می توانید به راحتی برطرف نمایید. برای اینکه به رفع این مشکلات در لباسشویی بپردازید باید با دلایل این مشکلات آشنا باشید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه برطرف کردن برخی از مشکلات شایع و پیش پا افتاده لباسشویی آشنا شوید.

اما توجه داشته باشید که همانگونه برخی از این مشکلات پیش پا افتاده هستند، برخی از مشکلات دیگر در لباسشویی وجود دارند که برطرف کردن آن ها نیازمند تخصص بالایی می باشد، به همین دلیل در صورت بروز این گونه مشکلات از دستکاری ماشین لباسشویی خود جلوگیری نمایید زیرا این امکان وجود دارد که باعث بروز مشکلات بیشتر در لباسشویی شوید، پس در صورت بروز مشکلات باید از یک تعمیرکار متخصص برای برطرف کردن مشکل کمک بگیرید.

چرا امکان خرابی ماشین لباسشویی وجود دارد؟

فرقی ندارد که ماشین لباسشویی شما یک برند خارجی باشد یا ایرانی باید توجه داشته باشید امکان خرابی ماشین لباسشویی شما در یک زمان وجود دارد. این امکان وجود دارد که این مشکل به دلیل انتخاب برنامه های نادرست در لباسشویی یا نگهداری نا مناسب در لباسشویی رخ بدهد که یکی از موارد پیش پا افتاده آن می تواند قرار دادن تعداد زیادی لباس درون دیگ لباسشویی باشد. به طور کلی باید توجه داشته باشید که هنگام عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی عوامل خرابی مربوط به نصب، خرابی قطعات، مشکلات فنی یا نصب لباسشویی باشد در غیر این صورت باید بدانید که خرابی لباسشویی شما مربوط به فرسوده شدن و یا تمام شدن عمر مفید لباسشویی شما می باشد.

تعمیرات تخصصی لباسشویی

در ادامه مقاله به بررسی برخی از مشکلات پیش پا افتاده لباسشویی می پردازیم تا هنگامی که با این مشکلات در ماشین لباسشویی روبرو شدید بتوانید به راحتی آن ها را برطرف نمایید تا از بروز مشکلات بیشتر در ماشین لباسشویی جلوگیری نمایید.

همچنین بخوانید  آموزش سئو خارجی در 5 دقیقه!!! + 3 تکنیک سئو خارجی

نحوه نگهداری از لباسشویی در حمام و آشپزخانه

امروزه در خانه های بروز معمولا یک اتاق رختشویی برای محل قرارگیری ماشین لباسشویی طراحی شده است، اما در خانه های کوچک تر و قدیمی محل قرار گیری معمولا یا در آشپزخانه است یا در حمام است. توجه داشته باشید که بحث ما سر محل قرارگیری نیست، بحث ما این است که ماشین لباسشویی را در چه شرایطی هوایی قرار دهیم.

در صورتی محل قرارگیری لباسشویی در حمام است، معمولا هوای حمام معمولا مرطوب می باشد. اما اگر محل قرارگیری لباسشویی شما در آشپزخانه است که معولا هوای آشپزخانه گرم است و یا اگز لباسشویی شما در رختشور خانه قرار دارد که دمای معتدل تری نسبت به دو مکان دیگر دارد. در ادامه این مقاله با توجه به شرایط لباسشویی و محل قرارگیری آن، شرایط خود را بسنجید و از این نکات بهترین استفاده را کنید.

برخی از مشکلات متدوال ماشین لباسشویی در برندهای مختلف

ماشین لباسشویی دوو نشتی دارد

نشتی ماشین لباسشویی دلایل مختلفی مانند: ریختن بیش از حد مواد شوینده، شل شدن شلنگ ها، میخکوب لوله های فاظلاب، پمپ ها، وان یا شلنگ های آب متصل به درام لباسشویی می باشد.

لاستیک های جلوی درب لباسشویی با گذشت زمان پوسیده میشود و نمی توانند از خروج آب جلوگیری کنند. تعویض لاستیک های دور درب می تواند این مشکل را برطرف کند.

این امکان نیز وجود دارد که مشکل از وان لباسشویی باشد. در صورتی که بعد از بررسی از خرابی وان مطمئن شدید بهتر است یک لباسشویی جدید تهیه کنید.

برای اینکه بتوانید مشکل لباسشویی گرنیه خود را برطرف نمایید می توانید مقاله تعمیر لباسشویی دوو را مطالعه نمایید.

دلایل برق داشتن بدنه لباسشویی زیمنس چیست:

  1. سیستم برق کشی شما دچار اتصالی می باشد.
  2. سوختگی موتور لباسشویی یکی از دلایل برق داشتن بدنه میباشد.
  3. یکی دیگر از دلیل های برق داشتن لباسشویی می تواند ارت باشد.
  4. قطعات الکتریکی لباسشویی مانند خازن پارازیت گیر دارای نشت برق می باشد.
  5. سیم کشی لباسشویی خراب می باشد.
  6. متصل نبودن سیم ارت به لباسشویی.
  7. لولای درب لباسشویی شکسته می باشد.
  8. درب ماشین لباسشویی، از قسمت لولا تنظیم نمی باشد.

برای تعمیرات تخصصی لباسشویی می توانید به مقاله تعمیر لباسشویی زیمنس مراجعه نمایید.

تعمیرات تخصصی لباسشویی

چرخه شستشو در لباسشویی آبسال تمام نمی شود

در برخی از موارد دیده شده است بعد از تمام شدن تایم، چرخه شستشو تمام نمی شود. در این موارد مشکل از تایمر لباسشویی می باشد. برای اینکه مشکل را برطرف نمایید کنترل پنل را جدا نمایید و تایمر را بررسی نمایید. در صورت مشاهده هرگونه خوردگی و خرابی در تایمر، باید قطعه را تعویض نمایید.

همچنین بخوانید  خرید بهترین شارژر باتری ویپ

برای آشنایی با مشکلات بیشتر در لباسشویی آبسال می توانید مقاله تعمیر لباسشویی آبسال را مطالعه نمایید.

تعمیرات تخصصی لباسشویی در محل مورد نظر شما

همانگونه که می دانید لباسشویی ها از وزن و حجم بسیار بالایی برخوردار هستند. و همین موضوع باعث شده است که جابجایی لباسشویی به تعمیرگاه کمی سخت و پر هزینه باشد. همونین باید به این موضوع توجه داشته باشید که در هنگ جابجایی لباسشویی‌ به تعمیرگاه امکان بروز مشکلات دیگر برای دستگاه وجود دارد. از آنجا که تعمیرگاه مجاز همیشه به فکر مشتریان خود می باشد، توانسته است با ارائه خدمات تعمیر تخصصی لباسشویی در محل مورد نظر شما مشکل شما را در زمینه جابجایی دستگاه به تعمیرگاه برطرف کند.

کاربران می‌توانند برای دریافت خدمات تعمیر در محل لباسشویی با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس گرفته و در خواست خود را به اطلاع کارشناسان برسانند. در این سرویس، عیب یابی و تعمیر دستگاه در محل مشتری انجام می شود و نیاز به هیچگونه جا به جایی دستگاه نیست. همچنین تمامی قطعات لازم برای تعمیر دستگاه توسط تکنسین های نمایندگی فراهم می شود و کاربر می تواند با خیالی آسوده به امور روزانه خود بپردازد.
همچنین شما عزیزان می توانید به صورت آنلاین، از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید که بعد از هماهنگی های لازم تعمیرکار متخصص در محل مورد نظر حاضر شود و به عیب یابی و تعمیر لباسشویی بپردازد.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742  (021)

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *