تبلیغات

تبلیغات

بازار کار وردپرس در ایران شگفت انگیر در 1402

WordPress-job-markett2

بازار کار وردپرس در ایران چگونه است؟ اگر شما هم قصد ورود به دنیای وردپرس را دارید و میخواهید از وضعیت بازار آن اطلاعات بیشتری کسب کنید باید بدانید بازار کار وردپرس در ایران زمینه های زیادی دارد در واقع شما پس از کسب مهارت لازم در این حوزه باید انتخاب کنید که در کدام بخش از این بازار میخواهید فعالیت کنید در ادامه به برخی زمینه های شغلی بازار وردپرس میپردازیم :

درآمد طراحی سایت با وردپرس

کسب درآمد از طراحی سایت یکی از مهم ترین بخش های بازار کار وردپرس است وردپرس با توحه به قابلیت ها و ظرفیت هایی که در حوزه طراحی سایت دارد بخوبی بازار طراحی سایت را در اختیار دارد و به همین علت است که بیش از 45% از کل وبسایت های جهان وردپرسی هستند و این آمار هم هرروز بیشتر میشود. در ایران هم طی سال های گذشته تمایل افراد به راه اندازی کسب و کار اینترنتی بسیار بیشتر شده و با توجه به شرایطی که بخاطر کرونا بوجود آمد و کسب و کار هایی که در اینستاگرام راه اندازی شدند و اخیرا هم فیلتر شدن اینستاگرام باعث شد بازار طراحی سایت بیش از پیش داغ شود. وردپرس تنها ابزاری است که بواسطه آن میتوان یک سایت با امکانات عالی را با کمترین زمان و هزینه راه اندازی کرد. بنابراین یکی زمینه های پولساز در بازار کار وردپرس درآمد طراحی سایت است برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنم لینک زیر را باز کنید و ویدیو مربوط به درآمد طراحی سایت را در سایت وبسافت3 ببینید :

https://websoft3.com/website-design-income-with-wordpress/

بازار کار وردپرس (کارمندی – استخدامی)

یکی از فرصت های شغلی در بازار کار وردپرس کارمندی و استخدام شدن در شرکت های طراحی سایت است همانطور که بالا تر هم اشاره کردیم بخش عمده بازار کار وردپرس مربوط به طراحی سایت هست بخاطر همین شرکت های طراحی سایت برای ارائه خدمات خود غالبا از وردپرس استفاده میکنند و طبیعیتا نیاز به نیروی متخصص وردپرس دارند. با مرجعه به سایت های آگهی استخدامی مثل جابینجا، جاب ویژن و… متوجه میشوید که روزانه چقدر درخواست برای جذب نیرو متخصص وردپرس از سوی شرکت های طراحی سایت ثبت میشود تصویر زیر  تعدادی از آگهی های ثبت شده در سایت جاب ویژن میباشد :

بازار کار وردپرس

 

نکته مهمی که در بحث استخدام شدن بعنوان متخصص وردپرس باید در نظر داشته باشید این است که صرفا مهارت طراحی سایت بدون کدنویسی و کار با قالب های آماده نمیتواند پشتوانه خوبی برای استخدام شدن باشد بلکه باید مهارت های طراحی قالب وردپرس و کدنویسی وردپرس را هم کسب کنید اگر به آگهی های تصویر بالا هم دقت کنید اکثر شرکت ها دنبال نیرویی هستند که کدنویسی وردپرس هم بلد باشد پس اگر به کارمندی علاقه دارید استخدام در شرکت های طراحی سایت میتواند یکی از گزینه های اصلی شما برای درآمدزایی باشد.

 

بازار کار وردپرس (فریلنسری)

بازار فریلنسری وردپرس نسبت به دیگر حوزه های برنامه نویسی شرایط خیلی بهتری دارد و اگر از متخصصین وردپرس بپرسید اغلب بصورت آزاد کار میکنند و فریلنسری را ترجیح میدهند. برخلاف دیگر حوزه های برنامه نویسی که شاید تنها راه کسب درآمد از آن صرفا استخدام شدن باشد بازار کار وردپرس فرصت های شغلی متعددی دارد که میتوانید استفاده کنید. طراحی و فروش قالب وردپرس، توسعه وردپرس، افزایش سرعت سایت وردپرس، امنیت وردپرس، سئوی وردپرس، افزونه نویسی وردپرس و… کلی روش برای فعالیت و کسب درآمد از وردپرس بصورت فریلنسری وجود دارد که میتوانید استفاده کنید فقط کافیست مهارت لازم در این زمینه را کسب کنید

یکی از راه های فعالیت در بازار کار وردپرس بصورت فریلنسری استفاده از سایت های آگهی پروژه است در تصویر زیر تعدادی از آگهی های سایت پونیشا را مشاهده میکنید که پروژه های مختلفی در حوزه وردپرس ثبت شده و متخصصین وردپرس میتوانند پیشنهاد انجام آن را برای کارفرما ارسال کنند.

بازار کار وردپرس

کسب درآمد از فروش قالب وردپرس

کسب درآمد از فروش قالب وردپرس یکی از پولسازترین مهارت ها در بازار کار وردپرس میباشد. چرا؟ چون قالب وردپرس اولین المانی است که برای راه اندازی سایت با وردپرس نیاز داریم و با توجه به اینکه تمایل کسب و کارها به راه اندازی سایت هر روز بیشتر میشود و روزانه تعداد زیادی وبسایت وردپرسی راه اندازی میشود بازار فروش قالب وردپرس هم حسابی داغ است.

در این روش شما یک قالب وردپرس را بصورت محصول یکبار تولید میکنید و با قرار دادن در مارکت های فروش قالب میتوانید بینهایت از آن بفروشید دقیقا مشابه اپلیکیشن های موبایل که در بازار وجود دارد درواقع تولید کنندگان آن اپ یکبار زحمت تولید اپ را کشیده اند و حالا تعداد زیادی  کاربر از آن استفاده میکنند با این تفاوت که قالب وردپرس بازار گران تری دارد و یک قالب وردپرس حداقل 200 هزار تومان قیمتش است بنابراین اگر شما یک قالب وردپرس را با قیمت 200 هزار تومان در مارکت ها برای فروش قرار دهید و فقط 500 نسخه از آن بفروشید 100 میلیون تومان درآمد کسب میکنید که البته ظرفیت این بازار بسیار بیشتر از مثال ما بود. برای درک این موضوع هم فقط کافیست سری به مارکت های فروش قالب وردپرس بزنید و قیمت قالب و تعداد فروش آنهارا بررسی کنید تا متوجه درآمد نجومی که از فروش قالب حاصل میشود شوید.

تصویر بالا آمار یکی از قالب های وردپرس در سایت ژاکت میباشد که با قیمت 399 هزار تومان بیش از 6500 نسخه از آن فروش شده و درآمدی بالغ بر 2 میلیارد تومان را به همراه داشته است. برای اطلاعات بیشتر در زمینه کسب درآمد از فروش قالب وردپرس پیشنهاد میکنم لینک زیر را باز کنید و ویدیوی کوتاهی که در سایت وبسافت3 وجود دارد را ببینید :

https://websoft3.com/earn-money-selling-wordpress-themes/

 

بازار کار وردپرس (فروش خدمات وردپرس)

همانطور که تاکنون متوجه شدید بازار کار وردپرس در ایران ابعاد گسترده ای دارد و برای کسی که تخصص و مهارت کافی در این زمینه دارد فرصت های شغلی زیادی فراهم میشود یکی از این فرصت ها فروش خدمات است. خدماتی که مشکلاتی از وبسایت های وردپرسی را حل میکند یا به رشد و توسعه وبسایت ها کمک میکند.

وردپرس پر است از ابزارها و المان های آماده و از پیش تعریف شده که برای طراحی سایت استفاده میشود این ابزارها ضمن همه خوبی هایی که دارند یک سری مشکلات هم ایجاد میکنند از جمله کاهش سرعت و امنیت سایت بنابراین با افزایش تعداد سایت های وردپرسی نیاز به خدمات سایت هم افزایش میابد و اگر شما در هر کدام از این زمینه ها تخصص لازم را داشته باشید بخوبی میتوانید از این فرصت استفاده کنید و با ارائه خدمات درآمدتان را افزایش دهید.

خدمات افزایش سرعت سایت : یکی از مهم ترین خدمات حوزه طراحی سایت و وردپرس میباشد که تقریبا میتوان گفت همه سایت های وردپرسی در طول حیاتشان به این خدمت نیاز دارند.

خدمات افزایش امنیت وردپرس : استفاده بی رویه از افزونه ها و ابزارهای آماده وردپرس به مرور مشکلات امنیتی را هم بهمراه دارد و این مورد اگر توسط یک متخصص امنیت وردپرس مدیریت نشود میتواند خسارات جبران ناپذیری به صاحب وبسایت وارد کند.

خدمات سئو وردپرس : هر وبسایتی که با هدف و برنامه ریزی بلند مدت راه اندازی میشود قطعا به خدمات سئو نیاز پیدا میکند و از آنجایی که خدمات سئو جزء خدمات گران قیمت حوزه وب محسوب میشود فرصت خوبیست تا با کسب تخصص در این زمینه درآمدتان را هم تصمین کنید البته ناگفته نماند سئو هم مانند وردپرس دنیای گسترده ای دارد و زیرشاخه های زیادی برای فعالیت دارد که لزوما نباید در همه زمینه های سئو متخصص شوید بلکه مهارت در یکی از زیرشاخه های سئو هم میتواند درآمد بسیار خوبی را برای شما ایجاد کند.

 

دو کلام حرف حساب…

مسیر های کسب درآمد همیشه از آموزش و یادگیری میگذرد اگر به فکر کسب درآمد از وردپرس هستید حتما باید قبلش مهارت هایی را یادبگیرید. وقتی صحبت از آموزش وردپرس میشود اغلب افراد صرفا به طراحی سایت بدون کدنویسی فکر میکنند در صورتی که این روش صرفا یکی از ویژگی ها و ظرفیت های وردپرس است! طراحی سایت بدون کدنویسی شاید برای اول راه گزینه مناسبی برای یادگیری باشد اما در ادامه و برای فعالیت در بازار کار وردپرس در ایران اصلا کافی نیست و حتما باید مهارت های مکمل مخصوصا کدنویسی وردپرس و مواردی که در بخش خدمات وردپرس اشاره کردیم را یادبگیرید. بنابراین اگر به فکر کسب مهارت کاربردی و درآمدزایی هستید حتما به فکر یادگیری و آموزش دیدن باشید و دقت کنید که مهارت هایی که یادمیگیرید تا چه حد به درد بازار کار وردپرس در ایران میخورد و برای یادگیری آن چقدر زمان و انرژی باید صرف کنید! در این زمینه پیشنهاد میکنم مقاله یادگیری وردپرس چقدر زمان میبرد را مطالعه کنید

 

سایت وبسافت3 مرجعی مطمئن برای کسب مهارت های لازم در بازار کار وردپرس

وقتی صحبت از آموزش و یادگیری میشود مهم تر از هر چیر داشتن یک منبع خوب برای مشاوره، آگاهی و سپس کسب مهارت است. در سایت وبسافت3 تمامی مهارت های کاربردی برای ورود به بازار کار وردپرس از جمله (کدنویسی وردپرس، طراحی و فروش قالب وردپرس، افزایش سرعت وردپرس، امنیت تخصصی وردپرس، ارائه خدمات وردپرس و…) توسط رضاحیدری مدیر مجموعه وبسافت3 بصورت کامل و پروژه محور آموزش داده میشود. رسالت این وبسایت پرورش متخصص برای بازار کار است بنابراین اگر بفکر فعالیت قدرتمند در بازار کار وردپرس هستید حتما از مشاوره های رایگان سایت وبسافت3 استفاده کنید. ضمنا میتوانید از طریق اینستاگرام با آیدی @websoft3_com مستقیما با رضاحیدری ارتباط بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *