تبلیغات

تبلیغات

گلی که منجر به افزایش معجزه آسای درآمدم شد

gol-arad2

افزایش درآمد دغدغه ای که امروزه برای افراد زیادی وجود دارد برای رسیدن به درآمد ایده آل و افزایش بی نظیر آن وارد شدن به عرصه ی پر فروش میتواند یکی از این راه ها باشد که عرصه گل های طبیعی پیشنهاد پربازده ما به شما میباشد.در این مطلب همراه ما باشید.

گل رز

رز هلندی اصل، رز هلندی بزرگ و گل رز هلندی دو رنگ و سه رنگ از جمله محصولاتی هستند که در بازار کشور ما ارائه می گردند و با ویژگیهای خاصی که این محصولات دارند برای خرید آنها افراد زیادی اقدام می کنند. گل رز هلندی اصل مرغوبترین نوع محصولات است که دارای گلبرگهای ضخیمی می باشد و جنس مخملی آنها سبب می شود دیرتر پژمرده شوند، رایحه این گلها منحصر به فرد می باشد از این رو افراد زیادی برای خرید آنها اقدام می کنند. خوش فرم ترین، خوش رنگ ترین، خوش عطرترین گل رز هلندی رز ابلق است که علاوه بر زیبایی و جذابیت مصارف دارویی هم دارند و پزشکان طب سنتی آنها را برای درمان تجویز می کنند.

در بین انواع مختلف گلها می توان گفت که این محصولات بیشترین تنوع رنگ را دارند که می توان در نمونه های آبی، یاسی، قرمز، نارنجی، صورتی و شیری آنها را جست و جو کرد که افراد با سلایق مختلف می توانند نیاز خود را رفع کنند.

گل رز

گل گلایول

یکی از زیباترین مخلوقات خداوند گل می ‌باشد گل ارکیده و گل گلایول بسیار زیبا است را نشانه ‌ای برای کاهش استقامت، افتخار، ایمان است در کشور ما ایران شهر شیراز معروف به شهر گل‌ها می ‌باشند و به‌ راستی هم که این‌ چنین است. شیراز یکی از زیباترین و هنری‌ترین شهرهای ایران و خاورمیانه است که در زیبایی و هنر زبانزد می ‌باشد پرورش گل گلایول به‌ سادگی نمی ‌باشد بلکه برای انجام آن نیاز به دانش و اطلاعات در مورد نحوه کشت و مراقبت از آن است.

برای پرورش این گل زیبا باید آگاهی کامل از نوع گل آب ‌و هوای مورد نیاز و مطلوب خاک مناسب و بسیاری موارد دیگر مورد توجه قرار بگیرد تا شرایط لازم برای پرورش گل گلایول به وجود بیاید تحقیقات نشان داده‌ است که گل گلایول سمی می ‌باشد که حیوانات خانگی در ساعت خوردن آن حالت استفراغ و بیماریهای گوارشی به آنها دست خواهد داد.

گل رز

گل میخک

با توجه به محیطهای گلخانه ای که در سرتاسر کشور وجود دارد امروزه تولید و فروش گل یاس و گل میخک تازه در هر نقطه ای از کشور امکان پذیر است البته گل میخک دارای شرایط نگهداری خاص می باشد که در ادامه بیشتر به این شرایط خواهیم پرداخت. مهمترین مسئله برای رشد این گل و گلدهی آن شرایط نور است این گلها باید در ناحیه ای از منزل یا باغ قرار بگیرتد که نور به صورت کامل یا نیم سایه به آن بازتاب شود. در مناطق گرم و خشک کشور بهتر است در محلی که نیم سایه است کاشته شوند تا از برخورد مستقیم نور خورشید با حرارت بالا به آنها جلوگیری شده و گیاه آسیب نبیند، در خانه نیز بهتر است تا گلدان این گل را پشت پنجره های نورگیر جنوبی یا شرقی خانه قرار دهید و در تابستان و هنگامی که آفتاب شدیدتر است.

همچنین بخوانید  ثروت تمیزی که از راه حلال بدون سرمایه اولیه بدست آوردم

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *