تبلیغات

تبلیغات

با ساعت کاری محدود درآمد نامحدود داشته باشید.

golab-doatishe2

این باور را از خود دور کنید که برای رسیدن به درآمد نامحدود باید حتما ساعت کاری زیادی داشته باشید ما در اینجا به شما شغلی را معرفی میکنیم که باساعت کاری کم میتوانید درآمد بالایی داشته باشید و آن هم فعالیت در حوزه گلاب میباشد.که در ادامه سه نوع فوق العاده آن را معرفی میکنیم.

گلاب دو آتیشه

جالب است بدانید که گلاب دو آتیشه ممتاز دارای ویتامین C، ویتامین E، تانن، سیترنلول، گرانتول، استاروپنین و همچنین فنیل اتانول می باشد. ترکیباتی که در گلاب به کار رفته دارای 80 درصد کالری، 21 گرم کربوهیدرات و 20 گرم شکر بوده که دارای خاصیت زیادی است.

این محصول دارای طبیعتی گرم و معتدل بوده که برای تقویت قلب، کبد، معده و حتی اعصاب گزینه بسیار مناسبی می باشد. معمولا از گلاب برای پخت شله زرد، حلوا و حتی چای گلاب هم استفاده می شود. جالب است بدانید گلاب دارای خاصیت ضد عفونی کننده می باشد که می توان آن را برای مصارف موضعی هم به کار برد.

برای کاهش خستگی در طول روز می توان از مقداری گلاب استفاده کرد تا انرژی بدن تامین شود. توصیه می شود در فصل تابستان از گلاب، شربتی درست کرده و نوش جان کنید تا از گرما زدگی در بدن شما جلوگیری شود. زنانی که مشکلاتی در رحم خود دارند و از ترشحات فیبروم و تومورها رنج می برند توصیه می شود از گلاب به مقدار لازم استفاده کنند.

گلاب دو آتیشه

گلاب ربیع

یکی از فرآورده های اسانس گل سرخ که طی فرآیند تقطیر به دست می آید گلاب ربیع است که مشهورترین آن گلاب ربیع کاشان است که فروش آن به صورت گسترده ای در کشور انجام می گیرد.

کاشان شهری هنری و بسیار قدیمی است که به گلاب و فرشهای بی نظیرش مشهور می باشد و در این امر شهرتی جهانی دارد. گلاب برای بسیاری از بیماریهای عفونی و میکروبی منایب است و به راحتی قادر به درمان آنها می باشد.

امروزه برای ضدعفونی کردن اماکن مقدس مانند ضریح حرمهای مطهر و حتی خانه ی خدا از گلاب درجه یک و دو آتشه ی کاشان استفاده می شود و علت آن هم قدرت بالای پاک کنندگی این محصول است که می تواند کوچکترین و قویترین ویروسها و میکروبها را از بین ببرد علاوه بر آن عطر و بوی بسیار خوشایندی به فضا می دهد و حتی هوا و محیط اطراف را از آلودگی پاک می کند.

گلاب دو آتیشه

گلاب سه آتیشه

از جمله عرقیاتی که همه با نام آن آشنا هستند گلاب می باشد که استفاده های مختلفی از آن می‌شود که که در انواع گوناگونی از جمله گلاب معمولی گلاب دو آتیشه گلاب سه آتیشه وجود دارد قطع به یقین می توان گفت یکی از فوق العاده ترین عرقیجات و اسانسهای خوشبو گلاب می باشد که در اصل از گل محمدی به دست می آید. این اسانس در کل دنیا معروف است و در کشورهای خارجی از قیمت بالایی برخوردار است که از آن در انواع غذاهای مختلف مانند شله زرد و حلوا نیز استفاده می شود.

همچنین بخوانید  آموزش تصویری پرایس اکشن

همچنین در بسیاری از شربتها نیز از اسانس گلاب استفاده می شود معمولا در خانه های هر ایرانی یک بطری از گلاب یافت می شود که دارای کاربردهای بسیاری می باشد.

از جمله دیگر خاصیتهای گلاب این است که می توانید آن را به‌عنوان یک پاک‌کننده طبیعی و مناسب برای پوست خود استفاده نمایید که سبب درخشندگی پوست شما نیز می شود و به رفع چین و چروک و جای جوش در آن کمک می کند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *