تبلیغات

تبلیغات

حتی افرادی که معلولیت جسمی دارند می توانند با ما موفقیت برسند

charkhegosht2

شاید برایتان جالب باشد که افرادی که از نظر جسمی ضعیف تر می باشند یا دارای مشکلاتی هستند چگونه می توانند درآمد میلیونی داشته باشند جواب بسیار ساده است اینترنت در کسب کارهای همچون لوازم خانگی توانسته این بستر را برای خیلی از افراد جامه فراهم سازد.

چرخ گوشت

در این قسمت می خواهیم در مورد اقسام کالاهای خانگی مناسب یعنی چرخ گوشت گیربکسی، دستی و فلزی صحبت نماییم تا نسبت به نمونه های بی نظیری که مرکز ما تولید می نماید، اطلاعات لازم را دریافت نموده تا بتوانید بهترین محصولات را در اختیار بگیرید.

در واقع چرخ گوشت گیربکسی نوعی محصول بوده که برای مصارف صنعتی کاربرد داشته و بسیار پر قدرت بوده و دارای سینی وسیعی جهت قرارگیری گوشتهای خرد شده، می باشد. چرخ گوشتهای گیربکسی این امکان را خواهند داشت که مقادیر عمده ای از گوشت مرغ را در حدود 300 کیلوگرم چرخ نموده و این امر تنها به دلیل وجود دو دستگاه قدرتمند اسب بخار می باشد که از برق قوی نیز تامین انرژی می شود.

چرخ گوشت

چرخ گوشت پارس خزر

یکی از عمده ویژگیهایی که می توانیم برای چرخ گوشت پارس خزر گیربکسی قائل شویم، برخورداری از بدنه ای فولادی بوده که در برابر ضربات مقاوم است و همچنین از آسیب در برابر رطوبت در امان می باشد. از دیگر انواع چرخ گوشت موجود در این مجموعه، نوع دستی بوده که همواره مزایای خاصی را برای خود به همراه آورده است که دارای بدنه ای استیل، چدنی و غیره می باشد.

 شایان ذکر است نمونه دیگری از چرخ گوشت موجود بوده که با نام فلزی شناخته شده و توانسته است در برابر تمام ضربات، گرما و سرما عایق باشد و این نشان دهنده مرغوبیت بالای محصول مذکور می باشد که همواره مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. در ادامه ما را همراهی نمایید تا در مورد چرخ گوشت گیبربکسی شما را از اطلاعات مفیدی بهره مند سازیم و همواره با بهره گیری از آن بتوانید نمونه های کاربردی و مقاومی را تهیه نمایید.

چرخ گوشت

چرخ گوشت دستی

از نمونه های بی نظیری که مرکز ما به تولید آن در سطح وسیعی می پردازد، چرخ گوشت گیربکسی بوده که برای مصارف صنعتی بسیار کاربردی می باشد. یکی از عمده ویژگیهای چرخ گوشت دستی گیربکسی دارا بودن سینیهایی بزرگ بوده که بتواند وظیفه جمع آوری مواد ریز شده را به نحو احسنی انجام نماید تا شما بدون هیچ دردسری آنها را درون ظروف شیشه ای مخصوصی وارد نمایید.

همچنین بخوانید  انعطاف پذیری باعث موفقیت کسب و کارم شد

چرخ گوشت گیربکسی قابلیت استفاده در مکانهایی نظیر: رستورانها، آشپزخانه های بزرگ، فروشگاه های توزیع عمده گوشت و غیره را داشته و از این نظر موجب استقبال فراوانی شده است. این محصول در بردارنده دینامهایی با میزان دو اسب بخار انرژی بوده که عمل چرخ نمودن را با قدرت بالایی انجام می دهد و همچنین از ورقهای مرغوب فلزی تولید شده که به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمی شوند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *