تبلیغات

تبلیغات

راهی برای پولدار شدن که تا به حال تجربه نکرده اید

betonarme5

افراد در زندگی دائما در حال آزمون و خطا کردن راه های مختلف هستند تا نتیجه دلخواه خود را به دست بیاورند که یکی از این آزمون و خطا ها مربوط به شغل های مختلف است اما راهی جالب که برای پولدار شدن وجود دارد، فعالیت در حوزه انواع بتن است که در زیر توضیح مختصری در خصوص هر یک ارائه می کنیم.

بتن پیش تنیده

بتن مسلح کاربردهای بسیار زیادی در ساخت وسازها و مهندسی سازه های مختلف دارد و به عنوان یکی از پر فروش ترین بتنها محسوب می شود. بتن پیش تنیده و مسلح به عنوان رقیب اصلی پروفیلهای فولادی در ساخت انواع ساختمان تجاری و مسکونی محسوب می شود.

بتن آرمه یک ماده کامپوزیتی می باشد که مواد تقویت کننده آن به منظور جبران مقاومت کششی و تشکیل بتن در پایین مورد استفاده قرار گرفته اند، در واقع ترکیب بتن با میلگرد فولادی به نوعی متداول ترین روش ساخت بتن آرمه یا مسلح می باشد.

برای ساخت انواع ساختمان مسکونی و تجاری به کار برده می شود و مصارف بسیار زیادی در صنعت ساختمان سازی و سازه های مختلف دارد.

بتن

بتن سبک

برای اولین بار از سیمان برای ساخت پلها و یا موارد دیگر استفاده شد که بعدها استفاده آن فراگیر شد و از بتن سبک در ساخت انواع ساختمان و بتن ریزی و قالب ریزی در موارد مختلف مورد استفاده قرارگرفت در واقع می توانیم بتن را از نظر ترکیبات مورد بررسی قرار دهیم.

بتن شامل اختلاط سیمان و سنگهای ریزی مانند شن و ماسه و ترکیب آنها با آب است که قابلیت ریخته شدن در انواع و اقسام قالبها برای ساخت و ساز و غیره را دارد و پس از سخت و سفت شدن به صورت یک سنگ در می آید سنگ مصنوعی که بسیار سفت می باشد و کاربرد بسیار زیادی دارد.

بتن

بتن آرمه

یکی از مهمترین خصوصیات بتن آرمه آن است که در برابر آتش مقاوم می باشد و می تواند تا مدت زمان ۶ ساعت در برابر گرما مقاومت داشته باشد و همین امر سبب شده تا زمان کافی برای عملیات نجات در صورت  آتش سوزی فراهم شود.

یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در صنعت، بتن آرمه است که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد و انعطاف پذیری بتن موجب می شود که در صورت بارگیری بیش از حد، ترک خوردگی و انحراف را کامل نشان دهد و مهندسان را قادر می کند تا بتوانند برای جلوگیری از صدمات بیشتر، اقدامات مناسبی را در نظر بگیرند.

همچنین بخوانید  لوازم جانبی موبایل

این سازه بتنی به گونه ای تقویت و طراحی شده که می‌ تواند در برابر زلزله مقاومت بسیار بالایی داشته باشد و از دوام بسیار بالایی برخوردار است و شما می توانید در هر شرایط آب و هوایی از این محصول استفاده کنید بدون آنکه نگرانی بابت تغییر کیفیت و عملکرد محصول داشته باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *