تبلیغات

تبلیغات

تشنه رشد بودن، رمز موفقیتم شد

parchekatan8

در هر کاری که مشغول هستیم اگر به دنبال رشد و پیشرفت و آموزش بیشتر باشیم، قطعا پیشرفت خواهیم کرد و طعم موفقیت را خواهیم چشید. من هم در پی همین امر توانستم در حوزه کاری پارچه به موفقیتهای زیادی دست پیدا کنم.

پارچه ماشته

امروزه از انواع پارچه ماشته لری به عنوان رختخواب پیج و ملحفه استفاده می شود با کمک این محصولات می توان رختخوابها را  برای اسباب کشی جمع و جور کرد، اندازه این محصولات به صورت ۲*۲ می باشد و حدود چهار متر هستند. نوع راه راه و هشت خانه این محصولات از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشند، برای این کالاها استفاده های دیگری در نظر گرفته می شود، آنها به عنوان زیرانداز و حتی به صورت روانداز مورد استفاده قرار می گیرند، این محصولات در پیک نیک و مسافرت دارای کاربرد بسیار زیادی هستند. انواع سنتی و مدرن این کالاها در بازار توزیع می شوند و نوع جدید این کالاها که در کارخانه ها تولید می گردد دادای الیافهای پلی استر می باشد، آنها با توجه به نمونه های قدیمی و با الگو برداری از این کالاها تولید شده اند و امروزه افراد زیادی وجود دارند که به تولید این محصولات مشغول هستند و فرایند خرید و فروش این کالاها را مدیریت می کنند.

پارچه

پارچه لوردراپه

پرده های لورادراپه به علت اینکه از پارچه لوردراپه ساتن و پلی استر ساخته شده اند مقاومت بسیار بالایی به نسبت سایر پرده های دیگر  از جمله پرده هایی با پارچه های توری و حریر در برابر نور خورشید و آفتاب دارند.

این نوع از پرده ها به سبب راحتی در نصب و همچنین راحتی در شستشو، بیشتر در ادارات و مراکز تجاری از آن ها استفاده می شود. پارچه های زبرا ترک از آن دسته پارچه هایی هستند که هر خانوم با سلیقه ای با هر توان مالی مایل به خرید پرده با این سطح از کیفیت و قیمت برای منزل خود هستند.

پارچه های زبرا ترک از آن دسته پارچه هایی هستند که بنا به ضخامتی که دارند می توانند از حریم شخصی منازل محافظت کنند و همچنین زیبایی و جلوه ی خاصی به منازل دهند.

پارچه

پارچه کتان کش

 باگذشت زمان انسان ها در به کار گیری پارچه برای انواع لباس پیشرفت کردند و یکی از پارچه های مورد استفاده در حال حاضر، پارچه کتان کش است. این پارچه با سابقه تولید دوری که دارد، هنوز هم در بین مردم محبوب است و روز به روز بر قابلیت های آن اضافه می شود. اغلب در فصل تابستان به دلیل خنک بودن این پارچه، بسیار پرفروش می شود. در ادامه با ما همراه شوید تا در رابطه با پارچه کتان کش و کاربردهای آن بیشتر صحبت کنیم.

همچنین بخوانید  چطور فقر را به طور کامل از زندگی ام پاک کردم

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *