تبلیغات

تبلیغات

بار سنگین بی پولی را زیر سنگ گذاشتم

sang-arad2

شناخت مسیر درست موفقیت همیشه آسان نیست. خصوصا اگر سرمایه ی زیادی در دست نداشته باشید. منظور از سرمایه لزوما پول نمی باشد. این سرمایه می تواند حتی تجربه و آدم های کاربلد باشد. مانند اتفاقی که در حوزه ی سنگ برای من افتاد. با استفاده از کمک های دوست قدیمیم وارد حوزه ی سنگ شدم. همین منجر به بهبود شرایط برای من شد.

سنگ گوهره

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره سنگ گوهره لرستان هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید. سنگ گوهره لرستان همان سنگ مرمیت گوهره است که از معدنی که در فاصله 32 کیلومتری غرب مرکز استان لرستان قرار دارد، استخراج می‌شود. این سنگ با توجه به موقعیت جغرافیایی محل قرارگیری معدن آن دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی می‌باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به مواردی چون:

طیف رنگی خاص، استحکام عالی و بالا، تراکم زیاد، مکان صیقل پذیری خوب، تخلخل کم، مقاومت سایشی زیاد.
اشاره کرد. بارزترین ویژگی سنگ مرمیت گوهره لرستان که در بالا نیز به آن اشاره شد، طیف رنگی خاص آن است. این سنگ دارای طیف رنگی کرم روشن یا بژ می‌باشد. هرچه ناخالصی این سنگ بیشتر باشد، رنگ آن نیز تیره‌تر و نسکافه‌ای خواهد شد. وجود رگه‌های تیره در سنگ گوهره لرستان، نشان از وجود ناخالصی در این سنگ است.

سنگ

سنگ ساختمانی

سنگ مرمریت، نوع دیگری از سنگ ساختمانی است که تنها شباهت اسمی با مرمر دارد و هیچ ویژگی مشترکی با آن نداردمقاومت این سنگ خیلی بالا نیست و به همین دلیل تنها در داخل ساختمان کاربرد دارد انواع مختلفی از سنگهای مرمریت از جمله:

   مرمریت خوی، مرمریت دهبید، مرمریت شیراز، مرمریت کوه سفید، مرمریت هرسین، مرمریت کویر کاشانمرمریت کاوش کرمان وجود دارد.

البته این سنگ در کل به سه دسته تقسیم می‌شود: سنگ چینی، سنگ کریستال و سنگ ابری.
سنگ تراورتن هم نوع دیگری از سنگ‌های ساختمانی است که بیشتر در مناطق گرمسیر مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنگ‌های تراورتن به دو نوع استالاکتیت و استالاگمیت تقسیم می‌شود.

ماسه سنگ نیز یکی از سنگ‌های رسوبی است که در رنگ‌های سفید، زرد، قرمز، خاکستری و قهوه‌ای وجود دارد این نوع سنگ تطبیق‌پذیری بالایی دارد و در داخل و خارج ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد کاربرد آن هم شامل:  کفپوش، دیوارپوش و پوشش سقف، بالکن، استخر و پاسیو یا گلخانه است.

سنگ

سنگ ایران

سنگ ایران بیش از 10 هزار متر سنگهای ساختمانی نظیر: سنگهای تراورتن، گرانیت، اسلب و مرمری به ارزش ریالی یک و نیم میلیارد تومان، در پارتهای متعدد برای مشتریانی از شهرهای تهران، قم، شیراز و یزد و حتی برای صادرات به کشور های دیگر ارسال می شود.

همچنین بخوانید  چگونه عزت نفس را در فرزند خود تقویت کنیم؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *