تبلیغات

جاده ای را انتخاب کنید که پایانی نداشته باشد

roghan2

برای شروع کسب و کار همیشه سعی کنید جاده ای را بروید که پایانی ندارد زیرا برخی اوقات کاری را انتخاب می کنید که برای شما خسته کننده می شود و دیگر علاقه ای به ادامه ی آن ندارید و محصولی را انتخاب نکنید که فقط خریداران محدودی داشته باشند پس مانند من محصولی مانند روغن انتخاب کنید تا خریداران زیادی دارد و هر روز به کارم علاقه مندتر می شوم.

روغن هسته انگور

برای تهیه روغن هسته انگور از روش کلدپرس که یک روش مکانیکی می‌ باشد استفاده می‌ شود که برای یک لیتر روغن هسته انگور حدود دو تن انگور نیاز می ‌باشد. انگور را می ‌توان در بیشتر کشورهای جهان تولید کرد که در کشور ما شهر ملایر بیشترین میزان پرورش انگور را دارد و به عنوان شهر جهانی انگور مشهور است.

انگورها در هر نوع و رنگی که باشند دارای خواص ضد میکروبی، ضد التهابی، خواص آنتی اکسیدانی و بسیاری از خاصیتهای دیگر می باشند که روغن هسته ی انگور هم این خواص را دارا است که در ادامه بیشتر راجع به آنها نوضیح خواهیم داد. وجود اسیدهای چرب مانند لینولئیک اسید برای آنکه اندامهای بدن به خوبی عمل کنند، لازم می ‌باشد و کمبود این اسید چرب در بدن سبب ریزش موی سر و خشکی پوست می ‌شود از این رو روغن هسته انگور مانند روغن سیاه دانه به دلیل داشتن لینولئیک ‌اسید برای پوست و موی سر بسیار مفید می‌ باشد.

روغن

روغن

از دیگر مشخصات ارزش غذایی این روغن می توان به فراوانی اسید چرب امگا ۳ و امگا ۶ در آنها اشاره کرد که یکی از مناسب ترین روغن ها برای رفع التهابات در بدن بوده و جهت بهبود عملکرد سیستم ایمنی نیز عمل می‌کند همچنین جلوگیری از پوکی استخوان از جمله ویژگی‌های این محصول است که به صورت غیر مستقیم و با افزایش میزان استروژن خون این کار را انجام می‌دهد.

این روغن به خصوص برای پوست بسیار مفید است و به شکل لوسیون یا کرم و ژل جهت سالم نگه داشتن پوست مورد استفاده قرار می گیرد همچنین یکی از ویژگی‌های خاص این روغن که با روغن های دیگر متفاوت می باشد قابلیت جذب سریع آن توسط پوست است و به این ترتیب تاثیرگذاری سریع روی پوست خواهد گذاشت.

روغن

روغن نارگیل

طبق مطالعات انجام شده روغن نارگیل دارای منبع غنی از تری گلیسیرید متوسط می باشد که برای سلامتی بدن و کاهش وزن بسیار توصیه می شود. تری گلیسیرید در سوزاندن کالری نقش بسزایی دارد اما به خاطر داشته باشید که مصرف بیش از حد و اندازه روغن نارگیل باعث افزایش تعداد کالری شده و نتیجه ی عکس خواهد داد. ۲_ به عنوان یک منبع انرژی سریع یاد می شود.

همچنین بخوانید  ساخت مدار چاپی به چند روش انجام می شود؟

تری گلیسیریدهای متوسط مستقیم به سمت کبد شخص حرکت می کنند و در آن قسمت به یک منبع انرژی سریع تبدیل می شوند به همین علت است که روغن اصل نارگیل به ورزشکاران نیز توصیه می شود. تری گلیسیرید متوسط در محصولات غذایی ورزشکاران که نیاز به یک منبع انرژی دارند به خوبی یافت می شود. ۳_ باعث کاهش گرسنگی می شود. روغن نارگیل باعث کاهش اشتها شده و این امر باعث می شود تا فرد کمتر به چربیهای مضر روی آورد و به این طریق سلامتی بدن شخص تضمین می شود. ۴_ برای سلامتی پوست شما بسیار مفید است.

بسیاری از مردم از روغن نارگیل برای بهبود پوست و زیبایی صورت استفاده می کنند پس حتماً لزومی در خوردن این نوع روغن نیست و می توان از آن به عنوان روغن ماساژ و یا یکی از بهترین مواد اولیه های صنعت آرایشی و بهداشتی نام برد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *