تبلیغات

تبلیغات

چطور فقر را به طور کامل از زندگی ام پاک کردم

eskach2

برای اینکه بتوانم ریشه فقر را از زندگی ام پاک کرده و به ثروت برسم تصمیم گرفتم در حوزه تولید اسکاج شروع به فعالیت کنم و همین موضوع سبب شد تا امروز به سودی کلان دست پیدا کرده و ثروتمند شوم و در این مقاله محصولاتی که در میان مردم محبوب تر هستند را به شما معرفی خواهم کرد.

اسکاج سیمی

همه ما از اسکاج سیمی و سیم ظرفشویی برای تمیز کردن باقیمانده غذا از ظروف، مواد چسبیده به سینک، لکه‌های ریخته شده در ماکروویو و غیره استفاده می‌کنیم. همین امر باعث شده است تا این وسایل تمیز کننده منبع خوبی برای انواع باکتری، میکروب و عناصر مضر دیگر باشند.

پس برای جلوگیری از آلودگی ظروف آشپزی و سایر سطوح در هنگام تمیز کردن آشپزخانه، باید در مورد زمان تعویض اسکاچ ظرفشویی و شستن اسفنج ظرفشویی اطلاعات خود را کامل کنید. واقعیت این است که همان وسایلی که هر روز از آنها استفاده می‌کنید تا ظروف، میزها و سطوح خود را پاک کنید، ممکن است به جای از بین بردن میکروب‌ها، آنها را به مناطق بیشتری پخش کنند. هم اسکاچ و هم سیم ظرفشویی در ایجاد انواع باکتری‌های مختلف خوب عمل می‌کنند و این می‌تواند منجر به مشکلات جدی سلامتی برای شما شود. اما اگر نحوه ضدعفونی اسکاچ و سیم ظرفشویی را به خوبی بدانید، نه تنها آشپزخانه شما تمیز به نظر می‌رسد بلکه عاری از هرگونه باکتری مضری خواهد بود.

اسکاج

اسکاج ظرفشویی

تمام سوراخ‌های کوچکی که در داخل اسکاج ظرفشویی قرار دارند مستعد جذب و تکثیر میکروب‌ها هستند. برای تمیز نگه داشتن اسفنج‌های خود باید آنها را به خوبی تمیز کنید. بعد از هر بار استفاده، باید اسفنج‌های خود را با استفاده از ترکیبی از سفید کننده و آب گرم شده با دمای حداقل ۶۰ درجه سانتی گراد بشویید. حتی با تمیز کردن روزانه، باز هم باید به طور مکرر اسفنج خود را تعویض کنید. در حالت ایده آل، باید اسفنج را پس از ۳۰ بار استفاده تعویض کنید. بنابراین، اگر هر روز یکبار از اسفنج آشپزخانه برای تمیز کردن ظروف بهره می‌برید، اسفنج‌های شما باید حدود یک بار در ماه تعویض شوند.

حتی اگر سفید کننده موثرترین قاتل باکتری است اما روش‌های دیگری نیز وجود دارند که به شما در ضدعفونی کردن اسکاچ و سیم ظرفشویی کمک می‌کنند. همچنین باید برخی نکات بهداشتی را در زمان استفاده از محصولات تمیز کننده به خاطر داشته باشد.

اسکاج

اسکاج قلاب بافی

تمیز کردن کامل اسکاج قلاب بافی یا سیم ظرفشویی به دلیل ساختار آنها بسیار دشوار خواهد بود. در حالی که متخصصان به تمیز کردن با روش‌هایی مانند ماکروویو کردن یا فرو بردن آن در سرکه تکیه کرده‌اند، این روش‌ها همیشه گزینه‌های مناسبی نخواهند بود. تمیز کردن اسکاچ یا سیم ظرفشویی آشپزخانه با سفید کننده بهترین گزینه است.

همچنین بخوانید  آموزش آرایشگری زنانه در تهران

۳.۴ فنجان سفید کننده را با ۳ لیتر آب در سینک آشپزخانه خود مخلوط کنید و اسفنج خود را به مدت ۵ دقیقه در مخلوط غوطه ور نمایید. انجام این کار ۹۹.۹ درصد از باکتری‌ها و میکروب‌ها را از بین می‌برد. فقط یادتان باید از وایتکس استفاده نکنید زیرا دوباره باید از اسکاچ و سیم ظرفشویی برای شستن ظروف استفاده کنید که ممکن است وایتکس روی ظروف بمانند و با سرو غذا وارد بدن شوند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *