تبلیغات

تبلیغات

بدون سرمایه و با کمترین زحمت ثروت را فراخوانید

gol-arad2

استفاده از راه و روشهای نوین می تواند شما راهم به ثروت برساند. شما عزیزان می توانید با ما همراه باشید تا شما را با حوزه انواع گل بیشتر آشنا کنیم. فعالیت در این حوزه توانسته است عده زیادی را ثروتمند کند.

گل آفتابگردان

آفتابگردان با 70 گونه مختلف خود، متعلق به شمال و جنوب آمریکاست. بعضی از گونه‌های گل آفتابگردان به‌دلیل داشتن تخمه‌های خوراکی و لذیذ در جهان بسیار محبوب بوده و به وفور تکثیر شده است. آفتابگردان علاوه بر اینکه گل زیبایی است، از نظر اقتصادی هم بسیار اهمیت دارد و یک گل ارزان قیمت است. آفتابگردان نماد وفاداری، ستایش و پایدار ماندن یک رابطه طولانی است.

گل

گل میخک

باید بدانید که این محصولات عمدتا از دسته گل و گیاه های تزیینی بشمار می روند و از مهمترینها و پرطرفدارترین این راسته از گل وگیاه هستند، همچنین گل میخک تزئینی علاوه بر بازار فروش گسترده در داخل کشور، بازاری پررونق در امر صادرات دارد و تجارت این محصول به کشورهای حاشیه خلیج فارس همواره از تجارتهای پرسود تلقی می شود. ر روش کاشت بذر به مانند سایر گلها می توانید بذر این گل را از فروشگاه های گل و گیاه تهیه کرده و آن را بکارید و با حفظ و نگهداری درست اقدام به تکثیر آن نمایید، اما نکاتی که در این روش حائز اهمیت است این است که بهتر است ۶ تا ۸ هفته قبل از آمدن آخرین سرما این کار صورت بگیرد.

گل

گل ارکیده

گل ارکیده قابلیت در هوای سرد و گرم را دارد و در اکثر مناطق دنیا رشد می کند، این گل توسط یک گیاه شناس یونانی در یونان باستان نام گذاری شده است، بسیاری از یونانیان بر این باور بوده اند که توسط این گل می توانند جنسیت فرزند خود را تعیین کنند.

این گل یک گل بسیار زیبا و پر مفهوم می باشد که در زمانی حتی به وسیله ای گران بها تبدیل شده بود، در دوران ویکتوریا به قدری کمیاب شده بود که مردم به دنبال جمع آوری و فروش این گل بودند. در ابتدا از گل ارکیده برای هدیه دادن و تقدیم به افرادی که دوست داشتند استفاده می شد، برای اولین بار در سال 1821 میلادی یک گلخانه در نزدیکی لندن اقدام به تولید این محصول کرد و از آن زمان پرورش ارکیده به صنعتی فراگیر تبدیل شد.

در قاره آسیا سنگاپور، مالزی و تایلند بیشترین سهم را در تولید گل ارکیده و صادر کردن آن به کشورهای اروپایی دارند. ارکیده یکی از مشهورترین و معروف ترین گیاهان آپارتمانی می باشد و اکثرا در مناطق گرمسیری و مرطوب رشد می کند.

همچنین بخوانید  سایت سیگنال خرید فیوچرز و مفهوم اصلی ارائه سیگنال فیوچرز - بیت کوین سیگنال

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *