تبلیغات

تبلیغات

بدون هیچ محدودیتی تضمینی میلیونر شوید

gerdo5

امروزه پول نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارد، و اکثر افراد به دنبال راهکارهای عالی برای میلیونر شدن میباشند، یکی از آن راهکارها که بسیار کاربردی میباشد، شناخت نیاز های روز جامعه است، چیزی که مردم بسیار خواهان آن هستند و مداوم از آن استفاده میکنند گردو میباشد، در ادامه برای معرفی انواع مهم آن همراه ما باشید.

گردو خوشه ای

افراد زیادی تمایل به استفاده از گردو خوشه ای تازه با پوست سبز هستند و علت را ارزش غذایی بالای آن و مرغوب بودن این نوع گردو می دانند از این رو کیفیت و قیمت این میوه پرخاصیت را بررسی کرده و متناسب با میزان مصرف خود آن را در برنامه خرید قرار می دهند.

طعم خاص و منحصر به فردی که گردو تازه دارد سبب شده است که توجه بسیاری از افراد به سوی آن جلب شده و خواهان استفاده از آن به صورت تنقلات یا استفاده در برخی غذاها گردد، البته گردو قبل از رسیدن و به صورت نارس نیز کارایی خوبی دارد و همچنین پوست آن اغلب به رنگ سبز همراه با دانه های سفید رنگ ریز می باشد و به حالت نوبرانه وارد بازار مصرف می شود.

گردو

گردو سفید

گردو تازه با پوست سبز به نام گردو مرطوب نیز شناخته شده است چون گردو سفید به صورت کامل نرسیده و کاملا سفت نگردیده است از این رو تردی خاصی در آن موقع استفاده می توان احساس کرد، بهتر است بدانید مغز گردو در این موقع به رنگ سفید و شیری بوده و لایه ای تقریبا زرد رنگ آن را احاطه کرده و در زمان مرطوب بودن به راحتی می توان جدا کرد چون طعم تندی به گردو می دهد ولی هر چه به زمان رسیدن و خشک شدن گردو می رسد این لایه به رنگ قهوه ای تغییر رنگ می دهد و طعم آن احساس نمی شود و به اصطلاح به مغز گردو چسبیده و طعمی ندارد.

همانطور که می دانید گردو به صورت تازه و خشک شده مورد استفاده قرار می گیرد که در هر صورت خواص بیشماری داشته و افراد زیادی خواهان استفاده از آن می باشند، زمان رسیدن گردو اواخر تابستان و اوایل پاییز یعنی ‌ماههای شهریور و مهر است که کشاورزان به برداشت آن اقدام می کنند.

گردو

گردو کاغذی

تمامی قسمتهای گردو کاغذی کارایی داشته و هر کدام به نوبه خود برای بدن فواید قابل توجهی دارد اما باید در مصرف این نوع میوه نیز مانند سایر مواد غذایی به اندازه نیاز مصرف نموده و زیاده روی نشود، در این قسمت از مطلب در مورد فواید گردو تازه به چند اشاره می کنیم.

  • پوست سبز گردو برای لایه برداری پوست بهترین گزینه می تواند باشد.
  • برای رنگ دهی به موها می توان از پوست سبز گردو نیز استفاده کرد.
  • برای جرم گیری و رفع زردی دندان نیز کارایی قابل توجهی دارد.
  • مغز گردو نیز برای سلامتی پوست و مو کاربرد بهتری به همراه خواهد داشت.
  • به دلیل دارا بودن منیزیم برای حملات میگرنی استفاده می شود.
  • حاوی کلسیم و ویتامین K می باشد از این رو برای تقویت استخوانها مناسب است.
  • فیبر مناسب آن برای رفع یبوست مفید واقع می شود.
  • سرشار از امگا ۳ بوده و برای زنان باردار مناسبترین ماده غذایی می باشد.
  • به خاطر وجود ویتامین ب و ملاتونین برای کم خوابی و کاهش استرس و اضطراب بهترین تأثیر را می تواند داشته باشد.
  • سیستم ایمنی بدن را به خوبی تقویت می کند.
  • سرشار از آنتی اکسیدان می باشد بنابراین تأثیر به سزایی در درمان بیماریهای مختلف همچون سرطان را برعهده دارد.
همچنین بخوانید  مزایای استفاده از شیشه رنگی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *