تبلیغات

تبلیغات

نرم افزار صدور فاکتور تحت وب کار را برای شما آسان می کند

crm-software

می‌دانید که امروزه کسب‌وکارها رشد وسیعی پیدا کرده‌اند و میزان کار و فعالیت اپراتورها نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده‌است. یک نرم افزار فاکتور می‌تواند سبب شود تا بتوانید حرفه و کسب‌وکار خود را به شکلی اصولی مدیریت کنید. ابزارهای مختلفی که مبتنی‌بر وب عمل می‌کنند، در این راستا بسیار کمک‌کننده خواهند بود. ما در ادامۀ این مطلب قصد داریم به نرم افزار crm همیار فروش که یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به شمار می‌آید بپردازیم و دربارۀ ویژگی‌های آن اطلاعاتی را با شما در میان بگذاریم.

 

نرم افزار CRM چیست و چه عملکردی دارد؟

پیش از آن‌که به معرفی نرم افزار فاکتور CRM بپردازیم، لازم است ببینیم به‌طور کل CRM به چه معناست؟ کلمۀ CRM مخفف کلمات Customer Relationship Management است که به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است، یعنی استفاده از یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری که می‌تواند به شما کمک کند تا با مشتریان و کاربران خود ارتباط نزدیک‌تر و بهتری داشته باشید. با استفاده از این نرم افزار که بخشی از آن شامل نرم افزار فاکتور می‌شود، می‌توانید کیفیت خدمات به مشتریان را افزایش داده و نوعی استراتژی را به‌کار بگیرید که بتواند به گسترش کسب‌وکار شما و جلب مشتریان بیشتر کمک کند.

اگر بخواهیم توضیح کامل‌تری از نرم‌افزار سی‌آرام بیان کنیم، باید گفت این نرم‌افزار در یک سازمان می‌تواند به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارها جهت مدیریت فرآیندهای فروش، بازاریابی و ارائه خدمات متنوع به مشتریان به شمار آید. در واقع نرم افزار CRM سبب می‌شود تا همۀ فرآیندهای شرکت، سیاست‌های کاری و افرادی که در تیم‌ها و بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند تحت یک پلتفرم یکپارچه به کار بپردازند. همچنین استفاده از نرم افزار CRM به جمع‌آوری و ذخیرۀ اطلاعات کمک می‌کند. به این ترتیب مسئولان و مدیران یک شرکت یا سازمان می‌توانند به درک صحیحی از رفتار مشتریان رسیده و چنانچه مشکل و معضلی در این خصوص پیش آید، آن را هرچه سریع‌تر برطرف کنند. به طوری که از به وجود آمدن فرآیندهای ناکارآمد و گزارشات غیر قابل اعتماد جلوگیری شود.

نرم افزار فاکتور چیست و چه کاربردی دارد؟

نرم‌افزار صدور فاکتور یک نوع نرم افزار crm تحت وب به شمار می‌آید که قادر است فرآیندهای فروش را مدیریت کرده و به ساماندهی، بهبود عملکرد واحدهای فروش در سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ و همچنین تقویت بهره‌وری، بهبود روابط با مشتریان و جلب رضایت آن‌ها، مدیریت زمان و افزایش فروش کمک‌های بسیاری کند. استفاده از نرم افزار فاکتور را می‌توان جایگزین بسیار خوبی برای روش‌های سنتی به شمار آورد. به این ترتیب شما دیگر نیازی به استفاده از فاکتورهای فیزیکی نداشته و لازم نیست محاسبات معاملات خود را در یک دفتر وارد کنید.

همچنین بخوانید  امکان دانلود اپلیکیشن «دیجی‌کالا جت» در استورهای اندرویدی و iOSفراهم شد

همان‌طور که می‌دانید، امروزه برای کسب‌وکارهای مختلف، فضای رقابتی تنگاتنگی ایجاد شده‌است و رقبا یکدیگر را رصد می‌کنند. به همین منظور استفاده از نرم افزار crm سبب می‌شود تا کسب‌وکارها رونق و سودآوری بالایی پیدا کرده و گسترش یابند. مضاف بر اینکه استفاده از این نرم‌افزار، بخصوص نرم افزار فاکتور می‌تواند به توسعه و رونق کسب‌وکارها و همچنین افزایش فروش و سودآوری منجر گردد.

 

صدور فاکتور تحت وب

در ادامه به این موضوع که استفاده از نرم افزار فاکتور همیار فروش چه مزایا و ویژگی‌های دارد اشاره خواهیم کرد:

  • از میزان حجم کار خواهد کاست

چنانچه از نرم افزار فاکتور سامانۀ همیار فروش استفاده کنید، می‌توانید در زدن فاکتورها و ارسال آن‌ها برای مشتری سرعت عمل بالایی پیدا کنید. با استفاده از نرم افزار فاکتور نه تنها کارایی شرکت شما افزایش پیدا خواهد کرد، بلکه دیگر لازم نیست هر بار آن را برای مشتری ارسال کنید، زیرا در نرم افزار فاکتور داده‌های قبلی وارد و ذخیره شده‌ و دسترسی به آن‌ها ساده است.

  • موجودی فاکتورها را نگه‌داری کنید

از دیگر ویژگی‌های نرم افزار فاکتور همیار دانش این است که می‌توانید سیستم را طوری برای خود برنامه‌ریزی کنید که بتواند به‌طور خودکار فاکتورهای پرداخت نشده را برای مشتریان ارسال کند. به این ترتیب دیگر لازم نیست برای دریافت مبلغ یک فاکتور با مشتریان خود تماس گرفته و این مورد را گوشزد کنید.

  • همۀ اسناد در یک مکان

در گذشته کسب‌وکارهای خاص و کمی بزرگ به‌گونه‌ای بود که در بخش حسابداری پرونده‌های سال‌ها خریدوفروش و … نگه‌داری می‌شد که ممکن بود جای بسیاری را اشغال کرده و یا به‌مرور دچار آسیب شوند. اما با استفاده از نرم افزار فاکتور که یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به شمار می‌آید، دیگر نگران این موضوع نخواهید بود، زیرا این فاکتورهای صادرشده در سیستم نگه‌داری می‌شوند و در هر زمان می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.

  • دسترسی به اسناد از هر مکان

با استفاده از نرم افزار فاکتور سامانه همیار فروش، چنانچه به اینترنت دسترسی داشته باشید، می‌توانید به اوراق و فاکتورهای موردنیاز خود از هر مکانی دسترسی پیدا کنید.

  • جست‌وجوی سریع فاکتور

اگر اغلب پیش می‌آید که در بین تمامی فاکتورهای ثبت‌شده به‌دنبال یک فاکتور خاص باشید، نرم افزار فاکتور همیار فروش به شما کمک خواهد کرد تا تنها با دانستن یکی از اطلاعات مشتری و یا شماره فاکتور به سرعت به آن دسترسی پیدا کنید.

  • قالب‌ها و الگوهای متنوع برای انتخاب

نرم افزار crm همیار فروش به‌گونه‌ای طراحی شده‌است که کمک می‌کند تا بتوانید ظاهر فاکتورهای خود را شکل و شمایل تازه‌ای ببخشید. به این ترتیب می‌توانید بهترین طرح فاکتور را انتخاب کرده و آن را با توجه به نیازی که دارد دسته‌بندی کنید‌.

  • ارسال خودکار فاکتورهای تکراری

گاهی ممکن است شما یک یا چند مشتری خاص داشته باشید که در طی یک مدت زمان مشخص خرید یکسانی را انجام می‌دهند. به این ترتیب به جای ارسال کردن فاکتورهای جدید می‌توانید از برنامه بخواهید تا به‌صورت خودکار این امر انجام شده و در وقت خود صرفه‌جویی کنید.

همچنین بخوانید  آیا فیلتر شکن فعال حال حاضر داریم ؟ لیست فیلترشکن فعال حال حاضر

 

صدور فاکتور تحت وب

جمع‌بندی

نرم افزار فاکتور سامانه همیار فروش یکی از نرم افزارهای crm بسیار قدرتمند در این حوزه به شمار می‌آید که تا حد زیادی می‌تواند نیازهای شما در کسب‌وکارتان را برطرف کند. نرم‌افزار این محصول از ویژگی‌های برجسته‌ای برخوردار است. به طوری که کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند براساس نیاز خود از این محصول استفاده کنند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *