تبلیغات

تبلیغات

بهترین سایت‌های خبری فناوری در ایران

fanavari

در این نوشته لیستی از ۱۰ سایت مطرح ایرانی در حوزه اخبار فناوری اطلاعات ، سخت افزار و دنیای تکنولوژی را آماده کرده ایم. اگر نیاز به مطالعه اخبار جدید و تحلیل در حوزه انواع گجت‌ها، گوشی‌ها و ابزارهای هوشمند داشته باشید این سایت‌ها نیاز شما را براورده می‌کنند.

 

بهترین سایت‌های خبری فناوری

دیجیاتو

به سایت خبری فناوری دیجیاتو به آدرس www.digiato.com سر بزنید با عنوان رسانه نسل فردا روبرو می‌شوید. این رسانه خبری ۱۳۹۳ راه‌اندازی شده و در تلاش است تا اخبار فناوری اطلاعات را از اخبار فناوری ایران و امنیت هوش مصنوعی گرفته تا ابرازهای هوشمند کریپتوکارنسی را پوشش دهد.

زومیت

براساس آنچه در بخش معرفی زومیت به آدرس www.zoomit.ir آمده است: زومیت پربیننده‌ترین مجله اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ فناوری است سال 89 این سایت خبری فناوری کارش را آغاز کرد در آن می‌توانید از تازه‌های تکنولوژی ایران و اخبار تکنولوژی روز جهان رویدادهای فناوری وبرگزاری نمایشگاهای داخلی و خارجی باخبر شوید. همچنین در بخش راهنمای خرید می‌توانید از ویژگی‌های ابزارهای هوشمند مثل لپ تاپ یا انواع گوشی‌ها که قصد خرید آن ها را دارید باخبرشوید.

تک ناک

سایت‌های خبری فناوری

 

تک ناک به آدرس www.technoc.ir سایت خبری فناوری است که در راستای بازتاب اخبار فناوری راه‌اندازی شده و به گفته بنیان‌گذارانش سعی دارد تا اخبار موثق از این کهکشان بی‌انتهای یافته‌های علمی و دانش محور را منعکس کند. در تک ناک از اخبار فناوری‌های نوین همچون اینترنت اشیا و رباتیک گرفته تا امنیت سایبری و سخت‌افزار می‌توانید باخبر شوید. همچنین نقد و بررسی این سایت هم در حوزه‌ای مختلف از اپلیکیشن موبایل و بازی‌های کامپیوتری گرفته تا دوربین دیجیتال و کنسول‌های بازی‌های کامپیوتری اطلاع‌رسانی می‌کند.

تکراتو

تکراتو به آدرس www.techrato.com با وجودی که در ابتدای کارش در سال 1393 با یک وبلاگ ساده کارش را آغاز کرد اما پس از ان به سایت خبری فناوری تبدیل شد تا در کنار دیگر سایت‌های خبری به اطلاع‌رسانی اخبار فناوری بپردازد. علاوه بر پوشش دادن اخبار فناوری‌های مختلف سعی دارد تا تازه‌ترین اخبار روز تکنولوژی موبایل و گجت‌‌های مختلف و ارزهای دیجیتال را هم پوشش دهد.

تکنا

 سایت خبری تکنا به آدرس www.techna.news سال 1389 تاسیس و از 1392 فعالیت خود را به‌طور جدی آغاز کرد و چندی پس از آن به آژانس خبری فناوری تکنا تغییر نام داد. آن طور که در تاریخچه این سایت آمده است؛ تکنا در حال حاضر جزو 3 وبسایت برتر و بزرگ ایران در رتبه‌بندی گوگل در زمینه انتشار مقالات تخصصی و خبرهای علمی و فناوری است. در این سایت می‌توانید از اخبار فناوری در حوزه‌های مختلف از گجت‌ها و موبایل گرفته تا اخبار رمز ارزها و امنیت سایبری و از تازه‌های تکنولوژی ایران آگاهی پیدا کنید.

همچنین بخوانید  معرفی USB نسل 4 : تفاوت USB4 با نسل های قدیمی و چرا دارای اهمیت است

زوم تک

زوم تک به آدرس www.zoomtech.org در سال 92 تاسیس شده است  و در حوزه تکنولوژی‌های جدید از جمله گوشی‌های موبایل، تبلت، دستگاه‌های دیجیتال به عنوان یک رسانه خبری فعالیت  می‌کند. از بخش‌های مهم این سایت خبری می‌توان به اخبار فناوری، بررسی گوشی‌های هوشمند، راهنمای خرید دستگاه‌های دیجیتال، مقالات آموزشی آی تی، معرفی اپلیکیشن، گیم شو (معرفی بازی) و زوم شو (گالری دنیای تکنولوژی) اشاره کرد.

شهر سخت افزار

مجموعه شهر سخت‌افزار به آدرس www.shahrsakhtafzar.com به عنوان یکی از سایت‌های تخصصی در حوزه سخت‌افزار در سال 1385 آغاز به کار کرد. این سایت در حوزه بررسی‌های تخصصی محصولات، مقالات، آموزش‌ها، مشاوره و راهنماهای خرید، گزارش‌های تحلیلی و اخبار روز دنیا در حوزه‌های سخت‌افزار، موبایل و فناوری فعالیت می‌کند. با ظهور محصولات دیجیتال مختلف، این سایت هم سعی دارد تا برای آگاهی بخشی مخاطبان خود به انتشاراخبار حوزه‌های همچون لپ‌تاپ، گوشی موبایل، تبلت، دستبندهای هوشمند، اخبار فناوری‌های نوین بپردازد برای آگاهی از آخرین اخبار در حوزه سخت‌افزار می‌توانید به این سایت خبری فناوری سری بزنید.

کلیک

کلیک به آدرس www.click.ir به عنوان سایت خبری فناوری در سال 95 راه‌اندازی شده است و از آن زمان در تلاش است تا تازه‌ترین اخبار فناوری ایران را جهت اطلاع مخاطبان خود منتشر کند. همچنین از بخش‌های مختلف دیگر این سایت می‌توان به آخرین اخبار حوزه اپلیکیشن ها و نرم‌افزارها، تجارت الکترونیک و استارتاپ ها و اخبار مربوط به رسانه‌های اجتماعی مثل ایسنتاگرام، واتس اپ و تلگرام اشاره کرد. همین طور اگر اهل اخبار حوزه گوشی و گجت هم هستید می‌توانید بروزترین اخبار این حوزه در این رسانه خبری بخوانید.

گجت نیوز

رسانه خبری گجت نیوز به آدرس www.gadgetnews.net از سال 90 تاکنون در حال فعالیت است و علاوه بر اینکه اخبار فناوری و تازه‌ترین دستاوردهای تکنولوژیکی روز دنیا را پوشش می‌دهد همانطورکه از اسمش مشخص است در حوزه بررسی گجت‌ها و اخبار این حوزه هم جزو برترین رسانه‌های خبری محسوب می‌شود؛ در این سایت خبری با آخرین فناوری‌های گجت‌ها، بررسی و راهنمای خرید، همین طور از اخبار روز تکنولوژی موبایل هم آگاه می‌شوید.

گیمفا

 گیمفا به آدرس www.gamefa.com از سایت‌های برتر در حوزه بررسی حوزه بازی‌های ویدئویی و گیم و پوشش اخبار این حوزه است. در آبان ماه سال ۱۳۸۸ اولین شماره از مجله الکترونیکی گیمفا منتشر شد و یک سال بعد ۱۳۸۹ تمرکز خود را بر روی خبررسانی در مورد بازی‌های ویدئویی گذاشت. در این سایت می‌توانید در حوزه بازی‌های ویدئویی اخبار نقد و بررسی بازی‌ها باخبر شوید.

درنهایت این ۱۰ سایت خبری فناوری گزینه‌های‌ پیشنهادی ما به شماست که با سر زدن به این سایت‌ها می‌توانید از تازه‌ترین اخبار روز دنیا در حوزه تکنولوژی و فناوری‌های نوین باخبر شوید و آن‌ها را با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید  تکنولوژی لای فای ( Li Fi ) چیست ؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *