تبلیغات

تبلیغات

می دونستی فقط با یک توری می تونی پول پارو کنی

toori2

موفقیت فقط مختص افراد یا قشر خاصی نمی باشد، شما هم می توانید با راهنمایی و مشاوره با ما در این مسیر قرار بگیرید. یکی از روش های پر پول در حوزه انواع توری می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع توری آشنا سازیم، اگر به دنبال کسب و کار جدید و پولساز یا توسعه کار خود هستید تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

توری پنجره

بهتر است برای خرید و تهیه به بورس توری پنجره در تهران مراجعه کرده تا از نزدیک کیفیت و ابعاد را مشاهده نموده و بتوانید قیمت محصولات را بررسی کنید.

توری پشه برای پنجره ها از قبل با مواد با کیفیت بالا و شامل نوار چسبنده متصل می شود که  اندازه پنجره را قبل از قرار دادن سفارش اندازه گیری کرده و اگر به اندازه های مختلف نیاز داریدباید سفارش دهید ما تمام تلاش خود را برای برآورده کردن نیاز شما انجام خواهیم داد.

استفاده از توری می تواند در برابر ورود حشراتی مانند مگس، پشه و دیگر موجودات موذی جلوگیری کرده و در زمانی که نیاز به ورود هوای خنک در محیط دارید هوا را جابجا می کند.

این توری قوی انعطاف پذیر و با دوام بوده و قابل شستشو است و نصب آن بسیار آسان است.

توری

توری فلزی

اگر بخواهیم راجب این موضوع صحبت کنیم که توری فلزی چیست بایستی مورد را بگویم که از تارو پودهای فولادی است که از سیمهای مفتولی به کار رفته است. نمونه ریز درشت بافت مشبک آن تنوعهای ساده و آجدار هستند یعنی اگر بخواهیم توضیح دهیم باید اشاره کنیم به این م انواع توریهای فلزی در تنوعهای گابیون پرسی حصاری مرغی سرندی فرنگی وجود دارند با توجه به کاربردهای که شما خواهید داشت می توانید از آن استفاده های قابلی را ببرید.

اما در خصوص اینکه توری گابیون به چه شکل است باید توضیح دهیم که این توریها شش ضلعی هستند و از آلیاژ گالوانیزه هستند و همچنین ضد زنگ می باشند و معمولاً در بستر جاده ها برای جلوگیری از ریزش کوه و سنگها در جاده ها استفاده می شود.

این نوع توریها معمولاً به نوعی به شکل قفس هستند موادی نظیر خاک و سنگ برای محکم کاری بیشتر در شیب و محافظت در برابر ریزش ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد و این نوع سازه ها تنوعهای مختلفی در مهندسی دارد اما کاربردهایی که فوق العاده در توری گابیون استفاده می شود.

در درست کردن درب و دیوارهای محافظ مهار دیوارها همچنین سنگها و مهمترین استفاده هایی که عموم مردم با آن آشنا هستند سدسازی و جاده سازی است که معمولا در جاده های کوهستانی جنگلی چالوس دیده ایم.

همچنین بخوانید  کاربرد عصاره آرگان و روغن های سنتی در طب پزشکی نوین

توری

توری مرغی

یکی از ملزوماتی که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و برای نگهداری طیور استفاده می شود توری مرغی می باشد که قیمت خرید و فروش آن در بازار متفاوت می باشد و باید نمونه های محکم و قوی را خریداری کرد تا در طول زمان دچار استهلاک نشود زیرا مستقیم با پرندگان ارتباط دارد.

نمونه های خوب دارای آلیاژی بوده اند که زنگ نمی زنند در عین حال که سبک هستند، مقاومت خوبی دارند و همچنین برای مصارفی به غیر از پرندگان نیز کاربرد دارد.

معمولا به توریهای مفتولی که دارای حالت بافت شش ضلعی می باشند توری مرغی می گویند که از جنسهای مختلفی چون گالوانیزه و ساده تولید شده، همچنین دارای ضخامت متفاوتی بوده در ابعاد متنوع ساخته شده و در بازار به فروش می رسد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *