تبلیغات

تبلیغات

بهترین پکیج آموزش اتوکد در ایران

pack-autocad1

امروزه هر آموزشی را بخواهید می توانید با چند کلیک راحت از اینترنت تهیه کنید؛ دیگه نیاز نیست برای شرکت در یک دوره آموزش اتوکد به صورت حضوری به کلاس مراجعه کنید، اون هم با هزارتا سختی که داره مثل: آماده شدن برای رفتن، زمانی که در مسیر رفت و برگشت هستید و تایم کلاسی که باید خودتون رو با اون وفق بدید و… . همه این ها باعث میشه تا شما به فکر این بیفتید که در خانه آموزش ببینید و به دنبال بهترین پکیج آموزش اتوکد در ایران باشید. ما هم به شما کمک می کنیم تا یک پکیج آموزشی بسیار عالی رو بتونید تهیه کنید.

پکیج آموزش اتوکد

نرم افزار اتوکد یکی از بزرگترین، پر کاربردترین و پر مخاطب ترین نرم افزارهای مهندسی جهان است. شما با اتوکد می تونید رویاهاتون و آنچه در ذهن دارید رو به صورت نقشه در کامپیوتر پیاده کنید و ارائه دهید.

در واقع اتوکد بیس و اساس همه نرم افزارهای مهندسی هست. و میتونیم بگیم که شما قبل از هر نرم افزار دیگه ای باید اتوکد رو یاد بگیرید. اصطلاحا اینطوری حساب کار میاد دستتون و راه و روش اصولی کار کردن با اینگونه نرم افزارها رو یاد می گیرید.

آموزش اتوکد رو چگونه شروع کنیم؟

اینکه آموزش اتوکد رو چگونه شروع کنیم سوال بسیاری از شماها هست؛ برای پاسخ به این سوال باید دو پرسش از خودتون داشته باشید:

  • برای چه کاری میخواهید اتوکد را یاد بگیرید؟
  • در چه سطحی می خواهید اتوکد را یاد بگیرید؟

پکیج آموزش اتوکد

اگر بتوانید به 2 سوال بالا پاسخ دهید، در واقع تکلیفتون با خودتون مشخص میشه و به این که چه دوره ای برای شما مناسب هست نزدیک تر می شوید. در پاسخ به پرسش اول مثلا می توانیم بگوییم برای ترسیمات معماری و یا صنعتی می خواهید اتوکد را یاد بگیرم؛ در این صورت می توانید دوره ای مختص به اون ترسیمات رو پیدا کنید و آموزش ببینید؛ اما با خودتون فکر کردید که آیا پکیج آموزش اتوکدی هم وجود داره که ما رو به کل اتوکد مسلط کنه و ما بتونیم هر نوع ترسیمی رو داشته باشیم؟

برای پاسخ به سوال دوم نیز می توانیم بگوییم که میخواهم اتوکد را در سطح متوسط یاد بگیرم؛ در اینجا چه چیزی اهمیت پیدا می کند؟ زمان. بله زمان مهم است و شما باید بتونید دوره ای تهیه کنید که برای زمان شما اهمیت قائل شده است و برای اینکه شما را به سطح متوسط برساند، تمهیداتی رو در نظر گرفته باشه که هر چه زودتر و با کیفیت بالا شما به سطح متوسط برسید. خب باز هم اگر شما پکیج آموزشی رو بتونید پیدا کنید که از ویژگی اولویت بندی و سطح بندی برخوردار باشه باز هم چندین قدم جلو افتادید.

همچنین بخوانید  معرفی هتل‌ های اطراف بازار رضا مشهد

پکیج آموزش اتوکد

بهترین پکیج آموزش اتوکد در ایران

بالاتر به 2 ویژگی بسیار مهم یک پکیج اتوکد اشاره کردیم؛ اما حالا قصد داریم تا بیشتر شما رو راهنمایی کنیم و سریعتر شما رو به مقصدتون برسونیم. اتوکد یک نرم افزار مهندسی است که برای بسیار از رشته ها از جمله: معماری، عمران، شهرسازی، مکانیک و سایر رشته های صنعتی، نقشه برداری و بسیاری دیگر از رشته ها کاربرد داره. حتما اگر شما با دیدن یک دوره توانایی این رو بدست بیارید که بتونید همه این ترسیمات رو انجام بدید بسیار عالی میشه و با یک تیر چند نشون رو میزنید.

ما میخوایم به شما پکیج آموزش اتوکد معمار گلد رو معرفی کنیم که در این پکیج همه خصوصیاتی که بالا گفتیم رعایت شده است. یعنی هم اولویت بندی و سطح بندی شده هست، و هم با شرکت در این دوره میتونید همه ترسیمات اتوکدی خودتون رو انجام بدید. در ضمن 3 ماه پشتیبانی رایگان داره برای رفع اشکال خصوصی.

روند آموزشی دوره معمار گلد

در دوره معمار گلد شما ابتدا کلیه دستورات اتوکد رو یاد می گیرید و برای هر دستور هم تمریناتی رو ارائه دادیم. همینطور این دوره پروژه محور هست و در حین دوره آموزش ترسیم پلان و سایر ترسیمات نیز به صورت پروژه محور تدریس شده است. توصیه می کنیم برای مشاهده بیشتر جزئیات و تهیه، به همان لینک پاراگراف قبل و یا وبسایت معمار گلد ( www.memargold.ir )  بروید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *