تبلیغات

تبلیغات

مشاغلی که می توانید با سرمایه کم راه اندازی کنید

takhtbimarestani2

در اینجا برای شما برخی از پربازده ترین کسب و کارهای که می توانید در سریع ترین زمان راه اندازی کنید را گردآوری کرده ایم که بیشتر در حوزه کالاهای بهداشتی و بیمارستانی مانند الکل سفید و تخت لگن دار می باشد.

تخت بیمارستانی لگن دار

بیمارانی هستند که به علت به ناتوانی که حاصل از بیماری شان در آنها به وجود آمده است نمی توانند به راحتی از روی تخت خود جابجا شوند که برای همین منظور تخت بیمارستانی لگن دار که انواعی مختلفی دارد برای این بیماران مناسب می باشد و نوع برقی آن همانند ویلچر برقی برای کسانی که می خواهند راحتی بیشتری داشته باشند بسیار مناسب است.

این تخت بدین صورت عمل می نماید که در دورن خود حفره ای دارد که بیماران عزیزی که دچار ناتوانی در جابجایی هستند بتوانند در همان تخت بدون اینکه جابجا شوند کار خود را انجام دهند. این تختها که در واقع لگن در وسط آن قرار دارد دارای طرفدارن بسیاری بوده و مشکل بسیاری از مردم و سالمندان را حل کرده است.

تخت بیمارستانی لگن دار

 

خرید الکل سفید

خرید الکل سفید دارای مزایای بسیار زیادی است و آن را می توان در صنایع غذایی و نوشیدنی، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع دارویی و پزشکی استفاده کرد و اتانول طبی که برای استفاده تجاری در صنایع غیر غذایی استفاده می شود معمولاً دناتوره می شود، به این معنی که بدون تغییر یا تجزیه شیمیایی برای مصرف انسان نامناسب می شود.

همچنین می‌توان از آن به عنوان یک حلال دارویی و پاد زهر برای برخی از انواع مسمومیت‌ها استفاده کرد. الکل طبی 96 همچنین می تواند به عنوان سوخت موتور و افزودنی سوخت استفاده شود. در اروپا اتیل الکل به سوخت بنزین اضافه می شود تا سوخت E10 ایجاد شود.

خرید الکل سفید

جنس داکرون پنبه

هر پارچه ای با توجه به نوع الیافی که در بافتن آن به کار رفته است دارای مصارف گوناگونی است که در این بین جنس داکرون پنبه یکی از انواع پرمصرف می باشد که از خصوصیات این جنس از پارچه می توان به کشسانی بالای آن، استحکام زیاد در برابر سائیدگی، ضد آلرژی بودن و دوام بالای آن اشاره کرد از این پارچه برای دوخت انواع پیراهن مردانه و یا لباس فرمالیته عروس استفاده می شود که با توجه به چروک پذیری پایینی که دارد برای این کار بسیار مناسب است.

این پارچه شباهتهایی به پارچه نایلونی دارد و تنها تفاوتشان در نوع بافته شدن الیافهای تار و پود می باشد و همین مساله در مقاومتر بودن پارچه های نایلونی نسبت به داکرونها تاثیر گذار است و از دیگر مزایای این پارچه می توان به دوام رنگ آن اشاره کرد که در اثر شستشو رنگ آن تغییری نمی کند و ثابت می ماند که این ویژگی در مورد چیزهایی که نیاز به شستشوی بالا دارند مثل ملحفه ها بسیار کاربردی است.

همچنین بخوانید  بهترین شرکت سئو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *