تبلیغات

تبلیغات

چگونه با 10 میلیون تومان کارآفرینی کنیم

10milion2

پول در تولید و راه اندازی کارگاه های تولیدی می باشد ولی راه انداختن یک کارگاه نیاز به سرمایه بسیار بالا دارد که باعث شده از این کار صرف نظر نماییم، اما خوشبختانه به لطف اینترنت و سایت های اینترنتی شما به سادگی می توانید محصول خود را به فروش رسانید و کسب در آمد نمایید.

بذر ذرت مکزیکی

تعداد ریشه های اولیه گیاه ذرت ما بین ۳ تا ۵ عدد می باشد که این ریشه ها برخلاف ریشه غلات که بعد از این که ریشه های ثانویه تشکیل می شوند از بین می رود، این نوع ریشه بذر ذرت مکزیکی از بین نمی رود و باقی می ماند، تعداد ریشه های ثانویه ذرت بین ۱۵ الی ۲۰ عدد می باشد، یک نوع ریشه با رشد بذر به سرعت رشد می کند که ریشه نابجا نام دارد، این ریشه در اطراف گره پایینی تشکیل می شود و در برابر باد و طوفان گیاه را مقاوم می کند.

بخش بعدی بدنه گیاه ذرت ساقه می باشد که دارای ضخامت ۳ سانتی متر است و در آن ما بین هشت تا دوازده گره وجود دارد که قسمت پایین تر ساقه کوتاه تر و ضخیم تر می باشد، این گیاه خاصیت پنجه زنی نداشته ولی در برخی از شرایط بنا بر عوامل محیطی امکان اینکه پنجه و یا ساقه کناری داشته باشد امکان پذیر است.

پختن ذرت خشک

 

پختن ذرت خشک

در روش طرز تهیه کنسرو پختن ذرت خشک می توان از ذرت خشک می توان از ماکرویو استفاده کرد. دراین روش بهتر است از ذرت های خشک شده استفاده کنید، ظروف شیشه ای که قابل گذاشتن در ماکرویو است استفاده کنید. ذرت های دانه شده را داخل آن بریزید و سپس مقداری آب ریخته و داخل ماکرویو قرار دهید. هر5 و 7 دقیقه می توان سفتی و نرمی ذرت هارا تست کنید و پس از پختن کامل می توانید به آن نمک و فلفل اضافه کنید.

مواد مورد نیاز برای طرز تهیه کنسرو ذرت شیرین( بلال یا ذرت، نمک، شکر، آب) اگر می خواهید از بلال برای کنسرو استفاده کنید بهتر است از بلال های مکزیکی استفاده کنید.

سالاد کلم و کالباس و ذرت

سالاد کلم و کالباس و ذرت

برای تهیه سالاد کلم و کالباس و ذرت بهتر است از کلم سفید استفاده کنید. ابتدا کلم ها را شسته و به صورت خلالی خورد می کنیم، برای خورد کردن کلم می توانید از دستگاه خوردکن نیز کمک بگیرید اما اگر به صورت دستی این فرایند را انجام دهید شکل ظاهری بهتری به سالاد می دهد. سپس موادی مثل ذرت، هویج، کالباس، خیارشور و ذرت را تهیه و به آن اضافه می کنیم.

همچنین بخوانید  دوربین مداربسته دام چیست؟

شما می توانید برای سالم تر بودن این سالاد به جای کالباس از مرغ خورد شده استفاده کنید. در پایان سس را به سالاد اضافه می کنید و داخل یخچال می گذارید، سالاد رایک ساعت داخل یخچال قرار می دهیم و بعد از آن آماده مصرف است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *