تبلیغات

تبلیغات

با کمترین سرمایه برای خود پلی به سمت ثروت بسازید

sarmaye2

برای اینکه شما هم بتوانید با سرمایه کم و حداقلی به ثروت دست پیدا کنید، می توانید فعالیت خود را از همین الان در حوزه های پولساز و پرسود از جمله لبنیات آغاز کنید و شرایط زندگی خود را تغییر دهید.

پنیر موزارلا

اکثر مردم گمان می کنند به خاطر ریشه و رگ پیتزا که اسپانیایی است پنیر آن هم اسپانیایی است از مدل های جدید پنیر موزارلا می توان به موزارلا اشاره کرد که ریشه و رگ آن ایتالیایی است. پنیر پیتزا از نظر بافتی که دارد یک پنیر نیمه جامد به شمار می آید چربی و پروتئین پنیر پیتزا کیلویی متفاوت است مثلا پنبر پیتزا موزارلا منشاء چربی و گیاهی آن لبنی است.

پنیر موزارلا

خامه شکلاتی صبحانه

با توجه به طعم خوش و لذت بخش که خامه شکلاتی صبحانه دارد، افراد بسیاری مایل هستند این محصول را خودشان در خانه تهیه کنند، طرز تهیه خامه شکلاتی صبحانه بسیار راحت است و در صورتی که دقت لازم را داشته باشید می توانید آن را به صورت بازاری نیز تهیه کنید.

خامه شکلاتی صبحانه

کشک مایع سنتی

کشک مایع سنتی به صورت جامد در زیر نور خورشید تهیه می شود، به این صورت که پس از اینکه غلیظ شد به اشکال هندسی متفاوت که معمولا گرد یا تخته ای است تهیه شده و در زیر نور آفتاب خشک می شود و قابل استفاده است، در روش تولید کشک جامد صنعتی، توسط دستگاه هایی که حرارت تولید می کنند در دمای معینی رطوبت آن گرفته شده و روانه بازار می گردد.

همچنین بخوانید  نوین پرداخت، ارائه دهنده ی انواع خدمات مربوط به پی پال

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *