تبلیغات

تبلیغات

چگونه با فروش خرما از کارمندی به کارآفرینی رسیدم

khorma2

یادم می آید زمانی که کارمند بودم روزهای سختی داشتم حتی بعضی اوقات پول اجاره خانه را قرض می گرفتم تا اینکه بطور اتفاقی یک مقاله درباره فروش خرما خواندم، بعد از اداره میرفتم و در مورد این محصول تحقیق می کردم، کارم را شروع کردم اولین فروشم حجم بالایی داشت برای همین دانستم این کار ظرفیت بالایی دارد، به شما هم توصیه می کنم وارد این حوزه شوید.

خرما مضافتی صادراتی

اولین گام برای آغاز صادرات خرما رطب، اطلاع کامل از بازار هدف است که جز مهم ترین بخش های این فرآیند محسوب می شود. اطلاع از میزان صادرات به بازار هدف و وجود رقبا در این بازار و همچنین اطلاع از قیمت خرما مضافتی صادراتی در بازار هدف کمک بزرگی به برنامه ریزی برای صادرات خرما می کند. اطلاعات از نحوه بسته بندی و قیمت در بازار به ما کمک می کند با واقعیت های بازار جدید آشنا شده و محصولی متناسب با بازار هدف آماده کنیم. برای آشنایی با بازار هدف راه های زیادی وجود دارد که از رایج ترین آن ها استفاده از شرکت های واسط و جمع آوری میدانی اطلاعات از بازار هدف است.

یکی از مهم ترین بخش های صادرات کالا که مشخص کننده ی سود تجارت در یکی بازار رقابتی است مربوط به خرید کالا در بازار مبدا می باشد.

فروش خرما

خرما بحری عسلی

این محصول نوعی خرمای دیررس به شمار می آید که از کشور عراق به سایر کشور های جهان صادر می ‌شود، در کشور ایران خرما بحری عسلی در مناطق جنوبی به خصوص استان سیستان و بلوچستان کشت می شود. این محصول از ارزش غذایی ویژه ای برخوردار است که علاوه بر بهبود عملکرد بخش های مختلفی از بدن نظیر روده، کلیه و مغز منبع غنی آنتی اکسیدان بوده و قادر است مقاومت بدن را در مقابله با سلول های سرطان زا به طور چشمگیری افزایش دهد.

به طو کلی میوه خرما از ویژگی های بسیاری برخوردار است که می توانند برای بدن مفید باشند. با این حال برخی از انواع این محصول پر طرفدار نیز در بازار موجود است که دارای مزیت هایی بیش از یک خرمای معمولی است. خواص خرمای بحری باعث شده که این محصول لذیذ مورد توجه عده کثیری از افراذ قرار بگیرد و تقاضا برای این نوع خرما تا حد چشمگیری افزایش یابد. این خرما با در بر داشتن مقدار قابل توجهی از آنتی اکسیدان ها باعث شده تا بدن از انواع سرطان های رایج مصون بماند.

همچنین بخوانید  معرفی ابمیوه گیری بوش به عنوان بهترین مارک ابمیوه گیری

فروش خرما

خرما پیارم صادراتی

ایران با صادرات خرما پیارم صادراتی، سالانه به میزان بیش از 400 هزار تن در رتبه سوم صادرات خرما در جهان قرار گرفته است؛ که این آمار بسیار عالی و فوق العاده است، درست است که کشور ایران از نظر تولید خرما در جایگاه دوم جهان قرار دارد، ولی از نظر سطح زیر کشت خرما، جایگاه اول جهان را به خود اختصاص داده، به همین جهت سالانه مقدار زیادی از این محصول صادر و در بازارهای کشورهای دیگر عرضه می شود. امارات، پاکستان، روسیه، ترکیه و هند از جمله کشورهای وارد کننده خرمای ایرانی هستند که از میان آنها، روسیه بیشترین خرید را از ایران دارد.

کشور ترکیه به عنوان همسایه و دروازه ایران در امتداد جاده ابریشم به شمار می آید که سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از تُجار ایرانی قرار گرفته است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *