تبلیغات

تبلیغات

چگونه با سرمایه کم کسب و کار خود را بسازیم؟

torshi2

یکی از دغدغه های امروزه بسیاری از مردم نداشتن سرمایه در هنگام راه اندازی کسب و کار شخصی خود می باشد که برای رفع این مشکل شما تنها کافیست با یکی از تامین کننده های کالای مد نظر خود ارتباط برقرار کنید که در زمینه کالاهای غذایی مانند ترشی یا لسیتین ما منابعی را به شما معرفی می کنیم.

خرید لسیتین خوراکی

لسیتین محصولی با ارزش غذایی بسیار بالا است که به صورت مستقیم می توان این ماده خوراکی قهوه ای رنگ را از روغن سویا استخراج نمود و در صنعت غذایی از آن استفاده و سبب بالا بردن ارزش غذایی مواد خوراکی شد، همچنین تولید و خرید لسیتین خوراکی به دلیل استفاده راحت بیشتر به صورت مایع تولید می شود و می توان نمونه های عالی از لسیتین را به صورت بسته بندی شده در بازار مشاهده نمود.

لسیتین معمولا برای صاف کردن بافت انواع مواد خوراکی مصرف می شود پس این محصول را می توان برای صاف کردن بافت انواع شکلات به آن افزوده تا کیفیت شکلات را از جهت ظاهر و حتی از جهت کیفیت و مواد با ارزش غذایی بالا برد.

لسیتین خوراکی

ترشی گل کلم سفید با هویج

در گذشته که یخچال و فریزر جایی در زندگی انسان ها نداشتند، یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از فساد مواد غذایی، ترشی انداختن بود که در این مطلب به معرفی انواع ترشی، همچنین ترشی کلم سفید رستورانی زرد رنگ خواهیم پرداخت و در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد که ترشی گل کلم سفید با هویج چه خواصی دارد؟

رفته رفته این محصول به یکی از بهترین ترکیبات همراه با غذا تبدیل شد که در کنار بسیاری از غذاهای ایرانی به عنوان مزه ی مکمل استفاده می شود و در تهیه ترشی کلم سفید رستورانی باید توجه داشت که تردی بافت محصول حفظ شود و همچنین رنگ زیبایی داشته باشد تا توجه مهمان رستوران به ترشی جلب گردد و طعم آن مورد قبول آن ها قرار گیرد.

پیاز ترشی قزوین

پیاز ترشی قزوین

یکی از خوراکیهایی که همواره در کنار غذاها استفاده می شود سالادها و ترشیجاتی مانند پیاز ترشی قزوین و سیر ترشی بوده که می توان آن را یکی از بهترین و خوشمزه ترین نوع این ماده غذایی عنوان کرد که در شهرهای قزوین، اهواز و اصفهان با روشهای مختلف تهیه می کنند که معمولا در کنار سفره های ایرانی به عنوان یک ماده استفاده می شود.

خوراکی خوشمزه ای که راحت آماده می‌شود و می‌توان آن را مصرف نموده همچنین برای بدن بسیار مفید می باشد که معمولا از پیاز سفید در تهیه آن استفاده می شود. این ترشی را با پیاز، نمک و سرکه آماده کرده و به آن زمان می دهیم تا کاملاً جا بیفتد سپس آن را مصرف نمایید. پیاز دارای خواصی بوده که برای بدن بسیار مفید می باشد.

همچنین بخوانید  سه کلیک از کجا اومده!

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *