تبلیغات

تبلیغات

چگونه با رعایت چند اصل کلیدی پولدار شوید

powder-sabon2

بهترین گزینه برای پولدار شدن رعایت اصول کلیدی آن می باشد که علاوه بر داشتن یک هدف اصولی با یک برنامه حساب شده باید یک حوزه سودآور را انتخاب کرده و در راه رسیدن به هدف تلاش کرد. در این راستا تصمیم داریم چند حوزه را به عنوان حوزه های سودآور معرفی کنیم.

پودر صابون

اکثر مصرف کنندگان پودر صابون را به مایع شوینده ترجیح می دهند زیرا با مقدار کمی از این شوینده لک روی لباس به خوبی تمیز می شود و از نظر اقتصادی به صرفه تر است و در یک ظرف مناسب بسته بندی می شوند که می توان مدت زمان طولانی و با مقدار کم هربار استفاده نمایید. پودر صابون جایگزین خوبی برای مواد شوینده مایع است، چراکه علاوه بر قدرت لکه بری بالای این محصول، پودر صابون هیچ آسیبی به لباسهایتان نمیزند بلکه باعث بهتر تمیز شدن و درخشندگی آن نیز می شود که از مزایای مهم این محصول بشمار می رود.

پودر صابون

قیمت سیم ظرفشویی کلافی

کلافهای ظرفشویی در بازار به صورت فله و حجیم و یا بسته بندیهای کوچک و به طور کلی در وزنهای پانزده، بیست و بیست و پنج گرمی و در برندهای داخلی و خارجی با مدلهای مختلف موجود می باشند که هر کدبانویی بنا بر سلیقه خود می تواند در میان آنها محصول دلخواه خود را بر گزیند. قیمت سیم ظرفشویی کلافی با توجه به کیفیت و نوع مارک و بسته بندی متفاوت می باشد. سیم ظرفشویی کلافی یکی از ابزارهای کاربردی برای شستشوی ظروف است، این محصولات معمولا بافتی نمد مانند و متراکم داشته که در جنسهای مس و استیل به فروش می روند.

پودر صابون

باکس کارتن پلاست

 

باکس کارتن پلاست در واقع جعبه میوه از جنس کارتنهای مقوایی می باشد که میوه را به راحتی و زیبایی هرچه تمامتر در خود جای می دهد. ضخامت این تولیدات کارتنی از 2 تا 14 میلیمتر متغیر است این انتخاب بستگی به نوع محصولی است که قرار است درون جعبه جای بگیرد. وزن جعبه نیز باید طوری تنظیم شود که پاسخگوی نیاز مشتری باشد و به راحتی وزن محصول را در خود تحمل کند این جعبه ها برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و فوق العاده پرکاربرد و باکیفیت می باشد قیمت این جعبه ها نیز بسیار پایین  و مناسب است. باکس کارتن پلاست برای بسته بندی انواع محصولات مورد استفاده می باشد در سالهای اخیر استفاده از این جعبه ها بسیار زیاد شده است و به همین علت بازار فروش پر رونقی را تجربه می کند البته ضخامت و استحکام این جعبه ها با یکدیگر بسیار متفاوت است و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین بخوانید  انتخاب بهترین میکروفون USB برای تولید محتوا

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *