تبلیغات

تبلیغات

طراحی سایت بهترین روش برای معرفی خدمات و محصولات شما

tarrrahisite

امروزه یکی از نیاز های اساسی هر کسب و کاری داشتن یک وب سایت میباشد، به جرئت میتوان گفت که طراحی سایت یکی از اساسی نرین نیاز های هر کسب و کار در هر لول میباشد. تفاوتی ندارد که کسب و کار شما بزرگ باشد و یا مشغول به یک کسب و کار خانگی هستید برای این که بتوانید محصولات خود را به نمایش بگذارید و طراحی سایت فروشگاهی بهترین انتخابی است که میتوانید انجام دهید.

یکی از کار هایی که میتوانید در حال حاضر برای افزایش قدرت برند خود کنید اقدام به طراحی یک وب سایت شرکتی و یا فروشگاهی میباشد، شما با فراهم کردن بستر مناسب میتوانید پس از طراحی فعالیت سئو وب سایت خود را نیز استارت بزنید و فروش های میلیونی را در روز را تجربه کنید.

طراحی سایت

 

طراحی سایت چه امکاناتی را فراهم میکند؟

شما با ساخت و راه‌اندازی یک وب سایت حرفه ای میتوانید از امکانات بسیار زیادی برخوردار شوید که مدیریت و چرخاندن یک فروشگاه را برای شما بسیار ساده‌تر خواهد کرد در ادامه به برخی از امکانات پایه ای که با طراحی یک وب سایت حرفه ای و اختصاصی به دست خواهید آورد اشاره خواهیم کرد.

شما با طراحی سایت میتوانید درگاه آنلاین بانکی داشته باشید و فروش اینترنتی را بدون هیچ دردسری راه‌اندازی کنید، همچنین میتوانید روش های ارسال را برای مشتریانتان فراهم کنید.

با طراحی سایت فروشگاهی میتوانید جشنواره های فروش ویژه و محصولات تخفیفی خود را راه‌اندازی کنید و همچنین میتوانید محصولات مجازی خود را به فروش برسانید، اگر قصد معرفی خدمات خود را دارید یک وب سایت شرکتی تمام نیاز های اساسی شما را برابرده خواهد کرد. شما با طراحی سایت شرکتی میتوانید امکان صدور فاکتور های رسمی ایجاد و طراحی فرم های استخدام را به راحتی اجرا و پیاده‌سازی کنید.

اهمیت طراحی سایت در عصر تکنولوژی

در حال حاضر طراحی سایت دیگر مثل 5 یا 10 سال قبل نیست که تنها برای برخی از کسب و کار ها مورد نیاز باشد در عصر تکنولوژی کنونی طراحی سایت برای کسب و کار ها یک مزیت رقابتی میباشد و تمامی کسب و کار ها در هر حوزه ای میتوانند از این خدمات استفاده کنند. شما با طراحی سایت و اجرای درست و اصولی خدمات سئو میتوانید فروش های چندین میلیونی را در طول یک روز تجربه کنید و همچنین اقدام به فروش 24 ساعته کنید، با فراهم کردن بستر مناسب میتوانید زمانی که خواب هستید هم درآمد زایی کنید و ویترین محصولات و یا خدماتتان را منظم و دائما برای مشاهده کاربران در اختیار بگذارید همچنین ثبت سفارش به صورت خودکار انجام میشود و پرداخت ها تنها با چند کلیک انجام خواهد شد.

همچنین بخوانید  خزنده های وب چگونه عمل می کند

امروزه کاربران بسیار با هوش شده اند و به کسب و کار های اینترنتی بسیار توجه میکنند خوشبختانه همیار سایت با رعایت نکات و اصول حرفه ای طراحی سایت و با سابقه درخشان در این حوزه و نمونه کار های حرفه ای در حوزه های مختلف مانند پزشکی، آهن آلات و غیره باعث شده است که مورد توجه بسیاری از کارفرمایان قرار گیرد.

 

طراحی سایت

هدف از طراحی وب سایت

طراحی سایت کسب و کار امروزی اهداف متفاوتی دارد. چه محصولی برای فروش به صورت فیزیکی داشته باشید و چه محصول شما مجازی باشد، مانند گیفت کارت، مجوز و غیره، وب سایت شما در دسته فروشگاه های اینترنتی و در نهایت هدف قرار می گیرد. این وب سایت برای فروش محصولات به مشتریان است.

جذب مشتری با هزینه کم

با سئو سایت میتوانید مشتریان جدید را با حداقل هزینه جذب کنید با و جود این قابلیت باید هرچه سریع تر اقدام به طراحی سایت و سئو بپردازید زیرا هرچه این پروسه را عقب بیاندازید ممکن است که رقیبان شما لحظه به لحظه زیاد تر شوند و بازار حوزه کاریتان را تصاحب کنند.

ورود در بازار جدید

امروزه بخش بزرگی از خرید های آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام انجام می شود، اما این شبکه های اجتماعی صرفاً جنبه سرگرمی دارند و کاربران هنگام مشاهده صفحه فروشگاهی اقدامی برای خرید انجام نمی دهند. اما افرادی که از سایت شما بازدید می کنند به قصد خرید وارد می شوند. با توجه به فیلترینگ اینستاگرام فرصت مناسبی در جهت طراحی وب سایت به وجود آمده است تا از رقبای کاریتان پیشی بگیرید.

 

طراحی سایت

دلایل و مزایای راه‌اندازی وب سایت

پس از این که با قابلیت ها و امکانات ویژه ای که با طراحی سایت برای شما فراهم میشود حال نوبت آن است که با مزایای طراحی سایت و همچنین دلیایل راه اندازی یک وب سایت حرفه ای توضبح دهیم.

مزایای طراحی سایت

  1. وب سایت نماد اعتبار یک کسب و کار میباشد
  2. با داشتن یک وب سایت میتوانید کسب و کارتان را توسعه دهید
  3. یک وب سایت حرفه ای برای شما مشتریان جدیدی اضافه خواهد کرد
  4. راه‌اندازی یک وب سایت یکی از ارزان‌ترین روش های دیده شدن میباشد
  5. وب سایت به زمان و همچنین به مکان خاصی محدود نمیباشد
  6. با داشتن یک وب سایت میتوانید تبلیغات گسترده تری را استارت بزنید

 

ویژگی های ساخت یک وب سایت حرفه ای

اما یک وب سایت حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟ قبل از ایجاد یک وب سایت حرفه ای، باید در نظر داشته باشیم که چه خدماتی را می خواهیم به مشتریان خود ارائه دهیم و از طراحان بخواهیم که دقیقاً همان را برای ما پیاده‌سازی کنند.

همچنین بخوانید  آموزش نویسندگی و تولید محتوا سایت

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

وب سایت هایی که توسط همیار سایت طراحی میشوند به مدت 5 سال گارانتی میشوند و هرگونه مشکلی که طب این مدت برای وب سایت پیش بیاید مجموعه همیار سایت بدون دریافت هزینه مشکلات وب سایت را حل میکند. در نظر داشته باشید که پشتیبانی یک وب سایت بیشتر از طراحی آن اهمیت دارد.

سابقه کاری شرکت طراحی سایت

برای اینکه بدانید یک شرکت طراحی سایت حرفه ای است یا خیر، باید به نمونه کارها و رزومه شرکت توجه کنید. تیم حرفه همیار سایت انواع نمونه کارها در زمینه وب سایت های تجاری، فروشگاهی، آموزشی، شرکتی، شخصی و … را در اختیار دارد و همه آنها را برای مشاهده و مقایسه مشتریان در سایت قرار می دهد

برآورد مناسب پروژه

قیمت با توجه به نیاز مشتری تعیین می شود و با توجه به برنامه های زمانی تعیین شده در قرارداد، شرکت موظف است پروژه را در مهلت تعیین شده به مشتری تحویل دهد. تیم همیار سایت به عنوان بهترین شرکت حرفه ای طراحی سایت در تهران تا رضایت شما و رسیدن به هدف مورد نظر در کنار شما خواهد بود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *