تبلیغات

تبلیغات

بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ کدام هستند؟

game-sum

بازی‌های کامپیوتری و ویدئویی از محبوب‌ترین سرگرمی‌ها در دنیای امروز به حساب می‌آیند به طوری که افراد زیادی در جهان ساعت‌های زیادی از وقت روزانه خود را برای انجام بازی با ابزارهای مختلف صرف می‌کنند. یکی از ابزارهای پر طرفدار برای انجام بازی به ویژه بازی‌های آنلاین، گوشی‌های هوشمند هستند. با توجه به اینکه بازی‌های برتر و محبوبی که برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده‌اند از مشخصات گرافیکی بالایی برخوردار هستند، علاقه‌مندان به این بازی‌ها باید گوشی‌هایی را انتخاب کنند که از توان و عملکرد سخت‌افزاری قدرتمندی برای اجرای بهینه بازی برخوردار هستند.

کدام گوشی‌ها برای بازی کردن مناسب هستند؟

همان‌طور که گفته شد گوشی‌هایی برای اجرای بازی‌های پرطرفدار و محبوب موبایلی مناسب هستند که از توان و عملکرد سخت‌افزاری پرقدرتی برخوردار باشند. گوشی‌های بالارده یا پرچمدار برند سامسونگ بهترین گزینه برای گیمینگ محسوب می‌شوند. به همین منظور در ادامه به بررسی سه گوشی سامسونگ که برای گیمینگ مناسب هستند می‌پردازیم.

گوشی‌های گیمینگ سامسونگ

گوشی سامسونگ مدل Galaxy Note 20 Ultra

آخرین گوشی از سری محبوب نوت سامسونگ یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ برای علاقه‌مندان به بازی است. صفحه‌نمایش سوپرآمولد با ابعاد 6.9 اینچ یکی از ویژگی‌های بارز این گوشی است که آن را برای بازی مناسب کرده است.

سامسونگ برای آخرین گوشی سری نوت خود از چیپست 990  Exynos با لیتوگرافی 7 نانومتری به عنوان پردازنده مرکزی استفاده کرده است که یک رم 12 گیگابایتی آن را در پردازش‌های سنگین همراهی می‌کند. این گوشی در دو مدل با حافظه‌های داخلی 256 و 512 گیگابایتی به بازار عرضه شده است. گوشی نوت 20 اولترا سامسونگ با این مشخصات سخت‌افزاری می‌تواند با کنسول‌های بازی سطح بالا رقابت کند و سنگین‌ترین بازی‌ها را بدون تأخیر و لگ اجرا کند.

گوشی‌های گیمینگ سامسونگ

گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra

در ادامه بررسی سه گوشی سامسونگ که برای گیمینگ مناسب هستند، به یکی دیگر از گوشی‌های پرچمدار این شرکت می‌رسیم که 1 سال بعد از نوت 20 اولترا معرفی و به بازار عرضه شده است. صفحه نمایشگر 6.8 اینچی از نوع سوپرآمولد و نرخ نوسازی 120 هرتز محتوای تصویری بازی‌ها را به بهترین نحو ممکن برای کاربر به نمایش می‌گذارد.

سامسونگ برای این پرچمدار خود از تراشه 5 نانومتری 2100 Exynos استفاده کرده است که دارای 8 هسته پردازشی است. 12 گیگابایت حافظه رم نیز این تراشه را برای پردازش‌های سنگین همراهی می‌کند. سامسونگ برای این گوشی از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است که کاربران بتوانند برای ساعت‌های طولانی بدون نیاز به شارژ از آن برای بازی کردن استفاده کنند.

همچنین بخوانید  مرکز تخصصی فروش و تعمیرات موبایل در شیراز

گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra

یکی از سه گوشی سامسونگ که برای گیمینگ مناسب هستند، آخرین و جدیدترین گوشی پرچمدار این برند است. بهترین صفحه‌نمایش در بین گوشی‌های هوشمند یعنی صفحه‌نمایش Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی 120 هرتز در این گوشی به کار گرفته شده است که اندازه 6.8 اینچی دارد و با بالاترین کیفیت ممکن محتوای تصویر را به نمایش می‌گذارد.

2200  Exynos با لیتوگرافی 4 نانومتری جدیدترین تراشه طراحی شده توسط سامسونگ قلب تپنده این گوشی است که در 3 مدل با حافظه رم 8، 12 و 16 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار دارد. همچنین این گوشی در 4 مدل با حافظه داخلی 128، 256، 512 و 1 ترابایت عرضه شده است. باتری 5000 میلی‌آمپر با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 45 واتی از دیگری ویژگی‌های این پرچمدار است.

جمع‌بندی

بازی‌های پرطرفداری در دنیای گوشی‌های هوشمند وجود دارند که افراد زیادی در سراسر جهان زمان زیادی از روز را برای انجام آن‌ها با گوشی هوشمند صرف می‌کنند. پرچمداران سامسونگ با توجه به توان و عملکرد سخت‌افزاری قدرتمند خود بهترین گزینه برای افرادی هستند که به انجام بازی با گوشی‌های هوشمند علاقه‌مند هستند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *