تبلیغات

تبلیغات

حمل خودرو های میلیاردی بازیکنان پرسپولیس در خودروبر

omid-khodrobar2

خودروبر ارائه خدمات خودرو بر ، خودروبر تهران ، ماشین بر و حمل خودرو می‌باشد. یکی از جدید ترین لوازم حمل‌ و نقل ، خودروبر یا همان خودرو سوار است که می­‌تواند ماشین شما را از مبدأ به مقصد برساند.

در جهان کنونی که تعداد خودروها به طور قابل توجهی افزایش یافته است، خودروبرها نیز جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. فرض کنید قصد دارید از تهران با خودرو شخصی خود به سمت مشهد حرکت کنید. در طول مسیر ناگهان خودروتان دچار نقص فنی می‌شود، و قادر به حرکت بیشتر نیست. در چنین شرایطی که نمی‌توان خودرو را جا به جا کرد، راه چاره چیست؟ چگونه باید خودرو را به اولین تعمیرگاه رساند؟

جواب این سوال ساده است. به راحتی به وسیله خودرو بر می‌توان خودرویی را که خاموش و دچار نقص فنی شده است را به تعمیرگاه رساند.

در چنین شرایطی فرقی ندارد خودرو شما چیست؟ و چه مدلی دارد؟ حالا که خاموش است بهترین کار برای جا به جایی آن کمک گرفتن از خودروبر ها است.

 

حمل خودرو های میلیاردی

خودروبر چیست؟

خودرو بر یا خودروبر که گاهی با نام ماشین بر نیز شناخته می‌شوند، دستگاه‌هایی مکانیزه می‌باشند که متخصص حمل خودرو بدون آسیب دیدن است. در واقع می‌توان گفت حمل خودرو به وسیله خودرو برها کمک می‌کند تا کوچک‌ترین آسیبی نیز به دستگاه شما وارد نگردد.

مزایا استفاده از خودروبر

یکی از مهم‌ترین سوالات طرح شده توسط کاربران این است که چرا باید از خودروبر استفاده کنیم؟

به گزارش  ایسنا باید در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در صورت عدم استفاده از خودروبر ها احتمال آسیب دیدن دستگاه خودرو شما بسیار بالا است. در واقع می‌توان گفت با این هدف از خودروبرها استفاده می‌شود که میزان خسارات ناشی از حمل خودرو به حداقل ممکن برسد. البته نکته‌ای که وجود دارد این است که خودرو بر انتخاب شده باید از یک برند معتبر همچون خودروبر انتخاب گردد. به عبارت دیگر نمی‌توان گفت که همه خودرو برها می‌توانند هزینه و خسارات ناشی از حمل خودرو را کاهش دهند. این موضوع کامل بستگی به خودروبر منتخب شما برای حمل خودرو دارد. چنانچه این مرحله به درستی انجام نشود، ممکن است حمل خودرو با مشکل مواجه شود.

 

حمل خودرو های میلیاردی

انواع خودرو بر

خودرو بر خود به دو دسته تقسیم‌بندی می‌شوند. هر کدام از این دو دسته کاربردهای مخصوص به خود را دارند. و خودروهای مشخصی را حمل می‌کنند. در واقع می‌توان گفت وزن و اندازه خود در انتخاب خودرو بر مناسب برای حمل خودرو موثر می‌باشد.

همچنین بخوانید  چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟

اولین نوع از خودروبرها که به اصطلاح خودروبرهای تکی یا کامیونت نه می‌شوند، وظیفه حمل تنها یک خودرو برای مسافت کوتاه را بر عهده دارند. نوع دیگری از خودروبرها که تریلر خودرو بر نه می‌شوند، بیشتر برای حمل تعداد زیادی خودرو به صورت همزمان و در مسافت‌های طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. جالب اینجا است که خودرو برهای تریلر خود به دو دسته خودرو برهای دارای توانایی حمل ۸ خودرو و خودرو برهای دارای توانایی حمل ۶ خودرو تقسیم‌بندی می‌شوند.

خودروبر کفی و کاربرد آن

کفی خودرو بر دسته دیگری از خودروبرها هستند که ایمنی بیشتری را برای حمل خودرو ایجاد می‌کنند. در واقع می‌توان گفت که این خودروبرها بیشتر زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که حمل خودرو از اهمیت بالاتری برخوردار باشد.

به عنوان مثال فرض کنید خودرویی صفر خریداری کرده‌اید. و هنوز پلاک نشده است. از یک طرف خودرو شما به دلیل نداشتن پلاک اجازه فعالیت و حرکت درون شهر را ندارد. در چنین شرایطی که دوست ندارید خودروتان آسیب ببیند، بهترین کار استفاده از خودروبر کفی برای حمل خودرو است. یا فرض کنید به تازگی خودرویی خریداری کرده‌اید، و می‌خواهید درب منزل خودرو خریداری شده را تحویل بگیرید در چنین شرایطی نیز راهکار پیش رو استفاده از این وسیله برای حمل است.

خودروبرهای کفی برای حمل خودروهایی که به دلیل تصادف بسیار آسیب دیده‌اند یا ماشین‌هایی که اجازه تردد درون شهر را ندارند نیز، مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از خودروها نیز به دلیل دارا بودن قیمت بالا ممکن است، در مراحل حمل و جا به جایی آسیب ببینند. بنابراین بهتر است به منظور جلوگیری از کاهش هزینه‌های ناشی از خسارت از خودروبرهای کافی استفاده گردد.

درخواست خودرو بر تهران

خودرو بر خدمات حمل خودرو به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد با کمترین زمان و با صرفه‌ترین هزینه برای شما مردم عزیز تهران می‌توانید با مراجعه به سایت تعرفه‌ها را مشاهده کنید. اشخاصی که سابقه درخشانی در این زمینه دارند. خودرو بر با تجریه چندین ساله در این حوزه می­‌تواند به‌ صورت مطمئن خودرو شما را جا به جا کند. هزینه جا به جایی آن هم بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. می‌توانید از این فرصت برای آسایش ماشین‌هایتان استفاده کنید.

خودرو بر ارائه خدمات خودروبر ، خودروبر تهران ، ماشین بر و حمل خودرو می‌باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *