تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین تلویزیون ال جی 2022 مدل NANO96

nano96-lg2

تلویزیون نانوسل ال جی NANO96 سال 2022 – 2021

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون در بانه تاثیر گذار است. تلویزیون نانوسل ال جی NANO96 یکی از تلویزیون‌های بالارده و با کیفیت برند ال جی می‌باشد. ال جی برای ساخت این تلویزیون از تبحر و تخصص بسیار بالایی استفاده کرده است و همین موضوع باعث شده است که این محصول بتواند در مقایسه با سایر تلویزیون‌ها برتر بوده و امکانات و قابلیت‌های بسیار پیشرفته‌ای را در اختیار شما قرار دهد. تلویزیون هوشمند ال جی NANO96 مدل بالاتر و به روز شده تلویزیون NANO95 میباشد. این تلویزیون از نظر طراحی کاملا شیک و زیبا است و می‌تواند کیفیت فوق العاده ای را در اختیار شما قرار دهد. می‌توانید بر روی صفحه نمایش تلویزیون ال جی NANO96 تمامی محتواها را با کیفیت تصویر 8K مشاهده نمایید. این کیفیت تصویر از رزولوشن و جزئیات بسیار گسترده پشتیبانی می‌کند و به خاطر داشتن فناوری Nanocell تمامی تصاویر را با کیفیت و دقت رنگی گسترده نمایش می‌دهد. می‌توانید محتوای بصری را به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید. با توجه به اینکه این تلویزیون به فناوری نانو سل مجهز شده است وضوح و رنگها را نیز بهبود داده و آنها را به صورت عمیق و روشن نمایش میدهد. تلویزیون اسمارت ال جی NANO96 به نور پس زمینه Full Array Dimming مجهز شده است و می‌توانند نور و روشنایی صفحه نمایش را به خوبی تنظیم کند. شما می‌توانید حتی در محیط‌های روشن یا تاریک تمامی محتواها را با کنتراست و جزئیات بسیار گسترده مشاهده کنید. می‌توانید ساعت‌ها پای تماشای فیلم و سریال بنشینید و آنها را با بالاترین سطح کیفیت مشاهده نمایید. یکی از نقاط قوت تلویزیون 8K ال جی NANO96 وجود پردازنده آلفا ۹ α9 Gen 4 Processor 8K می‌باشد. این پردازنده کاملاً قدرتمند است و می‌تواند از جدیدترین روش‌ها برای آنالیز اطلاعات استفاده کند. به طور کلی تلویزیون هوشمند ال جی NANO96 ۴۰ وات توان صوتی دارد و از قابلیت هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون در مقایسه با کیفیت تصویر 4K ۴ برابر رزولوشن بیشتری دارد و تصاویر را با نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نمایش می‌دهد. همچنین شما می‌توانید سایزهای ۵۵ اینچ ۶۵ اینچ و ۷۵ اینچ این تلویزیون را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید. در ادامه برخی از مشخصات و قابلیت‌های این محصول را برایتان معرفی می‌کنیم.

تلویزیون ال جی 2022 مدل NANO96

 

همچنین بخوانید  بهترین مانیتورهای گیمینگ 2020 + نکات خرید مانیتور گیمینگ

طراحی تلویزیون هوشمند ال جی NANO96

طراحی و سایز تلویزیون روی قیمت آن تاثیر گذار است. هر چند اینچ تلویزیون بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر میشود. قیمت تلویزیون 85 اینچ نسبت به قیمت تلویزیون 65 اینچ و قیمت تلویزیون 55 اینچ بیشتر است و به همین دلیل بیشتر برای فضاهای بزرگ استفاده میشود. تلویزیون ال جی NANO96 به سبک مینیمال طراحی شده است. هنگام خرید تلویزیون اولین نکته و اولین معیار مهمی که باید مورد توجه قرار بگیرد ظاهر و طراحی تلویزیون است زیرا تلویزیون اصلی ترین رسانه در هر خانه‌ای محسوب می‌شود و در مقایسه با سایر لوازم خانگی نقش پررنگ تری دارد. تلویزیون نانوسل ال جی NANO96 کاملاً باریک و ظریف طراحی شده است و شما به راحتی می‌توانید با استفاده از این تلویزیون محیط خانه خودتان را مدرن تر و شیک تر کنید. تلویزیون 8K ال جی NANO96 همه چیز تمام است و میتواند برای کاربران مشکل پسند نیز گزینه فوق‌العاده‌ای باشد. این تلویزیون از سبک مینیمال و شیک پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه دارد. وجود فناوری نانو سل Nanocell باعث شده است که شما بتوانید زاویه دید فوق العاده ای داشته باشید.

 

تلویزیون ال جی 2022 مدل NANO96

کیفیت تصویر تلویزیون اسمارت ال جی NANO96

این تلویزیون جزو بهترین تلویزیون های این شرکت میباشد. اگر شما میخواهید برای خرید تلویزیون کمتر بیشتری کنید میتوانید تلویزیون سونی A90K رو هم بررسی کنید .قیمت تلویزیون سونی A90K کمی بیشتر از قیمت تلویزیون ال جی NANO96 است و کیفیت تصویر و صدای خیلی خوبی را نیز به شما ارائه میدهد و در عوض سیستم عامل آن نیز آندروید است. تلویزیون هوشمند ال جی NANO96 تمامی رنگ‌ها را کاملاً غنی و روشن نمایش می‌دهد. زمانی که شما تصاویر را مشاهده می‌کنید تمامی رنگ‌ها روشن و عمیق ارائه می‌شود و شما تجربه نفس گیری از دیدن برنامه‌ها خواهید داشت زیرا تلویزیون ال جی NANO96 به فناوری نانو سل مجهز شده است و زاویه دید گسترده ای دارد و در هر زاویه ای که باشید تصاویر را با کیفیت بسیار بالا مشاهده میکنید. در تلویزیون اسمارت ال جی NANO96 برای کنترل نور و روشنایی پس زمینه از فناوری Full Araay Dimining استفاده شده است. این فناوری به خوبی میتواند واحدهای نور پس زمینه را کنترل کرده و حتی کنتراست تصاویر را افزایش دهد. تلویزیون ال جی NANO96 به کیفیت تصویر 8K مجهز شده است و بیش از ۳۳ میلیون تراکم پیکسلی دارد و می‌تواند محتواها را با سطح جدیدی از جزئیات نمایش دهد. همچنین پردازنده آلفا α9 Gen 4 Processor 8K بر روی کیفیت تصویر تلویزیون نقش بسیار مهمی دارد.

همچنین بخوانید  ارزانترین تلویزیون کوانتومی سامسونگ معرفی شد

 

تلویزیون ال جی 2022 مدل NANO96

سیستم صوتی تلویزیون نانوسل ال جی NANO96

تلویزیون ال جی NANO96 از سیستم صوتی نفس‌گیر برخوردار است. شما زمانی که پای تماشای برنامه‌ها هستید کاملاً در صحنه‌ها غرق می‌شوید و با شنیدن صداها به تکاپو می‌افتید. این تلویزیون از سیستم صوتی بسیار باکیفیت و قدرتمندی پشتیبانی می‌کند و به سیستم بلندگوهای ۲.۲ کانال مجهز شده است. تلویزیون نانوسل ال جی NANO96 می‌تواند ۴۰ وات توان صوتی را در اختیار شما قرار دهد. با وجود فناوری Dolby Atmos تمامی صداها را با کیفیت بسیار بالا و کاملا رسا دریافت می‌کنید. در هر گوشه ای از خانه خودتان باشید صدا با کیفیت بسیار قدرتمند و کاملاً فراگیر ارائه می‌شوند. تلویزیون اسمارت ال جی NANO96 به فناوری Clear Voice Pro مجهز شده است و می‌تواند تمامی نویز‌های صوتی را از بین ببرد و صداها را کاملاً با کیفیت در اختیار شما قرار دهد. این تلویزیون در سایز‌های مختلف تولید شده است و می‌تواند متناسب با محیط اطراف سیستم صوتی قدرتمندی ارائه دهد.

امکانات تلویزیون اسمارت ال جی NANO96

تلویزیون هوشمند ال جی NANO96 به نسخه جدید سیستم عامل Webos مجهز شده است. این تلویزیون از سرویسهای رایگان نتفلیکس و Freeview Play، NOW TV، Netflix، Prime Video، Disney+ پشتیبانی می‌کند و دنیایی از سرگرمی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین با وجود دستیارهای صوتی آمازون و الکسا شما به راحتی می‌توانید با تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید. امکان اشتراک گذاری محتوا بر روی صفحه نمایش تلویزیون به صورت هوشمند نیز وجود دارد. این محصول به ۴ پورت hdmi و سه پورت usb و یک پورت لَن مجهز شده است. تلویزیون ال جی NANO96 در سایز‌های ۵۵ اینچ ۶۵ اینچ و ۷۵ اینچ تولید شده است. می‌توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.

نکات مهم قبل از خرید تلویزیون از بانه

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون تاثیر گذار است. قیمت تلویزیون 2022 به نسبت به قیمت تلویزیون 2021 کمی بیشتر است به این دلیل که در بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2022 ما کیفیت تصویر و آپشنهای بیشتر از تلویزیون را شاهد هستیم و همین موضوع روی قیمت آن تاثیر گذار است.

قیمت تلویزیون

قیمت تلویزیون سامسونگ و قیمت تلویزیون ال جی تقریبا در یک راستا قرار دارند ولی قیمت تلویزیون سونی به دلیل سیستم عامل آندروید و اینکه ساخت ژاپن هم هست، کمی نسبت به جدیدترین تلویزیون های ال جی و سامسونگ بالا تر است. برای دریافت لیست قیمت جدیدترین تلویزیون های موجود در بازار میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و همه مدل ها را آنجا با قیمت و عکس و مشخصات دقیق مشاهده نمایید.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین مانیتور های LG در سال 2022

انتخاب سایز تلویزیون

سایز هر تلویزیون روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. قیمت تلویزیون 32 اینچ به دلیل سایز کوچکی که دارد نسبت به قیمت تلویزیون 43 اینچ و قیمت تلویزیون 49 اینچ خیلی کمتر است. اگر فاصله شما از تلویزیون بین 3 تا 4 متر است، تلویزیون 50 اینچ برای شما مناسب است و قیمت تلویزیون 50 اینچ نیز بسته به مدل متفاوت است. سایز استاندارد برای بیشتر فضاهای خانگی، تلویزیون 55 اینچ است. قیمت تلویزیون 55 اینچ در مقایسه با قیمت تلویزیون 65 اینچ پایینتر است و در عوض همان کیفیت و کارایی را میتواند برای شما پیاده سازی کند. اگر فاصله شما از تلویزیون بین 7 تا 8 متر است میتوانید تلویزیون های 75 و 85 اینچ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون 75 اینچ و قیمت تلویزیون 85 اینچ نیز بسته به برند و سال ساخت و امکاناتی که دارند با هم متفاوت هستند.

بهترین جا برای خرید تلویزیون – قیمت تلویزیون در بانه

بهترین جا برای خرید تلویزیون های خارجی شهر های مرزی است. قیمت تلویزیون در بانه به دلیل مرزی بودن این شهر خیلی  مناسبتر از شهر های دیگر است. شما میتوانید هر مدل از تلویزیون های اورجینال و اصل را که خواستید در سایت دبی کوچولو سرچ کنید و تنها با پرداخت یک بیعانه (10 درصد مبلغ کالا) آن را درب منزل تحویل بگیرید و بعد تست کامل سلامت و اصالت کالا، مبلغ آن را تسویه نمایید. همه تلویزیون های سایت دبی کوچولو دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *