تبلیغات

تبلیغات

فنی حرفه ای چه رشته هایی دارد

fani-herfei

انتخاب رشته یافتن رشته تحصیلی که بتواند آینده شغلی فرد را تضمین کند یکی از مهم‌ترین اموری است که در زندگی افراد اتفاق می افتد. اگر می خواهید با انواع رشته های فنی حرفه ای پردرآمد در ایران آشنا شوید می توانید این مقاله را مطالعه کنید و برای شرکت در کلاس های فنی حرفه ای با امکان دریافت مدرک بین المللی معتبر فنی حرفه ای می توانید به سایت آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران به نشانی www.aryatehran.com مراجعه کنید و یا با شماره تماس های 02166919633 الی 6 تماس بگیرید و لیست رشته های پردرآمد فنی حرفه ای که در این آموزشگاه برگزار می شود را دریافت نمایید.

فنی حرفه ای

رشته های تحصیلی فنی حرفه ای ۱۴۰۱

برای پاسخ به سوال فنی حرفه ای چه رشته هایی دارد در این قسمت می خواهیم لیست رشته های تحصیلی فنی حرفه ای ۱۴۰۱ که بازار کار مناسبی در ایران دارند را به شما معرفی کنیم. شما در مقاله لیست دوره های فنی حرفه ای تهران می توانید انواع رشته های فنی حرفه ای که در آموزشگاه ها و سازمان فنی حرفه ای کشور تدریس می‌شوند را مشاهده نمایید اما در این قسمت می خواهیم رشته های جدیدی که به آن رشته ها اضافه شده اند را به شما معرفی کنیم.

 رشته های محیط بانی، حمل و نقل ریلی، خدمات فروشگاهی، بازیافت مواد، بهداشت عشایر و روستا و انرژی از جمله رشته هایی هستند که در سال ۱۴۰۱ به رشته های فنی حرفه ای اضافه گردیده اند.

به صورت کلی در گروه هنر رشته های فتوگرافیک، انیمیشن سازی، نقاشی، سینما، طراحی دوخت، معماری داخلی، نوازندگی سازهای جهانی و ایرانی، نقشه کشی معماری و صنایع دستی از جمله رشته های پرتقاضا میباشند.

در سایر گروه های فنی حرفه ای رشته های کامپیوتر، حسابداری، الکترونیک، امور کشاورزی و زراعی و دامی مورد توجه متقاضیان بوده و بازار کار خوبی را در کشور به خود اختصاص داده اند.

بازار کار رشته های فنی حرفه ای

اطلاع یافتن از بازار کار رشته های فنی حرفه ای یکی از مهمترین مسائل برای انتخاب بهترین رشته فنی حرفه ای می باشد زیرا رشته ای که بازار کار خوبی در شهر و کشور مورد نظر شما داشته باشد می‌تواند آینده شغلی شما را تضمین کرده و به پیشرفته هرچه بیشتر شما کمک کند.

رشته های زیادی در ایران وجود دارند که بازار کار خوبی داشته و روز به روز امکان پیشرفت و کسب درآمد بیشتر در آن رشته ها وجود دارد. بهترین رشته های فنی حرفه ای که بازار کار خوبی در ایران دارند رشته حسابداری و کار با نرم افزار های حسابداری پرکاربرد می باشد.

همچنین بخوانید  اقامتی آرام و دلنشین با رزرو هتل ستارگان شیراز

اگر به حوزه حسابداری علاقه مند هستید و می خواهید در مدت زمان کوتاهی وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید یادگیری نرم افزار حسابداری اکسل می‌تواند شما را سریعتر به اهدافتان برساند.

اگر میخواهید نرم افزار اداری و حسابداری اکسل را یاد بگیرید و مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید و اطلاعات لازم را در مورد این نرم افزار کسب کنید می توانید مقاله اکسل چیست را مطالعه کنید.

سایر رشته های فنی حرفه ای که بازار کار خوبی در ایران داشته باشند را شما می توانید در آموزشگاه های برگزار کننده کلاس های فنی حرفه ای جستجو کنید. آموزشگاه ها اغلب دوره های فنی حرفه ای را برای رشته هایی برگزار می کنند که بازار کار و تقاضای زیادی در ایران داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان انتخاب پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای می توانید با همکاران ما در آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران تماس بگیرید.

رشته فنی حرفه ای برای خانم ها

رشته های فنی حرفه ای پردرآمد و پرکاربرد نیازی به تفکیک جنسیتی ندارند و افراد می توانند بر اساس علاقه و استعداد خود یکی از رشته ها را انتخاب کنند اما با توجه به آنکه بعضی از رشته ها بیشتر متقاضی خانم دارند در این قسمت به معرفی انواع رشته فنی حرفه ای برای خانم ها می پردازیم.

موردی که برای ورود به بازار کار و اشتغال خانم ها و آقایان باید بررسی کنیم تسلط آنها به مهارت های کامپیوتر و کار با نرم افزار های کاربردی کامپیوتر می باشد.

اگر می‌خواهید سریعتر وارد بازار کار شده و شانس استخدام شدن بالاتری نسبت به سایر رقبا و متقاضیان کار داشته باشید تسلط به مهارت های هفتگانه icdl کامپیوتر در تمام مشاغل و اصناف می تواند اشتغال شما را تضمین کند.

مهارت های هفتگانه کامپیوتر شامل چه مواردی است و برای یادگیری آن چه مدت زمان و هزینه ای باید صرف کنید می توانید مقاله icdl چیست را مطالعه کنید.

از رشته های فنی حرفه ای برای خانم ها می توان به رشته های طراحی دوخت، کودکیاری، نقاشی، گرافیک، کامپیوتر، نمایش، نقشه برداری و تربیت بدنی اشاره کرد.

فنی حرفه ای

پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای کدام است

برای یافتن پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای شما باید به نیاز بازار کار آن رشته دقت کنید. پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای رشته ای است که در حال حاضر رو به توسعه باشد و با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در شهر مورد نظر شما با کمبود نیروی کار حرفه ای رو به رو باشد.

همچنین بخوانید  بهترین راه افزایش فالوور توییتر در سال 2023 چیست؟

در این صورت اگر شما بتوانید در این رشته های فنی حرفه ای تحصیل کنید و مهارت لازم را کسب نمایید می توانید از مهارت های خود درآمد زایی بالایی داشته باشید.

با توجه به نیاز بازار کار کشور در حال حاضر می‌توان گفت رشته های مربوط به تعمیرات موبایل و لوازم خانگی، رشته های کامپیوتر و برنامه نویسی، حسابداری و کار با نرم افزارهای پرکاربرد حسابداری مانند هلو و اکسل بازار کار خوبی در ایران دارند و در آینده نیز می تواند جزو پردرآمدترین رشته های فنی حرفه ای باتوجه به نیاز بازار کار محسوب شوند.

اگر میخواهید در پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای مهارت لازم را کسب کرده و به یک نیروی کار حرفه ای تبدیل شوید می توانید از آموزش های آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران بهره مند شوید. در سایت آموزشگاه آریا تهران به نشانی Www.aryatehran.com شما می‌توانید ده‌ها آموزش رایگان دریافت کنید و یا برای شرکت در کلاس های فنی حرفه ای با امکان دریافت مدرک بین المللی فنی حرفه ای اقدام کنید.

همچنین می‌توانید از طریق شماره تماس‌های 02166919634 الی 6 تماس بگیرید مشاوره رایگان برای انواع دوره های فنی حرفه ای در آموزشگاه آریا تهران دریافت کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *