تبلیغات

تبلیغات

ورق پانچ (مشبک) ارزان از کدام تولیدکننده بخرم؟

panch-varagh

ورق مشبک که گاها با نام فلز سوراخ‌دار نیز شناخته می‌شود، یکی از عناصر تزئینی در دکوراسیون منازل، کاخ‌ها، ادارات دولتی و.. است. این محصول تاریخچه استفاده طولانی دارد و قبل از این در فرهنگ‌های گوناگون برای علامت‌گذاری سکه، ساخت لوازم و ابزارآلات جنگی و… استفاده می‌شود.

با توجه به کاربردهای زیاد این محصول در صنعت، در ادامه این مطلب به بررسی کاربردهای آن و معرفی برترین تولیدکننده های ورق پانچ و نحوه استعلام قیمت ورق پانچ یا مشبک خواهیم پرداخت.

ورق پانچ

کاربرد ورق پانچ

این محصول در صنایع گوناگونی کاربرد دارد:

  • مهندسین عمران و شهرسازی:
    دکل‌های مخابراتی، ساخت مبلمان، صندلی دیواره‌های ایستگاه تاکسی و اتوبوس، محافظت و زیبایی چراغ‌های روشنایی، ساخت سطل‌های زباله و …
  • خودروسازی:
    برای ساختن قطعات انواع ماشین‌های سبک و سنگین، ماشین‌آلات راه‌سازی و کشاورزی،برای ساخت پالایه‌های روغن و هوا، شبکه‌های خنک‌کن، اگزوزسازی، جلو پنجره و …
  • مهندسین و طراحان معماری:
    استفاده برای پارتیشن‌بندی، حفاظ، پنل آکواستیک، سقف و سایبان ها و …
  • صنایع غذایی:
    استفاده برای ساختن ماشین‌های خشک‌کن سبزی، حبوبات، میوه‌ها، غربالگری (دانه‌بندی) مواد خوراکی، ساخت صفحه‌هایی برای بودادن با توجه به محافظ ایجاد شده برای دانه‌های قهوه، صنعت پرورش انواع آبزیان و ماهی، ساختن محافظ کندو زنبور و …

انواع ورق پانچ

برای طراحی ورق پانچ از مواد مختلفی استفاده می‌شود که با توجه به فرم، اندازه و متریال طراحی می‌تواند متفاوت باشد. فولاد ضد زنگ رایج‌ترین ماده‌ای است که در ساخت ورق پانچ استفاده می‌شود و گزینه دوم آلومینیوم است. اما این محصول در درجه اول از فولاد ضد زنگ یا ترکیبی از مواد مختلف ساخته می‌شود. در اینجا به انواع ورق‌های سوراخ‌دار و کاربرد آن‌ها اشاره می‌کنیم.

شماره 1 – ورق پانچ فولادی ملایم:

برای توری‌های تهویه، شبکه‌های خشک‌کن، صفحات پرکننده، ورق‌های پانچ فولادی ملایم می‌توان استفاده کرد. این نوع از ورق در برابر خوردگی بسیار مقاوم و سبک است، دارای آسیاب می‌باشد و روکش براق نیست و در اندازه‌ها و اشکال مختلف با پانچ موجود است.

شماره 2 – ورق‌های آلومینیومی پانچ دار:

همان‌طور که فولاد معمولی انجام می‌دهد، ورق پانچ آلومینیومی به‌راحتی با آب‌خورده، زنگ‌زده یا لکه نمی‌شوند. با این حال، در شرایط کم اکسیژن، شوری بالا، یا گردش هوا ضعیف، کاملاً ضد لک نیست. آن‌ها به شدت آلیاژ شده و دارای مقاومت در برابر خوردگی هستند که به تولید تابلوهای راهنما، صفحات فیلتر، صفحات برای دوغاب سیمان و بسیاری دیگر کمک می‌کند.

شماره 3 – ورق پانچ فولاد آلیاژی:

انعطاف‌پذیرترین ورق‌های فولادی آلیاژی، ورق‌های پانچ فولاد آلیاژی هستند. فولاد با کارایی بالا مناسب برای هزینه، کیفیت، کوچک‌سازی، دوام، ایمنی، حفاظت از محیط‌زیست و عملکرد کلی بالا مورد نیاز است. این محصول در توسعه نمایشگرهای شمشیربازی، سبدهای خشک‌کن برای ماشین‌آلات استفاده می‌شود.

همچنین بخوانید  مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای دانشجویی کانادا: راهنمای کامل

ورق پانچ

شماره 4 – ورق پانچ گالوانیزه

این ورق، جزء ورق‌های فولادی محسوب می‌شود، اما یک تفاوت عمده با سایر ورق‌های فولادی دارد؛ ورق گالوانیزه‌ی فولادی به سبب انجام فرایند گالوانیزاسیون یا «روی‌اندود کردن» روی آن، مقاومت بیشتری در برابر اُکسید آهن یا خوردگی‌های احتمالی محصولات فولادی دارد.

برای استعلام قیمت ورق پانچ گالوانیزه و ثبت سفارش خرید آنلاین آن، اینجا کلیک کنید.

شماره 5 – ورق پانچ آجدار

ورق آجدار، نوعی از ورق فولادی است که برآمدگی‌ها و آج‌هایی در سطح ظاهری خود دارد. ورق آجدار، قابلیت ویژه‌ای در ایجاد اصطکاک دارد و این نکته، بسیاری از مشکلات صنعتی و غیر صنعتی را حل می‌کند. از ورق‌های پانچ آجدار در بخش‌هایی مانند راه‌سازی، ساخت پله‌های فرار اضطراری، دستگاه‌های صنعتی و ساخت ماشین‌آلات، زیاد استفاده می‌شود.

شماره 6- ورق پانچ استیل

ورق استیل به فولاد کم‌کربن هم معروف است و ویژگی بسیار برجسته‌ی آن (مانند ورق گالوانیزه) مقاومت در برابر انواع خوردگی است. ورق پانج استیل، بین انواع ورق‌های پانچ، بسیار پُرطرفدار است و در صنایعی مانند پتروشیمی، آب‌رسانی، نیروگاه‌های تولید برق و صنایع دارویی و غذایی استفاده می‌شود.

شماره 7 – ورق پانچ رنگی

ورق پانچ با فرآیند پوشش‌دهی رنگ الکترواستاتیک در رنگ‌های گوناگونی تولید می‌شود. ورق‌های پانچ رنگی از پایه‌ی ورق‌های گالوانیزه تولید می‌شوند که علاوه بر پوشش روی محافظ، با پوشش رنگ الکترواستاتیک نیز آمیخته می‌شود.

برای خرید تمامی این محصولات می‌توانید به سایت آهن اسپات مراجعه کنید. همچنین آهن اسپات به شما امکان می‌دهد تا به تمامی تولیدکنندگان این محصول دسترسی داشته باشید و با مقایسه قیمت‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

آهن اسپات، مرجعی برای خرید ورق پانچ مشبک

تجزیه‌وتحلیل بازار آهن‌آلات در آهن اسپات، بررسی ویژگی‌ها، ظرفیت و توانایی بازار عرضه برای درک میزان پاسخگویی بازار به نیازهای خریداران است. هدف اصلی تجزیه‌وتحلیل بازار آهن‌آلات، شناسایی مطلوب‌ترین و مرتبط‌ترین رویکرد برای خریدی موفق و به‌صرفه است.

بازار عرضه محصولات فولادی، معمولاً به‌عنوان شرکت‌ها و سازمان‌هایی شناخته می‌شود که اقدام به فروش کالاها و خدمات مرتبط با نیازهای پیمانکاران هستند. بازار عرضه را می‌توان بر اساس ویژگی‌هایی مانند اندازه، قابلیت، تخصص خاص، ثبات مالی، موقعیت جغرافیایی، نوع، خدمات، امتیاز قیمت و تعهد به پایداری طبقه‌بندی کرد.

اهمیت شناخت بازار و تحلیل مناسب، درک صحیحی از ظرفیت و توانایی بازار برای عرضه کالا یا خدمات بر نحوه برخورد شما با بازار تأثیر می‌گذارد. این آگاهی کمک می‌کند تا یک موقعیت‌شناسی مناسب برای خرید محصولات فولادی شما به طور دقیقی برنامه‌ریزی شود. زیرا تحلیل بازار بر نحوه ساختار و مدیریت قراردادها تأثیر می‌گذارد.

همچنین بخوانید  تجهیزات استودیو کروماکی خانگی برای ساخت استودیو تولید محتوا

آهن اسپات (ahanspot) با فروش انواع آهن آلات ارزان و باکیفیت، گامی مهم در راستای حذف واسطه‌ها و آگاهی از کیفیت و قیمت محصولات برداشته است.

آهن اسپات با فروش آنلاین از طریق ثبت سفارش به‌صورت غیرحضوری، هرآنچه را برای خرید محصولات فولادی اعم از پروفیل، تیرآهن، میل‌گرد و دیگر محصولات نیاز دارید در فضایی کاملاً مدرن و با تنوع بالای محصولات در وزن و ابعاد فضایی را در اختیارتان می‌گذارد تا خریدی موفق در جهت تأمین نیازهای پروژه را برایتان به ارمغان آورد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *