تبلیغات

تبلیغات

قیمت کمد دیواری چقدر است؟

komod

آیا می دانید قیمت کمد دیواری چقدر است؟ چه سبک کمدی با چه قیمتی مناسب فضای شما و بودجه ای است که برای این کار کنار گذاشته اید؟ همه ما هنگام خرید یا اجاره خانه المان هایی از قبیل وجود کابینت و کمد دیواری، سیستم سرمایش و گرمایش و … را در انتخاب خود لحاظ می کنیم. با توجه به اینکه ساخت این المان ها برای خانه تا حدودی هزینه بر است. پس خانه هایی که مجهز به این امکانات باشند بیشتر مورد توجه افراد قرار می گیرند. امروزه بیشتر خانه های نصب کمد دیواری را در اولویت قرار می دهند.

 

قیمت کمدهای دیواری با سبک های مختلف

قیمت کمد دیواری بسته به سبک اجرا متفاوت است. رایج ترین و پرطرفدارترین سبک های کمد دیواری شامل کمد دیواری مدرن، کمد دیواری کلاسیک، کمد دیواری نئوکلاسیک، کمد دیواری مینیمال، کمد دیواری سبک گلم، کمد دیواری بوهمین، کمد دیواری سبک ایرانی و کمد دیواری روستیک است. هر کدام از این سبک ها ویژگی های مختص به خود را دارند. همین ویژگی ها باعث تاثیر گذاری روی قیمت آن ها هم می شود.

امروزه قیمت سبک مدرن کمد دیواری با توجه به ظاهر ساده ای که دارد مناسب تر است. بیشتر از متریال های ام دی اف و هایگلاس در ساخت آن استفاده می شود. اما کمد دیواری سبک کلاسیک با قیمت بالایی همراه است. چون ریزه کاری ها و نقش و نگارهایی که روی این سبک اجرا می شود تا حدودی زمان بر و هزینه بر است. استفاده از متریال های گران قیمتی همچون چول باعث شده تا قیمت کمد دیواری سبک کلاسیک نسبت به سایر مدل ها بیشتر باشد.

قیمت سایر سبک ها هم با توجه به متریال مورد استفاده در آن ها و میزان پیچیدگی سبک متفاوت است. البته امروزه خلاقیت در ترکیب سبک ها و به وجود آوردن سبک های جدید باعث تنوع بیشتر این محصولات با قیمت های مناسب تر شده است. به طور مثال به جای استفاده از چوب از روکش چوب یا ممبران استفاده می شود که در کاهش قیمت نهایی تاثیر به سزایی دارد.

چه فاکتورهای در قیمت کمدهای دیواری دخیل هستند؟

قیمت کمد دیواری تحت تاثیر عوامل مختلفی است و در هیچ جایی یک قیمت ثابت وجود ندارد. زمانی که شما قصد سفارش کمد دیواری را دارید اول به سایز کمد و متریال آن توجه می کنید. این دو پارامتر تاثیر زیادی روی قیمت نهایی کمد دارد. متریال های رایجی که در ساخت کمد دیواری از آن ها استفاده می شود شامل چوب، ام دی اف، هایگلاس، روکش چوب، ممبران و … است. گران ترین متریال چوب است که هر چه نوع چوب مرغوب تر باشد باز هم در افزایش قیمت تاثیر گذار است. اما در حال حاضر دو متریال ام دی اف و هایگلاس به دلیل قیمت مناسب، کاربردی بیشتری دارد.

همچنین بخوانید  چرا از موسسه چاپ مقاله کمک بگیریم؟

برخی از سبک ها تنها با یک متریال خاص قابل اجرا شدن هستند. به طور مثال اجرای سبک کلاسیک با چوب یا روکش چوب و در پاره ای از مواقع با ممبران انجام می شود که قیمت بالایی هم دارد. یراق آلات استفاده شده در ساخت کمدها و تعداد کشوها و درها و … همگی در قیمت تاثیر می گذارند. هنگام برآورد دقیق قیمت کوچکترین ریزه کاری هم لحاظ می شود.

وقتی پارامترهای مختلف را دقیقا کنار هم قرار می دهید به راحتی قیمت نهایی را می توانید برآورد کنید. به طور مثال کمد دیواری ام دی اف دو درب با سایز یک متر و سبک مدرن حدود … میلیون هزینه در بر می گیرد.

قیمت کمد دیواری ارزان

قیمت کمد دیواری ارزان

قیمت کمد دیواری ارزان

اگر قیمت کمد دیواری یک فاکتور مهم و تاثیر گذار در خرید کمد است. بهتر است با حذف یک سری ویژگی ها یک کمد دیواری ارزان و با کیفیت را تهیه کنید. حذف ریزه کاری ها بر روی کمد و حذف طرح های ظریف برای زیبایی تا حد زیادی باعث کاهش قیمت نهایی کمد می شود.

برای اینکه کمد سفارشی شما مطابق نیاز شما و با قیمت مناسبی ساخته شود می توانید یراق آلات با کیفیت اما قیمت پایین تری را انتخاب نمایید. چون در انتخاب یراق آلات کیفیت مهم تر از ظرافت است تا طول عمر و استحکام بیشتری داشته باشند.سبک های ساده را انتخاب کنید. البته هیچوقت به دنبال متریال های ارزان و بی کیفیت نروید چون قرار است کمد دیواری یک عمر برای شما کار کند. پس برای کاهش هزینه ها فقط جزئیات بی تاثیر در کیفیت را حذف کنید. قیمت کمد دیواری بسته به سبک اجرا، سایز، یراق آلات مورد استفاده، دستمزد استادکار، کیفیت و جنس متریال و … متفاوت است. برای اینکه یک کمد با قیمت مناسب تهیه کنید می توانید ریزه کاری ها و جزئیات غیر ضروری را حذف کنید و تمرکز خود را روی طرح های ساده و با کیفیت جمع کنید. (https://diarystudio.com )

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *