تبلیغات

تبلیغات

معرفی سایت خرید تتر با سرعت و امنیت بالا با قابلیت پشتیبانی ۲۴ ساعته

site-tether

این روزها آمار معامله و خرید تتر نشان می‌دهد که هر روز افراد بیشتری به تتر اطمینان می‌کنند. این افراد اغلب از تتر به عنوان یک ارز امن استفاده می‌کنند. چرا که کسی از نوسانات ارزهای دیجیتال در امان نیست. در ابتدا استیبل کوین‌ها به عنوان محافظی در برابر این نوسانات طراحی شده‌اند. اما اکنون زمان آن رسیده که بتوانیم محل امن برای مبادله تتر را تشخیص داده تا از فرصت‌های سرمایه گذاری بهره‌مند شویم. در این مقاله قصد داریم دو نمونه از بهترین سایت‌های خرید تتر را شرح دهیم. همچنین مشکلات ایرانیان را در ارتباط با رمز ارزها را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

eToro – بهترین کارگزار برای خرید تتر

eTorohow در طی فعالیت‌های ۱۵ ساله خود به یک تجربه کاربری ایده آل رسیده است. این سایت به بیش از ۲۰ میلیون کاربر در بیش از ۱۲۰ کشور خدمات ارائه می‌دهد. eToro، به عنوان یکی از کارگزاران تحت نظارت FCA ،ASIC و CySEC فعالیت دارد. فعالیت‌های این سایت در سه خدمت انجام می‌شود. اولین خدمت سایت eToro ارائه (CFD (Contracts-For-Difference است. همچنین خرید و فروش رمز ارزها در این سایت قابل انجام است. eToro کیف پول رمزنگاری خود را به نام eToro Money برای کاربران خود ارائه کرده است. می‌توانید از آن برای ذخیره و انتقال ارز دیجیتال استفاده کنید. بسیاری از جفت‌های کریپتو و صلیب‌های کریپتو به‌عنوان CFD در این سایت برای کاربر نشان شده اند.

CopyTrader از ویژگی‌های منحصر به فرد سایت eToro است. با استفاده از CopyTrader شما می‌توانید مبادلات سرمایه گذاران با تجربه‌تر را به صورت رایگان برای خود انجام دهید. همچنین می‌توانید با استفاده از این ویژگی قیمت تتر و میزان خرید آن را بررسی کرده و نسبت به بودجه خود تصمیم بگیرید. در این سایت تمام هزینه‌های جابجایی و خرید رمز ارزها دریافت می‌شود. اما خدمات کپی تریدر رایگان است.

نقاط مثبت

  • امکان کپی تریدر و سایر ویژگی‌های تجارت اجتماعی
  • مورد استفاده آژانس‌های مختلف در سراسر جهان
  • ارائه مشتقات ارز دیجیتال را در مناطق خاصی
  • پلتفرم کاربر پسند با رابط کاربری آسان
  • فراهم آوردن دارایی‌های متنوع دیگر، برای معامله بر اساس سهام، ارزها، شاخص‌ها و ETF‌ها

معایب

  • عدم کارایی برای نمودارهای پیشرفته یا تحلیل تکنیکال

نکته: ۶۷٪ از سرمایه گذاران خرد و معامله گران CFD با این سایت ضرر کرده‌اند.

Capital.com – بهترین پلتفرم برای خرید تتر برای مبتدیان

سایت خرید تتر

Capital برای تازه واردان به دنیای ارزهای دیجیتال یک سکوی پرش مناسب است. رابط کاربری ساده به شما اجازه می‌دهند معاملات خود را بدون داشتن دانش فنی خاصی انجام دهید. طیف وسیعی از CFD‌ها در دسترس هستند و هزینه برداشت توکن رایگان است. علاوه بر این، این پلتفرم اسپردهای نسبتاً پایینی دارد که برای این سایت را برای تریدرهای حرفه‌ای ویژگی بسیار مناسبی است.

همچنین بخوانید  ارز دیجیتال ترون (TRX) چیست و چگونه کار می‌کند

Capital مانند eToro به شما امکان داد و ستد جفت کریپتو فیات و کراس کریپتو را می‌دهد. آنها طیف گسترده‌ای از آلت کوین‌ها را در سایت خود ارائه می‌دهند. برای شروع کافی است یک حساب با حداقل ۲۰ دلار آمریکا ایجاد کنید. سپس می‌توانید با بررسی قیمت USDT اقدام به خرید تتر نمایید. آنها همچنین به شما اجازه می‌دهند در ابتدا با یک حساب آزمایشی معامله داشته باشید. به شما این امکان را می‌دهند که روش‌های خود را امتحان کنید و قبل از معامله با ارزهای واقعی با پلتفرم آشنا شوید.

نکات مثبت

  • طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال
  • اسپرد کم
  • حداقل سپرده بسیار کم
  • دسترسی به یک حساب معاملاتی آزمایشی برای کمک به معامله گران جدید
  • هزینه عدم فعالیت رایگان
  • هزینه برداشت رایگان

معایب

  • کاربر فقط مجاز به معاملات CFD است.
  • به دلیل عدم وجود ابزارهای پیشرفته نمودار و تجزیه و تحلیل، برای معامله گران با تجربه مناسب نیست.

نکته: ۷۵.۲۶٪ از حساب‌های سرمایه گذار خرد و معامله گران CFD با این سایت ضرر کرده‌اند.

امنیت کاربران ایرانی

صرافی‌های ارز دیجیتالی بسیاری در دنیا برای مبتدیان طراحی شده‌اند. برخی از آنها تا حرفه‌ای شدن به کاربر کمک می‌کنند. اما به هیچ وجه برای کاربران ایرانی مناسب نیستند. چرا که با وجود تحریم‌های ضد ایرانی ۹۹% صرافی‌های دنیا با تشخیص ایرانی بودن کاربر، حساب کاربری را بلاک کرده و سرمایه فرد را به حالت تعلیق در می‌آورند. اکثر این صرافی‌ها پس از مسدود شدن اکانت تحت هیچ شرایطی دسترسی به سرمایه حساب کاربری را نمی‌دهند. کاربران ایرانی برای مبادله ارز فیات خود به سایر ارزهای دیجیتال مجبور به خرید تتر هستند. بنابراین برای بررسی قیمت USDT و ورود به دنیای بلاک چین و رمز ارزها چه چاره‌ای دارند؟

سخن پایانی: راه چاره چیست؟

نمی‌توان منکر سوددهی بالا نوسان گیری رمزهای دیجیتالی شد. اما دو راه برای ورود  کاربران ایرانی به دنیای ارز دیجیتال وجود دارد. اول اینکه می‌توانند با داشتن هویت دوم اقدام به ورود به دنیای ارزهای دیجیتالی کنند. این شرط برای ۰/۰۱% از کاربران ایرانی ممکن است. دوم اینکه می‌توانند از صرافی‌های ایرانی استفاده کنند. صرافی‌های ایرانی در تلاشند تا روز به روز ارتباطات و استراتژی‌های خود را به روز نگه دارند تا بتوانند امنیت بیشتری برای کاربران خود فراهم کنند. اما استفاده از هر صرافی ایرانی هم پیشنهاد نمی‌شود. توصیه می‌شود قبل از سرمایه گذاری در هر کدام از صرافی‌های ایرانی، اطلاعات کافی در مورد آن جمع آوری کنید. اطلاعاتی مانند نرخ‌های تبدیل، حجم معاملات روزانه، تعداد کاربران فعال، پاداش‌ها، امنیت کیف پول و…. هرچه اطلاعات شما در مورد یک صرافی به خصوص بیشتر باشد امنیت سرمایه شما بیشتر خواهد بود.

همچنین بخوانید  استفاده از تکنولوژی اینترنت 4G در ردیاب های سری FMC تلتونیکا

منبع : پول نیوز

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *