تبلیغات

تبلیغات

تجربه اقامت روزانه در عمارت های لواسان

lavasan

لواسان را همه با ویلاهای لاکچری، عمارت ها و پنت هاوس هایی که دارد میشناسیم. در این شهر که پاتوق ثروتمندان، سلبریتی ها و هنرمندان بسیاری می باشد عمارت های بسیار بزرگ و بی نظیری هست که برخی از آن ها را در فیلم ها و سریال های ایرانی دیده ایم و متعجب شدیم که مگر همچنین عمارتی در ایران وجود دارد؟ اما می دانستید با سایت لوکس ویلا می توانید با قیمتی بسیار کمتر از خود عمارت، از یک روز تا چند ماه در این عمارت ها اقامت داشته باشید و از تجربه سبک زندگی لاکچری لذت ببرید؟

قیمت اجاره روزانه عمارت در لواسان از چقدر شروع می شود؟

بیشتر ویلاهای لواسان اقامتگاه هایی لاکچری هستند و از امکانات و سرگرمی های مطلوبی در یک محیطی لوکس و با طراحی جذاب برخوردارند. گردشگران برای اجاره ویلا در لواسان با توجه به اقامتگاهی که میخواهند رزرو کنند مبلغی از نزدیک 1 میلیون تومان تا بیش از 7 میلیون تومان برای هر شب اقامت در این ویلاها بایستی پرداخت کنند اما قیمت اجاره عمارت در لواسان از شبی 10 میلیون تومان آغاز می شود و با توجه به تاریخ ورود و خروج که وسط هفته باشد، آخر هفته یا تعطیلات چند روزه، تعداد نفرات و نوع عمارت و امکاناتی که دارد متفاوت خواهد بود.

بیشتر افرادی که برای اجاره ویلا در لواسان میخواهند به سمت عمارت ها بروند افرادی هستند که قصد برگزاری مراسم ها و جشن های لاکچری یا قرارهای کاری مهم را دارند تا یک مراسم یا قرار کاری رویایی و خاطره انگیز را رقم بزنند. درباره امکانات و سرگرمی هایی که عمارت ها چندان نمی توان سخن گفت چون آنقدری زیاد است که در این مطلب نمیگنجد اما در این حد هستند که برای یک یا دو روز اقامت نمی توان از همه آن ها استفاده کرد. از طرفی، اگر با دوستان یا خانواده قرار است سفر و اقامتی چند روزه در لواسان داشته باشید و از نظر بودجه هم چنادن محدودیتی ندارید، با اجاره روزانه عمارت اقامتی متفاوت و خاص را می توانید برای خود رقم بزنید.

نکاتی که برای اجاره عمارت در لواسان باید در نظر بگیرید

تعداد عمارت هایی که در لواسان به صورت روزانه اجاره داده می شود بسیار محدود بوده و شاید در حد تعداد انگشات دست باشد. شاید با خود تصور کنید که عمارت ها بخاطر قیمت هایی که دارند همیشه رزرو نمی شوند و هرموقع بخواهید می توانید موردی که مد نظر دارید را رزرو کنید اما در نظر داشته باشید چون ما بیشتر این عمارت ها را در فیلم ها و سریال ها میبینیم، معمولاً تهیه کنندگان فیلم و سریال این عمارت ها را برای مدت زیادی گاه بیش از یک ماه رزرو می کنند لذا می بایست از قبل استعلام کنید عمارت مورد نظر برای چه تاریخی قابل رزرو می باشد.

همچنین بخوانید  رواج عمل های زیبایی در راز جراحی

از سوی دیگر، عمارت های لواسان بین آتلیه ها هم خیلی محبوب است و معمولاً آتلیه ها برای عکس برداری از عروس و داماد چون به دنبال جایی لوکس و خاص میگردند به عمارت های لواسان روی می آورند و ممکن است برای یک یا چند روز یکی از این عمارت ها را رزرو کنند پس اگر شما هم آتلیه دارید، برای عکاسی عروس و داماد روی اجاره عمارت در لواسان می توانید حساب کنید.

عمارت های لواسان

اجاره ویلا و عمارت در لواسان از سایت لوکس ویلا

سایت لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره ویلا در اطراف تهران و سراسر کشور، بهترین عمارت های لواسان را برای گردشگران ارائه داده و از طریق کارشناسان سایت شما می توانید به آسانی هر عمارتی که مد نظر دارید را رزرو کنید. فرقی ندارد برای یک آخر هفته یا تعطیلات با دوستان یا خانواده خود میخواهید در عمارت های لواسان اقامت داشته باشید یا صاحب َآتلیه بوده و برای عکاسی میخواهید به عمارت مراجعه کنید، لوکس ویلا با شرایط و قیمت مناسب، عمارتی که مد نظر دارید را برایتان رزرو می کند. همچنین لوکس ویلا آماده عقد قرار داد اجاره عمارت در لواسان با تهیه کنندگان فیلم و سریال نیز بوده و با شرایط عالی همکاری می کند.

اما، بحث اجاره عمارت در لواسان را به کنار می گذاریم و به تمامی ویلاها و اقامتگاه هایی که تهرانی ها می توانند در لواسان به صورت روزانه اجاره کنند می پردازیم. لواسان همانطور که می دانیم، شهری لوکس بوده و مملو از ویلاها و اقامتگاه های لاکچری است. بسیاری از تهرانی ها آخر هفته ها و تعطیلات خود را می خواهند در لواسان سپری کنند و برای اجاره روزانه ویلا در لواسان، هیچ راهی بهتر از لوکس ویلا نیست. در سایت لوکس ویلا شما هر اقامتگاه در لواسان بخواهید هست از باغ ویلاهای سرسبز و دنج تا آپارتمان های لوکس با دریایی از امکانات و سرگرمی لذا کافیست از طریق تماس با کارشناسان لوکس ویلا و ارائه تاریخ ورود و خروج، تعداد نفرات و امکانات مورد نیاز، به آسانی ویلای مورد نظر را رزرو کنید.

نکاتی که برای اجاره ویلا در لواسان باید در نظر بگیرید

لواسان شهری مانند کردان است یعنی همانند کردان، بیشتر مسافران لواسان هم تمایل دارند در ویلاهای استخردار منطقه اقامت داشته باشند. در روزهای گرم سال، استخر روبازها بین مردم بیشتر طرفدار دارد و چون تقاضا برای اجاره ویلا استخردار در لواسان هم بالا می باشد از قیمت های بیشتری نسبت به سایر ویلاها برخوردار هستند. اما چون لواسان منطقه ای کوهستانی محسوب میشود، از پاییز تا بهار هوای اینجا بسیار سرد و سوزناک بوده و ویلاهای استخردار جای خود را به ویلاهای استخر سرپوشیده آبگرم می دهند. با این حال، فرقی ندارد چه ویلایی در لواسان میخواهید، چقدر بودجه دارید و چند نفر هستید، با لوکس ویلا، آسان، ارزان و مطمئن در لواسان ویلا رزرو کن و سفری خاطره انگیز را رقم بزن به علاوه کلی دانستی درباره اینکه لواسان کجاست و چه جاهای دیدنی و تفریحاتی دارد و همه آن ها در سایت لوکس ویلا معرفی شده.

همچنین بخوانید  ۱۰ روش جذب فالوور اینستاگرام

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *