تبلیغات

تبلیغات

با بهترین مخزن آب و مخازن پیش ساخته در ایران آشنا بشوید

ab-makhzan

شرکت ایده نوآوران مروارید پارسیان سالهای زیادی را در جهت گسترش و عرضه علمی و تکنیکی مخازن ذخیره آب و مخازن پیش ساخته در نقاط مختلف کشور و منطبق با تکنولوژیهای روز جهان در این زمینه بکار گرفته است.

 

تولید کننده انواع مخزن آب

مخازن آب برای تأمین ذخیره آب برای استفاده در بسیاری از کاربردها، آب آشامیدنی، کشاورزی آبیاری، مهار آتش، کشاورزی کشاورزی، هم برای گیاهان و هم برای دام، تولید مواد شیمیایی، تهیه غذا و همچنین بسیاری از مصارف دیگر استفاده می شود. پارامترهای تولید مخزن آب شامل طراحی کلی مخزن و انتخاب مصالح ساختمانی، آستر می باشد. برای ساخت مخزن آب از مواد مختلفی استفاده می شود: پلاستیک (پلی اتیلن، پلی پروپیلن)، فایبرگلاس، بتن، سنگ، فولاد.

مخازن آب دارای اندازه ها و اشکال مختلف هستند.مخازن آب پلاستیکی ایده نوآوران از پلی اتیلن با درجه مواد غذایی، پایدار شده با اشعه ماوراء بنفش ساخته شده اند و با استفاده از فرآیند Roto-Molding تولید می شوند. رنگ سبز مخازن پلاستیکی ذخیره آب ما رشد جلبک ها را کاهش می دهد و با محیط ترکیب می شود.

مخازن آب ما تا 15000 لیتر موجود است. تمام محصولات را می توانید از طریق وب سایت سفارش بدهید.

پمپ های آب، نشانگرهای سطح یا فیلترهای داخل مخزن از تامین کنندگان محلی در دسترس هستند. شما می توانید مخازن آب و اتصالات مخزن را از سایت ما سفارش بدهید.

مخازن آب پلی اتیلن با چگالی بالا آب یا فاضلاب طراحی و ساخته می شوند.

فرآیند قالب گیری چرخشی و استفاده از پلی اتیلن خطی با چگالی بالا، استحکام ضربه ای عالی، مقاومت در برابر عوامل شیمیایی، تغییرات دما، شرایط نامساعد جوی و اشعه UV را تضمین می کند. این مخازن شفاف نیستند و این واقعیت مانع از قرار گرفتن مایع ذخیره شده در معرض نور خورشید می شود و رشد جلبک ها را به حداقل می رساند.

بسیار بادوام، سبک و آسان برای کار، آنها با استفاده از تکنیک های برتر کامپیوتری تولید می شوند. این تضمین می کند که تانک های ما با بالاترین استانداردها تولید می شوند. به لطف ساختار یکپارچه و ضخامت دیواره همگن، آنها از هر نقطه بحرانی عاری هستند و کیفیت برتر را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه تضمین می کنند

تمام مخازن با درب پیچی بالایی عرضه می شوند. و با تمام لوازم جانبی و اتصالات متناسب با نیازهای فردی مشتری آنها در طیف گسترده ای از ظرفیت ها و ابعاد موجود هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مدل ها و ظرفیت ها لطفا با واحد فروش ما تماس بگیرید.

همچنین بخوانید  پدال و سیستم ترمز خودرو

جلوگیری از نشت آب از مخزن و رنگ آمیزی مخزن با مواد ایمن از تشکیل جلبک و قارچ در داخل آن جلوگیری می کند و مخزن ساخته شده از پلی اتیلن بهترین است زیرا ماده ای است که با استانداردهای ایمنی و بهداشت بین المللی مطابقت دارد.

مخازن آب پلی اتیلن در تهران

مخازن آب در ایران عمدتاً با استفاده از روش قالب گیری دورانی تولید می شود و در مدل های تک لایه و سه لایه طراحی و ساخته می شوند. در مدل های سه لایه یک لایه مشکی رنگ با جلوگیری از ورود نور به داخل مخزن از رشد جلبک در داخل آب مخزن یا تانکر جلوگیری می نماید.

می توان بیان نمود که این نوع مخازن از جمله مخزن آب یکی از انواع مخازن نگهداری سیالات و مواد شیمیایی می باشد. که در حال حاضر به علت قیمت مناسب، وزن کم و سهولت در جابه جایی، نسبت به دیگر انواع مخازن دارای متقاضیان زیادی در ایران می باشد.

 

مخازن پیش ساخته

مخازن پلی اتیلن در چه مدل هایی تولید می شوند؟

از لحاظ شکل ظاهری مخزن پلی اتیلن در انواع افقی، عمودی، مخروطی، مکعبی و مخازن تطبیق شده را با انواع وانت ها و زیر پله ها میتوان تقسیم بندی کرد.

مخازن پلی اتیلنی افقی:

مخزن پلی اتیلن افقی به زاویه ها و اندازه های مختلف به طور تک لایه، دولایه و سه لایه قابل تولید و بهره برداری می باشد. از مخزن دولایه پلی اتیلن بیشتر جهت نگهداری محلولهایی که شیمیایی و یا نگهداری آب بصورت دفنی میتوان استفاده کرد.

مخزن سه لایه پلی اتیلن که بمنظور ممانعت از تابش نور خورشید به محلول و یا آب طراحی می شود، که باعث جلوگیری از اثر نور خورشید بر روی محلول های شیمیایی و یا ممانعت از تکثیر جلبک در مخزن نگهداری آب می گردد

مخزن پلی اتیلن عمودی:

حجم مخزن پلی اتیلن را میتوان بین 5 تا 126 مترمکعب (5 هزار لیتر تا 126 هزار لیتر) در نظر گرفت. در انواع تک لایه، دولایه و سه لایه که قابل تولید می باشد.

مخزن پلی اتیلن عمودی همراه دیواره های تقویت شده و شکل ارگونومیک خود توانایی نگهداری مقدار بالایی از مایعات با بالا و پایین را دارد.

مخزن پلی اتیلن مکعبی:

تولید مخازن پلی اتیلن مکعبی تا حجم 30 هزار لیتر نیز از دیگر افتخارات تولیدی ایده نوآوران می باشد. با توجه به نیاز این نوع از مخازن پلی اتیلن در کشور، اقدام به تولید هر چه با کیفیت تر این محصول همراه قیمت مناسب مینماییم.

همچنین بخوانید  راهنمای خرید صندلی ماساژور: حتما پیش از خرید حتما مطالعه کنید!

ساخت بهترین مخزن پیش ساخته

هزینه ساخت مخزن پیش ساخته بدلیل نصب آسان و کوتاه بودن اجرای نصب آن در دو مرحله زیر سازی و نصب استخرآماده در محل، بسیار کمتر از استخرهای بتنی می باشد زیرا استخرهای بتنی به دلیل شرایط آماده سازی دشوار و طولانی به دلیل اجرای مراحلی نظیرخاکبرداری کف،مخلوط ریزی کف، تهیه بتن ومیلگرد، هزینه بالای قالب بندی و اجرای بتن و آراما توربندی وسیستم آن، کف سازی، شیب بندی ، حمل ونقل و… همه موارد فوق و از همه مهمتر برای اجرای مراحل فوق تعداد بالایی نیروی انسانی نیازدارد که تمامی موارد فوق دلیلی برای هزینه بالای ساخت مخزن بتنی میباشد.

مخازن ذخیره‌سازی  پیش‌ساخته از ترکیب ورق‌های فولادی با کمک پیچ‌ها و پرچ‌های سفت‌کننده برای تشکیل ساختاری مخزن مانند برای ذخیره‌سازی آب و سایر مایعات ساخته می‌شوند. برخلاف سایر مخازن ذخیره سازی سنتی که از بتن یا فولاد جوش داده شده ساخته می شوند، مخازن ذخیره پیش ساخته مقاومت بسیار بهتری در محیط زیست، دوام، مقاومت در برابر خوردگی، نگهداری کمتر و ماندگاری طولانی دارند.

مزایای مخازن ذخیره سازی پیچ و مهره ای پیش ساخته

مونتاژ سریع

پانل های مخزن ساخته شده از زینکولوم با کشش بالا یا فولاد ذوب شده شیشه در کارخانه تولید می شوند و در شرایط آماده مونتاژ می رسند، که در آن ترکیب می شوند تا یک ساختار پیوند مخزن با پیچ و مهره و پرچ را تشکیل دهند. از طرف دیگر، برای ساخت مخزن پیش ساخته باید بتن در محل ریخته شود و مخازن فولادی جوش داده شده باید در محل جوش داده شوند، که هر دو زمان بر هستند، به کار بیشتری نیاز دارند و نسبتاً گران هستند.

از آنجایی که مخازن ذخیره سازی پیش ساخته هستند، حتی پوشش مینا که خارج از محل انجام می شود، فقط باید در محل مورد نظر مونتاژ شوند. از طرف دیگر، مخازن فولادی و بتنی جوش داده شده باید در محل تکمیل شوند که شامل پاشش درزگیر، جوشکاری و ریختن بتن می باشد. همه این فرآیندها زمان بر هستند و می توانند تحت تأثیر شرایط بد آب و هوا قرار گیرند و منجر به تاخیر و خطا در پروژه ها شوند.

هزینه حمل و نقل پایین مخازن پیش ساخته

حمل و نقل آنها نسبتاً آسان است که بر خلاف بخش های بزرگ مخازن فولادی جوش داده شده و مقادیر زیاد بتن و بتن کمتر است. سایر مواد مورد نیاز برای راه اندازی انواع دیگر مخازن. فولاد پیچ ​​و مهره ای را در مقایسه با مخازن جوشی و بتنی گزینه بسیار بهتری می کند.

همچنین بخوانید  کافه کتابخوانی، بهترین سایت انتخاب کتاب

 

مخازن پیش ساخته

هدف از ساخت مخزن پیش ساخته چیست؟

یکی از معضلات و محدودیت های توسعه آبزی پروری کشور، هزینه بالای تولید می باشد که مانع از توانمندی در رقابت با تولید کنندگان خارجی و صادرات شده یکی از دلایل اصلی بالا بودن هزینه های تولید، هزینه بسیار زیاد ساخت فضای آبزی پروری می باشد. شکل و اندازه مخزن بستگی به مساحت و شکل هندسی زمین، دبی و کیفیت آب قابل دسترس، گونه، سایز و تراکم ماهی، بافت زمین، موقعیت جغرافیایی و شیب زمین دارد. استخر های بتونی با بتن مسلح و غیر مسلح و یا ترکیب این دو ساخته می‌شود. شرکت ایده نوآوران مروارید پارسیان با هدف کاهش هزینه های تولید و پس از بررسی های متعدد در کشورهای دیگر، نوعی سازه غیر بتونی (مخزن پیش ساخته) که با حداقل زمان ساخت و هزینه در گنجایش های زیاد قابل اجرا می باشد را به جامعه آبزی پروری کشور معرفی نموده است.

ضمن تشکر از حسن انتخاب شما که جهت تکمیل دانش و تجربیات خود به سایت ما مراجعه نموده اید به استحضارمی رسانم که تیم کارشناسی این شرکت سالهای زیادی را در جهت گسترش و عرضه علمی و تکنیکی تولید انواع مخزن آب و مخزن پیش ساخته در نقاط مختلف کشور و منطبق با تکنولوژیهای روز جهان در این زمینه بکار گرفته است تا بتواند با بهترین طراحی و سازه و همچنین نصب و راه اندازی و بهره برداری سریع در کوتاهترین زمان و خدمات پشتیبانی مناسب انجام میشود.   

آدرس دفتر تهران : تهران – خیابان شهید مطهری – خیابان میرعماد – کوچه 10 – پلاک 7 – طبقه 3 – واحد 18

تلفن : 88544658-021 – 88544659-021 – 88544660-021

ارتباط مستقیم با مدیر فروش : 09122080581

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *