تبلیغات

تبلیغات

چه زمانی برای سفر به تورنتو مناسب است؟

torento

تورنتو یکی از پرجمعیت‌ترین شهر کانادا و یکی از شهرهای توریستی این کشور به حساب می‌آید. در این شهر موزه‌ها و گالری‌های مختلفی برای علاقه‌مندان به تاریخ و هنر وجود دارد. اگر دوست دارید آبشار نیاگارا را از نزدیک ببینید، فاصله تورنتو از این آبشار بسیار کم است. همچنین جشنواره‌های موزیکال، رستوران‌های جذاب و مناطق تاریخی مختلفی در این شهر وجود دارد.

اگر می‌خواهید از سفر خود به شهر تورنتو نهایت لذت و استفاده را ببرید، بدون آنکه سرمای هوا شما را اذیت کند یا شلوغی مراکز تفریحی اعصابتان را خرد کند، این مقاله را تا انتها بخوانید تا با بهترین زمان سفر به این شهر آشنا شوید.

 

بهترین زمان سفر به تورنتو از نظر آب‌وهوا

اگر می‌خواهید زمانی به شهر تورنتو بروید که هوای این شهر گرم و مطلوب باشد تا به‌راحتی بتوانید از بخش‌های مختلف آن کنید، بهترین زمان برای شما از ماه می (حدود ۱۱ اردیبهشت) تا اواخر ماه سپتامبر (اواخر شهریور ماه) است. اما باید به این نکته توجه کنید که ۲ ماه می و جولای در شهر تورنتو شاهد بارش باران خواهید بود.

اگر بتوانید بین ماه‌های ژوئن (حدود ۱۱ خرداد ماه) تا ماه سپتامبر (حدود ۱۰ شهریور ماه) به شهر تورنتو سفر کنید، می‌توانید آب‌وهوای گرم و آفتابی را تجربه کنید. اگر به‌دنبال امتحان کردن ورزش‌های زمستانی هستید، بهتر است که در ماه‌های ژانویه (یازدهم دی‌ماه) و فوریه (۱۲ بهمن‌ماه) به شهر تورنتو سفر کنید.

 

بهترین زمان بازدید از جزایر تورنتو

جزایر تورنتو از ۳ جزیره اصلی تشکیل می‌شود که این ۳ جزیره با چندین پل و مسیر پیاده‌روی و راه‌های دیگری به یکدیگر متصل می‌شوند.

اگر به‌دنبال بهترین زمان برای خرید بلیط تورنتو و بازدید از جزایر آن می‌گردید، ما به شما فصل تابستان را پیشنهاد می‌کنیم. در ماه های تابستان جزایر تورنتو از خانواده‌های مختلفی پر می‌شود و اواخر هفته رویدادهای متنوعی در آن ها برگزار می‌شود. بهترین زمان برای بازدید از آن صبح‌ها، اواسط هفته است. در این زمان شلوغی شما را اذیت نخواهد کرد. اگر هم به دنبال زمان خلوت تری می گردید، بهتر است که قبل یا بعد از تعطیلات تابستان به این جزایر بروید.

 

بهترین زمان بازدید از برج سی ان تورنتو

بهترین زمان بازدید از برج سی ان تورنتو یکی از روزهای آفتابی فصل زمستان است. در فصل زمستان تعداد بازدیدکنندگان این برج به حداقل میزان ممکن می‌رسد؛ اما اگر در روز برفی بخواهید از این برج دیدن کنید نتوانید مناظر زیبای شهر تورنتو را به‌وضوح از بالای این برج ببینید. به‌همین دلیل پیشنهاد ما به شما یک روز آفتابی در فصل زمستان استدر فصل تابستان نیز صف‌های طولانی و ازدیاد جمعیت در این برج شما را کلافه می‌کند.

 

بهترین زمان برای بازدید از بازار خیابان لارنس

یکی از معروف‌ترین بازارهای شهر تورنتو بازار خیابان لارنس است. بهترین زمان برای بازدید از این بازار صبح روزهای شنبه است. بهتر است که قبل‌از ساعت ۸ صبح در این بازار حضور داشته باشید تا بتوانید به‌راحتی از فضای آن برای عکاسی استفاده کنید. همچنین می‌توانید با مردم محلی این شهر کمی گفتگو کنید و اغذیه‌های سنتی و محلی که در این بازار به فروش می‌رسد را خریداری کنید.

همچنین بخوانید  دوره های فوق العاده آیلتس در آموزشگاه زبان صادقی حریری

سفر به تورنتو

بهترین زمان برای شرکت در تئاترهای شهر تورنتو

در سالن‌های تئاتر شهر تورنتو در طول سال نمایش های جذابی روی صحنه می رود. در منطقه تفریحات ” entertainment district ” شهر تورنتو سالن‌های تئاتر بزرگی وجود دارد که می‌توانید برای دیدن نمایش‌های هنرمندان این شهر به آن مراجعه کنید. شاید بتوان بهترین زمان برای تماشای تئاتر در شهر تورنتو را فصل بهار و تابستان دانست. در این ۲ فصل فستیوال‌های تئاتر مختلفی در این شهر برگزار می‌شود.

 

بهترین زمان برای شرکت در رویدادهای هنری شهر تورنتو

در شهر تورنتو رویدادهای مختلفی نظیر فستیوال‌های موسیقی، فستیوال‌های هنری، فستیوال فیلم و رقص برگزار می‌شود. این فستیوال‌ها معمولاً از اوایل فصل بهار شروع می‌شوند و تا اواخر فصل تابستان در این شهر ادامه پیدا می‌کنند. به‌طور مثال در ماه آوریل فستیوال هات داگ ” HOT DOCS” که یکی از فستیوال‌های فیلم استریال برگزار می‌شود. بزرگ‌ترین فستیوال فیلم تورنتو بنام فستیوال بین‌المللی فیلم “TIFF ” در ماه سپتامبر برگزار می‌شود.

اگر می‌خواهید در فستیوال‌های هنری شهر تورنتو شرکت کنید، حتما از چند ماه زودتر هتل خود را رزرو کنید یا در تور تورنتو ثبت‌نام کنید.

 

بهترین زمان برای گشت‌وگذار در شهر تورنتو

آبشارهای نیاگارا یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین آبشارهای جهان است که کمی با شهر تورنتو فاصله دارد. برای طی کردن فاصله بین شهر تورنتو تا آبشار نیاگارا حدودا به ۱ ساعت رانندگی نیاز است. بهترین زمان برای بازدید از این پدیده طبیعی جذاب ماه ژوئن (خرداد) و ماه سپتامبر (شهریور) ‌است. در این ۲ ماه آب‌وهوا این منطقه به قدری معتدل است که از بازدید تان نهایت لذت را ببرید و تعداد گردشگران نیز به‌قدری نیست که شلوغی جمعیت شما را کلافه کند.

همچنین می‌توانید در فصل تابستان از جزایر تورنتو دیدن کنید. در این فصل کوهپیمایی به یکی از تفریحات جذاب در میان مردم کانادا تبدیل می‌شود. بهترین زمان برای کوه‌پیمایی در کوه‌های اطراف تورنتو اواخر فصل بهار و اوایل فصل پاییز است. اگر می‌خواهید موج‌سواری را امتحان کنید، بهتر است که در ماه آگوست (مردادماه) به شهر تورنتو بروید. در ساحل چِری این شهر هرساله رویدادهای ورزشی مرتبط با موج‌سواری برگزار می‌شود. اگر به ماهیگیری علاقه داشته باشید، می‌توانید از ماه آوریل (فروردین‌ماه) تا ماه سپتامبر (شهریور ماه) به شهر تورنتو سفر کنید.

 

بهترین زمان برای شکم گردی در شهر تورنتو

تورنتو یکی از جذاب‌ترین شهرها برای علاقه‌مندان به رستوران و شکم گردی است. در طول سال فستیوال‌های مختلف مرتبط با غذا در این شهر برگزار می‌شود. یکی از بزرگ‌ترین آن ها فستیوال ۲ هفته‌ای به نام سامِر لیشِس (summerlicious) است که هرساله در ماه ژولای (تیرماه) در این شهر برگزار می‌شود و حدود ۲۰۰ رستوران در این فستیوال شرکت می‌کنند. دقیقاً مشابه این فستیوال، در ماه زمستان نیز فستیوالی با نام وینتر لیشِس winterlicious)) برگزار می‌شود که آن نیز ۲ هفته به طول می‌انجامد. این فستیوال زمستانه غذا اواخر ماه ژانویه (دی‌ماه) تا اوایل ماه فوریه (حدود ۱۲ بهمن) ادامه پیدا می‌کند. اگر عاشق برگر هستید، باید بدانید که در این شهر مسابقه‌ای بنام مسابقه هفته برگر برگزار می‌شود که در آن بهترین آشپزان با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا توانایی‌هایشان را در درست کردن برگر به رخ یکدیگر بکشند. این مسابقه هرسال در ماه سپتامبر (شهریور ماه) برگزار می‌شود.

همچنین بخوانید  برای برنامه نویسی موبایل به کدام زبان های برنامه نویسی نیاز است؟

سفر به تورنتو

خلوت ترین زمان سفر به شهر تورنتو

اگر می‌خواهید زمانی به شهر تورنتو بروید که ازدیاد گردشگر در مراکز تفریحی شما را کلافه نکند، بهترین زمان فصل زمستان است. در این فصل، شهر تورنتو بسیار آرام، ساکت، بدون شلوغی و هیاهو است. بخصوص از ماه دسامبر (آذر ماه) تا ماه فوریه (بهمن‌ماه) در شهر تورنتو آرامش را کاملا احساس می کنید. در این ماه‌ها، شهر تورنتو سردتر از همیشه می‌شود و دمای هوای آن بین منفی ۱ درجه تا منفی ۵ درجه سانتی‌گراد قرار یم گیرد. اگر می‌خواهید در خلوت‌ترین زمان ممکن به شهر تورنتو سفر کنید، بدون آنکه سرمای هوا شما را اذیت کند، بهترین زمان اواخر ماه آوریل (فروردین‌ماه)، ماه می (اردیبهشت‌ماه)، ماه سپتامبر (شهریور ماه) و ماه اکتبر (مهرماه) است.

 

ارزان‌ترین زمان برای سفر به تورنتو

در فصل زمستان تعداد گردشگران در شهر تورنتو به حداقل میزان می‌رسد و این‌موضوع بر روی قیمت نهایی پروازها و هتل‌های این شهر تأثیر می‌گذارد. اگر بتوانید در فصل زمستان بلیط هواپیمای تورنتو را خریداری کنید و به این شهر سفر کنید، می‌توانید با قیمت کمتری به این سفر بروید؛ اما باید سرمای هوا را نیز حساب کنید. اگر سرما شما را اذیت نمی‌کند، این فصل را برای سفر به تورنتو انتخاب کنید و قبل‌از سفر حتما لباس گرم همراه خود ببرید. به این نکته توجه کنید که با سفر به شهر تورنتو در فصل زمستان همواره می‌توانید انواعی از تفریحات و مکان‌های دیدنی را در برنامه سفر خود بگنجانید که ازجمله آن‌ها می‌توان به تماشای تئاتر، رفتن به رستوران‌ها و کافه‌های این شهر و بازار گردی اشاره کرد.

در ادامه مقاله انواع فصول گردشگری در شهر تورنتو را بررسی می‌کنیم.

منظور از فصول گردشگری زمان‌هایی از سال است که میزان تقاضا برای سفر به یک مقصد خاص زیاد، معمولی یا کم می‌شود. این تغییرات را در ۳ دسته طبقه‌بندی می‌کنند و به آن نام‌هایی نظیر فصل شلوغ، فصل معمولی یا فصل بی‌رونق یا خلوتی سفر می‌گویند. در ادامه این ۳ زمان را برای شهر تورنتو توضیح می‌دهیم.

فصل شلوغی سفر: از ماه ژوئن (اوایل خرداد ماه) و چها ماه سپتامبر (اوایل شهریور ماه) میزان تقاضا برای سفر به شهر تورنتو در بالاترین مقدار خود قرار می گیرد. این زمان معادل فصل تابستان در شهر تورنتو است. اگر در این مدت به این شهر تورنتو سفر کنید، علاوه‌بر گران‌تر شدن بلیط خارجی و هتل، شاهد ازدیاد جمعیت در مراکز خرید و مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری این شهر خواهید بود.

همچنین بخوانید  ویرایش اطلاعات در سامانه ثنا به چه صورت است؟

فصل معمولی سفر: از ماه فوریه (به اوایل بهمن‌ماه) تا ماه می (اوایل اردیبهشت‌ماه) و از اواسط ماه سپتامبر (اوایل شهریورماه) تا اواسط ماه نوامبر (اوایل آبان‌ماه) فصل معمولی سفر در شهر تورنتو است. این زمان معادل فصل بهار و پاییز در این شهر است. در این مدت قیمت وسایل حمل‌ونقل و اقامت گاه در این شهر به نسبت فصل شلوغ سفر کاهش پیدا می‌کند و همچنین هوای مناسب تورنتو به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت در خیابان‌های آن به گشت‌وگذار بپردازید.

فصل رکود یا خلوتی سفر: از اواسط ماه نوامبر (اواخر آبان‌ماه) تا ماه ژانویه (حدوداً دی‌ماه) فصل زمستان در شهر تورنتو آغاز می‌گردد. در این زمان میزان تقاضا برای سفر به این شهر در کمترین حالت خود قرار می‌گیرد. علت این رکود به‌خاطر سرمای هوا و بارش برف است.

 

مزایای خرید تور تورنتو از سفر مارکت

اگر زمان سفر خود را انتخاب کرده‌اید و دوست دارید با تور به تورنتو بروید و می‌خواهید در کمترین زمان ممکن ارزان‌ترین تور را برای خود خریداری کنید، می‌توانید به سایت و اپلیکیشن سفرمارکت مراجعه کنید. موتور جستجوی هوشمند سفر مارکت به شما کمک می‌کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن، متناسب با علاقه، سلیقه و نیازتان بهترین تور گردشگری را خریداری کنید. در سفر مارکت وب سایت‌های مختلف فروش تور گردشگری حضور دارند و با وارد کردن مشخصات اولیه خود می‌توانید لیستی از تورهای مختلفی که توسط این وب‌سایت ها عرضه شده‌اند را در یک صفحه ببینید و با مقایسه قیمت، خدمات و امکانات آن‌ها بهترین و ارزان‌ترین را برای خود خریداری کنید.

 

سخن آخر

بهترین زمان برای سفر به شهر تورنتو کانادا اواخر ماه آوریل (حدود ۱۲ فروردین) تا ماه می (اردیبهشت‌ماه) و از اواسط ماه سپتامبر (حدود ۱۰ شهریور ماه) تا اواسط ماه اکتبر (حدود اوایل مهر ماه) است. در این زمان می‌توانید از سفرتان به شهر تورنتو نهایت لذت را ببرید. چراکه آب‌وهوای معتدلی در این شهر حکم فرما است و تعداد توریست‌های داخلی شهر به کمترین مقدار خود می‌رسد. همچنین در این زمان‌ها می‌توانید از غذاهای محلی این شهر، بازارهای خیابانی و رویدادهای فرهنگی نهایت استفاده را ببرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *