تبلیغات

تبلیغات

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 به صورت چکی و بلند مدت

das-lesser

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

 ممکنه شما هم از اون دسته افرادی باشید که قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم دارید و وقتی به شرکت های مختلف مراجعه می کند با صحبت های بسیار پراکنده و گیج کننده روبرو می شوید که واقعا انتخاب رو براتون سخت میکنه. نکته دیگر آنکه که خرید به صورت اقساطی نیز قابل انجام خواهد بود و از مزیتهای دیگر استفاده از شرکت طاهر تاج میتوان به کیفیت فوق العاده محصولات و همچنین قیمتهای عالی دستگاههای لیزر اشاره کرد. برای این منظور پیشنهاد میکنیم از شرکت طاهر تاج مادر بهره ببرید.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

دلیل اصلیش اینه که این برند از دستگاه های لیزر رو شرکت های مختلفی در داخل ایران و خارج تولید می کنن که همین موضوع باعث تفاوت قیمت ها شده است. اغلب پزشکان پوست و مو معتقد هستند طول موج های 755، 810 و 1064 نانومتر در کنار یکدیگر بهترین کارایی خود را برای مبارزه با موهای زائد به دیگران نشان میدهند. در این مطلب سعی داشتیم مروری بر محصولات شرکت واردکننده طاهرتاج مادر داشته باشیم و به معرفی خصوصیات و مزایای هر یک از این دستگاههای لیزر موهای زائد بپردازیم.

شرکت های توزیع کننده برای فروش دستگاه لیزر تیتانیوم

شرکت های توزیع کننده برای فروش دستگاه لیزر تیتانیوم از بازاریابی دیجیتال و سنتی استفاده می کنند. تازه شما متوجه می شوید که دستگاه های لیزر سوپرانو تیتانیوم (SOPRANO TITANIUM) با همدیگه فرق دارن و ممکنه محصول دو شرکت از نظر کارایی با همدیگه متفاوت باشن که احتمالا باعث تفاوت قیمت نیز میشه. 
 این روش حتی روی پوست برنزه نیز قابل انجام است. بر روی موهای زائد بسیار زیاد است. یک مزیت بسیار مهمی که این دستگاه دارد و مورد توجه قرار میگیرد وجود سیستم خنک کننده پیشرفته آن است که باعث شده علاوه بر راحتی بیمار در مدت زمان لیزر، میزان اتفاق افتادن حادثه و عوارض مانند سوختگی و سوزش و درد بسیار کاهش یابد و کم شود. همانطور که میدانید هر برند مطرحی در دنیا که تولید میشود و فروش بالایی دارد بعد از مدتی مدل های فیک و کپی آن تمام دنیا را فرا میگیرد که فروش بالایی برای کمپانی های کپی کار در بردارد، که کمپانی آلما(سازنده ی دستگاه لیزر تیتانیوم) و دستگاه لیزر الکس دایوداز این قاعده مستثنی نیست. با توجه به افزایش راندمان میزان جذب و نفوذ در سه طول موج مختلف ، دارای ویژگی درمانی و سهولت نگهداری بالایی نیز می باشد. سوپرانو تیتانیوم آی کمپانی دراگون که با ویژگی های جدیدتر و بهتر ارتقا یافته است، حذف موهای زائد ایمن و راحت را دوباره تعریف می کند. سوپرانو تیتانیوم آی کمپانی دراگون یک دستگاه رفع موهای زائد است که با فناوری خنک کننده خود، لیزر دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم آی کمپانی دراگون یک دستگاه رفع موهای زائد است که با فناوری خنک کننده خود، لیزر درمانی را انجام میدهد

همچنین بخوانید  فروش انواع تیرچه بتنی(بلوک) و کرومیت(فلزی) در شهر مفتول

سیستم خنک کنندۀ ICE پلاس به کار رفته در این دستگاه


 سیستم خنککنندۀ ICE پلاس به کار رفته در این دستگاه نیز بهصورت مداوم سطح پوست را خنک کرده تا انرژی و گرمای حاصل از لیزر، موجب سوختگی پوستی در بیمار نگردد. تکنیک SHR به کار رفته در دستگاه لیزر تیتانیوم برای رفع موهای زائد در افرادی با پوستهای تیره یا سبزه بهخوبی عمل میکند، به این صورت که چون ملانین موجود در پوست افراد سبزه بیشتر است و همچنین فولیکول مو سرشار از ملانین بوده و برای تاثیر لیزر در انجام رفع موی زائد، اشعۀ لیزر برای از بین بردن ملانین طراحی شده است، با استفاده از طول موج بالاتر، میزان گرمای سطح پوست را با فناوری SHR بالا میبرد تا به دمای مناسب برای از بین بردن فولیکول مو برسد، در عین اینکه آسیبی به پوست حاوی ملانین وارد نشود. بالا میبرید و این امر. مزایا و ویژگی دستگاه بر قیمت آن بی تاثیر نبوده و بعضی از ویژگی های آن مانند ماژول با قدرت بالا و سیستم خنک کننده قوی بر قیمت این دستگاه افزوده است. آیا حذف موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 برای پوست های تیره بی خطر است؟


دستگاه لیزر تیتانیوم از باکیفیتترین و به روزترین دستگاههای لیزر مو زائد در بدن است. از دیگر ویژگی های این پلتفرم ایمنی بالا، تکنولوژی تکامل یافته و نوین آن در رفع موهای زائد به شمار می آید. در ادامه به چند ویژگی های دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم آیس کمپانی کی ام میپردازیم که این دستگاه را یک دستگاه منحصر به فرد میکند. خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از جدیدترین و بهترین دستگاهها برای از بین بردن موهای زائد بدن در بین دستگاههای لیزر است که یکی از مهمترین ویژگی آن سازگار شدن با هر نوع رنگ پوست و مو میباشد. یکی از دستگاه های پر قدرت دیگر میتوان به دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم آیس کمپانی کی ام اشاره کرد ، این دستگاه با بهترین کیفیت میتواند بهترین بازدهی را برای رفع موهای زائد به بدن هدیه کند. نور و انرژی این دستگاه با طول موج ۸۱۰ نانومتر توسط ملانینی که در فولیکولهای پوست بدن موجود است جذب میشود و باعث جذب آب و کاهش هماتگلوبین پوست میشود.

 تیپ های پوستی در ایران


 در ایران اغلب تیپ های پوستی 3 و 4 است. به همین دلیل به افرادی که در ایران قصد راه اندازی کلینیک زیبایی دارند توصیه میکنیم که دستگاهی را تهیه کنند که 3 طول موج را داشته باشد. حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه نیاز به یک دستگاه لیزر تیتانیوم نیاز دارید، کافی است که از یک مرکز معتبر در این زمینه استفاده کنید. دستگاه لیزر انواع مختلفی دارد که هر کدام مناسب با یک رنگ پوست است اکا بعضی از آنها تمامی رنگ پوست را پوشش میدهند. در کل تمامی دستگاه های تیتانیوم و پلاتینیوم سه طول موج هستند.

همچنین بخوانید  آیا کاشت نهال زردآلو و آلو برای شهرستان های سردسیر مناسب است؟

قیمت دستگاه لیزر تیانیوم

قیمت دستگاه لیزر تیانیوم و سایر ویژگیهای فول آن سبب رواج استفاده از آن در کلینیکهای زیبایی متعدد شده است. علاوه بر این، سازمان غذا و داروی امریکا این دستگاهها را لیزرهای زیبایی میداند نه پزشکی. در واقع برای اینکه این نوع دستگاه قیمت گذاری شود بررسی موارد مختلف قابل توجه خواهد بود. همچنین در لیزر تیتانیوم ایمنی در اولویت قرار دارد که با مجهز بودن به فناوری SHR آن را به روشی بدون درد تبدیل کرده و دارای تاییدیه بالینی می باشد. دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 دارای یک هندپیس فوق العاده است که به دلیل داشتن فناوری 3 بعدی ، سه طول موج را در یک هندپیس با هم ترکیب میکند و عمق بافت های مختلف و پیاز مو را مورد هدف قرار میدهد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *