تبلیغات

تبلیغات

جایگاه مهم فروشگاه‌های اینترنتی در اقتصاد کشور

online-shop1

 زندگی روزمره انسان ها، با ورود اینترنت، با تغییرات گسترده ای مواجه شده است. یکی از مهم ترین نمونه این تغییرات، امکان فروش اینترنتی بوده که با شیوع بیماری کرونا در تمامی جهان از جمله کشور ما رواج بیشتری یافته است و البته مشکلات خاص خود را نیز به همراه داشته است.

 

زندگی روزمره انسان ها، با ورود اینترنت، با تغییرات گسترده ای مواجه شده است. یکی از مهم ترین نمونه این تغییرات، امکان فروش اینترنتی بوده که با شیوع بیماری کرونا در تمامی جهان از جمله کشور ما رواج بیشتری یافته است و البته مشکلات خاص خود را نیز به همراه داشته است.

در شرایط فعلی، فروشگاه های اینترنتی با اختصاص دادن حجم قابل توجهی از مبادلات تجاری، جایگاه مهمی در اقتصاد کشور و زندگی روزمره بیشتر افراد جامعه داشته به نحوی که اختلال در نحوه کار این فروشگاه ها موجب اختلال در زندگی روزمره شهروندان و نظم عمومی جامعه می گردد.؛ بنابراین طبیعی است که روش های شکایت از این نوع فروشگاه ها حداقل در برخی از اقسام، متفاوت از فروشگاه های شکل گرفته در جهان واقعی باشد.

 

فروشگاه‌های اینترنتی

احتمالا برای شما پیش آمده است که خرید آنلاین انجام داده باشید و بعد از پرداخت پول، تمام زمان قبل از اینکه خریدتان به دستتان برسد نگران این هستید که کلاهبرداری پیش آمده باشد و خریدتان به دستتان نرسد ولی اصلا نباید نگران این موضوع باشید به دلیل اینکه اگر خدای ناکرده نیز این اتفاق افتاده باشد شما می‌توانید به راحتی از طریق مقامات قضایی اقدام به شکایت کنید.

اگر قصد دارید از یک فروشگاه اینترنتی شکایت کنید و اطلاعاتی در این زمینه ندارید می‌توانید به شکایت از فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید.

شما می‌توانید از روش‌های مختلفی از فروشگاه‌های اینترنتی شکایت کنید که قصد داریم در این بخش شما را با شکایت از فروشگاه‌های اینترنتی از طریق پلیس فتا آشنا کنیم. جالب است بدانید پلیس فتا به صورت تخصصی بر روی جرایم رایانه‌ای کار می‌کند و این گونه جرایم را به دادسرای ارجاع می‌دهند و در نتیجه تحقیقات به مراجع صالح ارسال می‌شود.

در روش شکایت از فروشگاه‌های اینترنتی از طریق پلیس فتا نحوه شکایت به این صورت است که شاکی به صفحه پلیس فتا مراجعه می‌کند و بر روی ثبت گزارشی مردم کلیک می‌کند و سپس شکایت خود را از فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود ثبت و پیگیری می‌کند.

اگر به عنوان یک شاکی قصد دارید از فروشگاه اینترنتی که از شما کلاهبرداری کرده است شکایت کنید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره روش پلیس فتا به دست آورید می‌توانید به شکایت به پلیس فتا برای خرید اینترنتی مراجعه کنید.

همچنین بخوانید  تکنیک های روانکاوی، معرفی بهترین کتاب های روانکاوی

 

فروشگاه‌های اینترنتی

یکی از رایج تریم روشهای شکایت از فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی، شکایت از طریق سامانه نماد اعتماد الکترونیکی است. اگر شما قصد شکایت از طریق نماد اعتماد الکترونیکی را دارید باید حواستان باشد که سایت مورد نظرتان دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد.

جالب است بدانید سایتی که دارای e نماد باشد هنگامی که شما بر روی آن کلیک کنید به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که تاریخ اعتبارنامه مشخص شده است و نام صاحب امتیاز هم آنجا ذکر شده است و شما می‌توانید از طریق نام صاحب امتیاز و این نماد اقدام به شکایت کنید.  

اگر می‌خواهید اطلاعاتی را در زمینه شکایت از سایت اینترنتی به دست بیاورید و چگونگی شکایت از روش‌های مختلف را از جمله نماد اعتماد الکترونیکی بدانید فقط کافیست بر روی شکایت از سایت اینترنتی کلیک کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *