تبلیغات

تبلیغات

چرا خرید فالوور ایرانی و فوری اینستاگرام مهم است؟

followeryab

داشتن فالوور زیاد در هر شبکه اجتماعی باعث داشتن نوعی قدرت می‌شود. اینستاگرام محل کشف مشتریان بالقوه و افرادی است که شاید با کمی ترغیب شدن بخواهند از شما کالا یا خدماتی را تهیه کنند. مخصوصا در ابتدای کار و شروع فعالیت اینستاگرامی، داشتن تعداد فالوور زیاد نوعی اعتباردهی به همراه دارد که باعث می‌شود هنگامی که کاربران اینستاگرامی با پیج شما مواجه می‌شوند، احتمال فالو کردن پیجتان توسط آن ها بیشتر شود.

 

اینستاگرام، این شبکه اجتماعی معروف و پر کاربرد، این روزها به یک وسیله مهم برای دستیابی به بازارهای جدید، پیدا کردن مخاطبان هدفمند، ایجاد ارتباط و حتی ابزار امرار معاش خیلی از افراد حقیقی و حقوقی تبدیل شده است.

در حال حاضر اینستاگرام ماهانه یک میلیارد عضو فعال دارد که روزانه بیش از 2 میلیارد لایک و کامنت بین آن‌ها رد و بد می‌شود.

همین آمار و ارقام باعث می‌شود هر رور افراد بیشتری به فکر استفاده از اینستاگرام به عنوان یک ابزار کمکی برای توسعه کسب و کارشان بیفتند و از تمام امکانات آن برای بهبود شرایط اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… همچنین جذب مخاطب بیشتر استفاده کنند.

خرید فالوور

اگر در دنیای تجارت فعالیت می‌کنید، اینستاگرام بهترین گزینه برای شماست. با کمی دقت، متوجه می‌شوید که اینستاگرام جای رسانه‌های دیگری همچون تلویزیون و حتی سایت‌ها و فضاهای تبلیغاتی را نیز گرفته و میزان مخاطبانی که از طریق اینستاگرام می‌توان جذب کرد خیلی بیشتر از سایر رسانه‌ها است. در واقع کافی است اینستاگرام را بشناسید و از آن به شکل حرفه‌ای استفاده کنید تا ضمانت موفقیت شما در بازاری جدید باشد.

برای استفاده حرفه ای از اینستاگرام باید اقدامات گوناگونی انجام دهید، در برخی از این اقدامات استمرار داشته باشید و برخی را تنها یک بار اما به درستی انجام دهید و نهایتا به مخاطبان زیاد و موفقیت در کارتان دست پیدا کنید. 

یکی از این اقدامات، خرید فالوور است. چرا که میزان تعامل پیج شما در ارتباط مستقیم با تعداد فالوورهای شما است.  داشتن فالوور زیاد در هر شبکه اجتماعی باعث داشتن نوعی قدرت می‌شود. در عین حال در دنیای تجارت صبر کردن و رسیدن به یک جامعه مخاطب پر تعداد زمان‌بر است و شاید شما را به یاد بازارهای سنتی که افراد مشتری های همیشگی داشتند و با گذر زمان تعداد مشتری ها الزاما بیشتر نمی‌شد و تنها حفظ می‌شدند، بیندازد. اما اینستاگرام محل کشف مشتریان بالقوه و افرادی است که شاید با کمی ترغیب شدن بخواهند از شما کالا یا خدماتی را تهیه کنند. مخصوصا در ابتدای کار و شروع فعالیت اینستاگرامی، داشتن تعداد فالوور زیاد نوعی اعتباردهی به همراه دارد که باعث می‌شود هنگامی که کاربران اینستاگرامی با پیج شما مواجه می‌شوند، احتمال فالو کردن پیجتان توسط آن ها بیشتر شود.

همچنین بخوانید  تعمیرات تخصصی لباسشویی در تعمیرگاه مجاز

 خرید فالوور ایرانی

بنابراین دیگر این گزینه که فعالیت خودتان را شروع کنید و منتظر بمانید تا مخاطبان شما را پیدا کنند و مشتری شما شوند، از راه‌حل های کسب سود بیشتر محسوب نمی‌شود! زیرا با این کار شما سرمایه اصلی خودتان، یعنی زمان را از دست می‌دهید. پس باید هر چه سریع‌تر اقدام به جذب فالوور کنید.

به طور کلی روش‌های متنوعی برای جذب فالوور وجود دارد. فالو و آنفالو کردن دستی، تبلیغات، خرید فالوور واقعی و خرید فالوور ایرانی و فوری از جمله مواردی هستند که معمولا افراد سراغشان می‌روند.

از بین این روش‌ها، خرید فالوور فوری در ابتدای کار امری ضروری است. خرید فالوور ایرانی و فوری اینستاگرام این فایده را دارد که شما در زمان کم اعتباری به واسطه ارقام برای خودتان فراهم می‌کنید. مخصوصا اگر به تازگی کسب و کاری را شروع کرده و زمان محدودی برای فالو و آنفالو کردن دستی یا سفارش تبلیغ و سایر فعالیت‌های اینچنینی دارید،  با خرید فالوور فوری زمان را نیز برای رسیدگی به سایر کارهایتان ذخیره می‌کنید.

تامین کنندگان فالوور معمولا در پکیج‌های متنوع و با قیمت های مختلف به فروش فالوور می‌پردازند. بهتر است کار را با یک فروشنده معتبر و با پکیج های کوچک شروع کنید و بعدها در صورت نیاز مجددا فالوور فوری بخرید.

دانستن این نکته خالی از لطف نیست که کمترین اختلاف فالوور بین 2 تا پیج نیز مهم است و مخاطب نهایتا به سمت پیجی می‌رود که فالوور بیشتری دارد. یعنی اگر شما و یک پیج رقیب هر دو کالای خاصی را با یک قیمت و شرایط مشابه می‌فروشید، در صورتی که یک کاربر بخواهد از بین شما دو تا انتخاب کند و سفارش بدهد، نهایتا سراغ پیجی می‌رود که فالوورهای بیشتر و در نتیجه مشتری های بیستری دارد.

پروفایل شما در واقع ویترین شماست. هرچه تعداد فالوورها بیشتر باشد و پیجتان هم ظاهر شکیل‌تری داشته باشد، احتمال فالو شدنتان توسط کاربرانی که به تازگی شما را دیده‌اند بیشتر می‌شود.

 معرفی فالووریاب

یکی از بهترین مجموعه‌هایی که می‌توانید با خیال راحت از آن فالوور بخرید، فالووریاب است.

این سایت و اپلیکیشن از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده و با فروش فالوور واقعی باعث موفقیت بسیاری از افراد در اینستاگرام شده است. فالووریاب با فراهم کردن امکان خرید فالوور فوری و ایرانی، این امکان را برای شما بوجود آورده که در شروع کسب و کارتان بتوانید با قیمتی پایین‌تر فالوور بخرید و از داشتن فالوور زیاد به عنوان یک آپشن برای پیشرفت در مسیر کاریتان در اینستاگرام استفاده کنید.

همچنین بخوانید  ترون چیست؟ خرید رمزارز TRX چگونه است؟

کافیست وارد سایت فالووریاب شوید و از بین پکیج های خرید فالوور ایرانی، یکی را انتخاب کنید. پس از عضویت و خرید بسته مربوطه، بدون نیاز به پسورد و تنها با وارد کردن نام کاربری عملیات افزایش فالوور شروع می‌شود و با توجه به تعداد خریداری شده، فالوورها طی زمان مشخصی به پیج شما اضافه می‌شوند.

خرید فالوور ایرانی

 

دیگر خدمات فالووریاب

فالووریاب علاوه بر فروش فالوور واقعی و فالوور ایرانی و فوری اینستاگرام، خدمات دیگری را نیز برای کاربران فضای مجازی فراهم می‌کند. بعضی از این خدمات عبارتند از:

خرید لایک اینستاگرام

کاربرد این سرویس برای بالا رفتن امتیاز پست و استفاده از الگوریتم اینستاگرام است. بهتر است در کنار خرید فالوور، لایک هم بخرید. زیرا تعداد فالوورها باید با تعداد لایک ها همخوانی داشته باشد.

خرید بازدید پست اینستاگرام (ویو اینستاگرام)

خرید بازدید پست اینستاگرام نیز کاربردی مثل خرید لایک آن دارد و باعث بالا رفتن تعامل پیج می‌شود.

خرید بازدید استوری اینستاگرام (ویو استوری اینستاگرام)

خرید بازدید استوری در همان ابتدای زمان انتشار استوری باعث می‌شود اینستاگرام استوری شما را جذاب تشخیص بدهد و آن را به فالوورهای خودتان بیشتر نشان بدهد.

سرویس پکیج ورود به اکسپلور اینستاگرام

بسته‌های ورود به اکسپلور و همچنین بسته بازدید و بسته سیو اکسپلور، از خدمات جدید و ویژه سایت فالووریاب هستند. این بسته ها برای شرایطی کاربرد دارند که ا زمان ارسال پست 3 ساعت بیشتر نگذشته باشد.

خدمات کلاب هاوس فالووریاب

کلاب هاوس شبکه اجتماعی با محوریت چت صوتی است که در سال 2020 به بازار عرضه شد. در این اپلیکیشن برای چت کردن باید وارد اتاق (Room) که خودتان یا دیگران ساخته‌اید شوید. در نتیجه تعداد اعضای هر اتاق برای وارد شدن به آن مهم است. فالووریاب امکان خریدن فالوور را در کلاب هاوس فراهم کرده است. همچنین می‌توانید بعد از ساختن روم، برای آن عضو بخرید تا شانس بیشتری برای گرفتن عضوهای جدید نیز داشته باشید.

 

جمع‌بندی

نیاز به جذب فالوور اینستاگرام آن هم به صورت سریع به طور مشهودی در میان کاربران این شبکه اجتماعی وجود دارد. در واقع مهم‌ترین عامل برای تغییر وضعیت یک پیج در اینستاگرام، بیزینسی بودن و تعداد فالوورهای آن است. هر چه افزایش فالوور سریع‌تر انجام گردد، پیشرفت سریع‌تری در روند کار آن پیج نیز صورت می‌گیرد.

نهایتا در پاسخ به این سوال که “چرا خرید فالوور ایرانی و فوری اینستاگرام مهم است؟ ” می‌توان عوامل زیر را نام برد:

– خریدن فالوور فوری به طور کلی عملی ساده است و تنها نیاز به پیدا کردن یک منبع مطمئن و ارائه نام کاربری اینستاگرامتان دارد. یعنی نیاز به دادن پسورد نیست!

همچنین بخوانید  سرویس پخش فیلم hulu چیست؟

– جذب فالوور به صورت خودکار و خیلی سریع اتفاق می‌افتد.

– هزینه پایینی دارد که در برابر سود بعدی شما از داشتن فالوور زیاد به صرفه خواهد بود.

– نیازی به صرف وقت ندارد و می توانید از زمانتان برای کارهای دیگر جهت بهبود شرایط پیج استفاده کنید.

– داشتن فالوور زیاد باعث سرآمد بودن در رتبه بندی اینستاگرام نیز می‌شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *