تبلیغات

تبلیغات

پارچه فلامنت چگونه است ؟

felament1

به‌طورکلی جهت تولید انواع لباس‌های مردانه، زنانه، بچگانه، ورزشی، ملحفه، روتختی و غیره، مدل‌های مختلفی از پارچه با الیاف متنوع تولید شده‌اند. هر یک از این پارچه‌ها بر اساس الیاف، کیفیت و طول عمر و سایر عوامل مؤثر از سوی تولیدکنندگان لباس و طبق استانداردهای موجود، مورداستفاده قرار می‌گیرند.

پارچه فلامنت ازجمله منسوجات باکیفیت و پرکاربرد در بازار است، که الیاف و بافت منحصر‌به‌فرد آن سبب شده تا بسیاری از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، این پارچه را جهت دوخت انواع لباس انتخاب کنند. از طرف دیگر مناسب بودن قیمت پارچه فلامنت نیز سبب شده تا شاهد استفاده از این پارچه باشیم. در ادامه قصد داریم شما را با پارچه فلامنت و نحوه خرید پارچه فلامنت ساده، ورزشی، کجراه و لاکرا آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

 

در این میان سؤالات متعددی برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در رابطه با پارچه فلامنت به وجود می‌آید، از بین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارچه فلامنت درجه یک چه خصوصیاتی دارد؟ پارچه فلامنت از کجا بخرم؟ پارچه فلامنت ورزشی چیست؟ پارچه فلامنت برای چه فصلی مناسب است؟ فلامنت چه نوع پارچه‌ای است؟ پارچه فلامنت سوزنی چیست؟ پارچه فلامنت ونیزی چیست؟ پارچه فلامنت ویسکوز چیست؟ پارچه فلامنت کجراه چیست؟ و صدها سؤال دیگر.

پارچه فلامنت چیست؟

در پاسخ به سؤال “پارچه‌ی فلامنت چیست” باید گفته که این پارچه از‌جمله منسوجات باکیفیت با خاصیت کشسانی مناسب و ضد تعرق است؛ ازاین‌رو جهت تولید انواع لباس ورزشی، لباس کار و غیره به‌کار برده می‌شود.

از‌آنجایی‌که کیفیت جنس پارچه و کیفیت آن موجب حفظ ایمنی و سلامتی افراد می‌شود، پارچه فلامنت ورزشی به یکی از پرفروش‌ترین منسوجات تولید لباس ورزشی تبدیل شده است. البته با توجه تنوع پارچه‌های فلامنت ورزشی موجود در بازار، هنگام خرید می‌بایست به کیفیت و قیمت پارچه فلامنت ورزشی توجه نمایید و بر اساس آن محصول موردنظرتان را خریداری کنید. البته به یاد داشته باشید که قیمت عمده پارچه فلامنت به نسبت کمتر از خرید تکی و جزئی است؛ ازاین‌رو با خرید عمده تا حد زیادی می‌توانید در تهیه مواد اولیه برای دوخت انواع لباس صرفه‌جویی کنید.

نوع الیاف؛ اصلی‌ترین مؤلفه کیفیت پارچه‌های فلامنت

همان‌طور که می‌دانید، الیاف، تارو‌پود پارچه‌های ساده، ورزشی، کار و غیره را تشکیل می‌دهند؛ بر همین اساس کیفیت، مقاومت و استحکام لباس‌های تولیدشده، تا حد زیادی به نوع الیاف آن بستگی دارد. درخصوص خرید پارچه فلامنت و تولید انواع لباس نیز این مورد صدق می‌کند و نوع الیاف به‌کاررفته در آن از عوامل اصلی و مهم تعیین‌کننده کیفیت پارچه فلامنت است. با توجه به انواع مختلف پارچه‌های فلامنت به نسبت قیمت پارچه فلامنت ورزشی با قیمت پارچه فلامنت سفید و قیمت پارچه فلامنت لاکرا متفاوت است و تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان هنگام خرید این نوع پارچه و استفاده از آن می‌بایست به کیفیت پارچه فلامنت ورزشی و سایر مدل‌های موجود توجه نموده و سپس بهترین پارچه را جهت دوخت لباس‌های باکیفیت و مقاوم انتخاب کنند.

همچنین بخوانید  خرید شیر آنلاین راهی آسان برای بهبود سلامتی

 

پارچه فلامنت

انواع پارچه‌های فلامنت

به‌منظور برطرف ساختن نیاز فروشندگان، مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، لباس پارچه‌های فلامنت در انواع و مدل‌های مختلف تولید‌ می‌شود. در این راستا هر یک از این مدل‌ها بر اساس جنس الیاف، کیفیت‌های متفاوتی دارند و جهت دوخت لباس‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند.

بعضی از مهم‌ترین انواع پارچه فلامنت به شرح زیر عبارت است از:

– پارچه فلامنت ساده

– پارچه فلامنت مشکی

– پارچه فلامنت ورزشی

– پارچه فلامنت کجراه

– پارچه فلامنت لاکرا

– پارچه فلامنت سوزنی

– پارچه فلامنت کشی

– پارچه فلامنت گلدار

– پارچه فلامنت مانتو

– پارچه فلامنت طرح‌ دار

– پارچه فلامنت ویسکوز

– پارچه فلامنت تریکو ورزشی

 

خاطر‌نشان می‌شود که قیمت پارچه فلامنت بر اساس نوع الیاف و کیفیت آن متغیر است؛به‌طورمثال، شرایط و قیمت پارچه فلامنت ورزشی با قیمت پارچه فلامنت کجراه متفاوت است و هنگام خرید این محصول می‌بایست حتماً به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشید و بر اساس نیازتان بهترین و مناسب‌ترین پارچه را خریداری کنید.

در این‌خصوص فروشگاه جوادی تکس زمینه مناسبی جهت خرید اینترنتی پارچه فلامنت فراهم ساخته و در صورت نیاز می‌توانید از این فروشگاه اینترنتی پارچه‌های موردنظر و دلخواهتان را تهیه نمایید. طبق تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شده که قیمت پارچه فلامنت سوزنی نیز در مقایسه با سایر مدل‌ها در سطح پایین‌تری قرار دارد و از آن می‌توان برای تولید انواع لباس، روتختی و رو بالشتی استفاده کرد.

 

پارچه فلامنت

مشخصات کلی پارچه‌های فلامنت

در بازار منسوجات، کلیه پارچه‌ها بر اساس مشخصات و ابعاد به فروش می‌رسند. درزمینه خریدوفروش پارچه فلامنت نیز باید با مشخصات کلی آن آشنایی داشته باشید، تا بتوانید بر اساس نیاز و نوع محصول، پارچه مناسبی انتخاب کنید. به‌طورکلی پارچه فلامنت ساده، طرح‍دار، ورزشی، کجراه، لاکرا و غیره، در عرض مختلف بین 60 سانتی‌متر، 1 متر، 5/1 متر، 2 متر و 3 متر تولید می‌شوند. این محصول در دو نوع ساده و طرح‌دار در بازار وجود دارد؛ بدین صورت که پارچه فلامنت طرح‌دار برای لباس‌های ورزشی و لباس بچگانه کاربرد دارد و پارچه فلامنت ساده جهت تولید انواع لباس کار، لباس معمولی، ملحفه، رو بالشتی و روتختی به‌کار برده می‌شود و ازجمله پرفروش‌ترین و معروف‌ترین پارچه‌های موجود در بازار به شمار می‌رود.

 

ویژگی‌های پارچه فلامنت

پارچه‌های فلامنت به‌ لحاظ بهره‌مندی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد، برای تولید انواع لباس مناسب هستند. درواقع این خصوصیات بارز سبب شده تا این نوع از منسوجات بتواند جایگاه ویژه‌ای را در بازار پارچه به خود اختصاص دهد و در سال‌های اخیر شاهد افزایش خرید اینترنتی پارچه فلامنت به‌صورت عمده و خرده باشیم. اصلی‌ترین ویژگی‌های پارچه فلامنت به قرار زیر است:

همچنین بخوانید  خانه ماپار

1- پارچه‌های فلامنت بسیار نرم هستند و از عرق کردن بدن جلوگیری می‌کنند؛ بدین‌ترتیب این کیفیت پارچه فلامنت ورزشی سبب شده تا جهت تولید انواع لباس ورزشی برای تمامی رده‌های سنی از پارچه فلامنت استفاده کنند.

2- مقاوم بودن الیاف و رنگ پارچه در برابر شست‌وشو؛ پارچه فلامنت طرح‌دار ازجمله پرفروش‌ترین و محبوبیت‌ترین پارچه‌های موجود در بازار است و جهت تولید انواع لباس بچگانه و ورزشی به‌کار برده می‌شود. این نوع پارچه در برابر مواد شوینده مقاوم است و به‌هیچ‌عنوان دچار تغییر رنگ و رنگ‌پریدگی نمی‌شود. با این توصیف هنگام خرید پارچه فلامنت ورزشی حتماً به کیفیت الیاف آن دقت کنید؛ زیرا لباس‌های ورزشی به دلیل فعالیت بدنی زیاد به‌صورت مستمر شست‌وشو می‌شوند و بیش از سایر لباس‌ها در معرض آسیب و پوسیدگی قرار دارند.

3- جلوگیری از بروز هرگونه حساسیت و آلرژی؛ متأسفانه برخی از پارچه‌ها به دلیل استفاده از الیاف بی‌کیفیت، مستعد انواع حساسیت و آلرژی هستند، اما الیاف و جنس با کیفیت پارچه فلامنت سبب شده تا این پارچه از بروز حساسیت‌های پوستی جلوگیری کند؛ بر همین اساس پارچه‌های فلامنت جهت تولید انواع ملحفه، رو بالشتی، روتختی و لباس‌های کودکان و بیماران مناسب هستند.

 

پارچه فلامنت

قیمت پارچه فلامنت

جدای از بحث کیفیت و استحکام الیاف پارچه‌های فلامنت، این محصول مقرون‌به‌صرفه و ارزان‌قیمت است؛ بدین صورت که قیمت پارچه فلامنت در مقایسه با سایر منسوجات موجود در بازار در حد پایین‌تری قرار دارد و با استفاده از آن می‌توان انواع لباس، ملحفه و روتختی تولید کرد؛ بنابراین در زمان خرید اینترنتی پارچه فلامنت حتماً به این نکته توجه نمایید و سپس پارچه موردنیاز و دلخواهتان را خریداری کنید.

جمع‌بندی

پارچه فلامنت از باکیفیت‌ترین و ارزان‌قیمت‌ترین پارچه‌های موجود در بازار است؛ به همین سبب تا به‌حال توانسته نیاز بسیاری از مصرف‌کنندگان را به لحاظ داشتن ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد برطرف سازد. شما نیز می‌توانید جهت تولید انواع لباس، ملحفه، رو بالشتی و روتختی از این پارچه استفاده نمایید.

خرید پارچه فلامنت از فروشگاه آنلاین پارچه جوادی تکس

بسیاری از تولیدی‌های لباس برای خرید پارچه‌های فلامنت به دنبال یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر هستند تا پارچه فلامنت عمده را با قیمتی مناسب در آدرس https://javaditex.com/flammable-fabric خریداری کنند . همان‌طور که می‌دانید، خرید پارچه عمده در ارزان شدن قیمت پارچه فلامنت تأثیرگذار است. یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معروف که انواع پارچه ازجمله پارچه‌های فلامنت  را با بهترین کیفیت و مناسبت‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، پارچه فروشی جوادی تکس به ادرس www.javaditex.com می‌باشد. برای مشاوره رایگان درباره نحوه خرید پارچه غواصی و سایر پارچه‌های ارزان این فروشگاه با شماره تلفن‌های 09352113800 و 02155898415 تماس بگیرید.

همچنین بخوانید  6 نکته در طراحی و بازسازی ویلا که به کاهش هزینه ها کمک می کند

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *