تبلیغات

تبلیغات

خرید شیر آنلاین راهی آسان برای بهبود سلامتی

خرید شیر

شیر و محصولات لبنی در فهرست مایحتاج خانواده‌ها به چشم می‌خورند. علت اصلی آن می‌تواند وجود ارزش غذایی شیر باشد که نیاز بدن را به عناصر حیاتی مختلف رفع می‌کند. این نکته باعث شده که خرید این ماده خوراکی چندین بار در ماه انجام شود. بنابراین بهتر است از آسان ترین روش برای خرید شیر استفاده کنید. در ادامه این بررسی شما را با اهمیت مصرف شیر و آسان ترین راه خرید شیر آنلاین آشنا خواهیم کرد.

نقش مصرف شیر در ارتقای کیفیت زندگی

شیر سرشار از کلسیم، پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی است و مصرف آن نیاز بدن را به عناصر مختلفی رفع میکند. استحکام استخوان‌ها، کنترل اشتها، حفظ سلامتی قلب، ارتقای عملکرد مغز، بهبود سلامت روان، تأخیر در وقوع پوکی استخوان، تنظیم فشار خون و کمک به رشد و بلوغ به موقع کودکان و نوجوانان از فواید این ماده غذایی به حساب می‌آیند. همین موارد کافی هستند که به اهمیت قرار دادن شیر در سبد غذایی بیشتر پی ببریم.

البته ناگفته نماند که مصرف شیر با مواد مغذی دیگری که در هرم غذایی قرار دارند، امکان جذب انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف را بیشتر می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید از دستور تهیه انواع غذاها برای مصرف کافی شیر بهره مند شوید.

میزان مصرف شیر برای گروه‌های سنی

قیمت شیر

اکنون می‌دانیم که خرید شیر از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و شما باید روزانه به مقدار مشخصی از این ماده غذایی مصرف کنید. اما به نظر شما میزان مصرف شیر توسط گروه‌های سنی مختلف چقدر است؟ پیش از اینکه به این سؤال پاسخ بدهیم، باید اشاره کنیم که متخصصین تغذیه توصیه می‌کنند که مردم باید حداقل 1 لیوان شیر به طور روزانه مصرف کنند.

با توجه به اینکه بسیاری در هضم شیر با مشکل مواجه هستند، بسیاری از متخصصان تغذیه مصرف شیر را پیش از خواب توصیه می‌کنند. زیرا دستگاه گوارش هنگام خواب، فرصت کافی برای هضم لاکتوز شیر دارد و موادی مانند کلسیم به خوبی جذب می‌شوند. اما بهترین موقع برای نوشیدن شیر، هنگام صبحانه است که بی حالی و بی حوصلگی زود بیدار شدن را از بین می‌برد. علاوه بر این جذب کلسیم شیر هنگام خوردن صبحانه که کمترین میزان آهن را دارد، بیشتر خواهد بود.

میزان مصرف شیر

متخصصین حوزه سلامتی اعلام کرده اند که کودکان باید روزانه 1000 میلی لیتر شیر بنوشند که 1.5 تا 2 لیوان خواهد بود. این در حالی است که میزان مصرف شیر برای نوجوانان به 1000 تا 1300 میلی لیتر می‌رسد. متخصصان به دخترها در دوره بلوغ توصیه می‌کنند که به مقداری بیشتر و چیزی در حدود 2.5 لیوان شیر در روز بنوشند. این در حالی است که بدن پسرها در دوران بلوغ به روزانه 3 لیوان شیر نیاز دارد.

همچنین بخوانید  نهال گردو چندلر

مصرف شیر همانطور که قبل از این هم اشاره کردیم، در رشد و سلامتی تمام اندام‌های بدن، مستحکم کردن و رشد کافی استخوان‌ها و بلوغ به موقع این دو گروه سنی اهمیت دارد. البته ناگفته نماند که مصرف کافی شیر باعث می‌شود که احتمال ابتلای افراد به پوکی استخوان، آرتروز و انواع شکستگی استخوان‌ها در میانسالی و پیری به مقدار قابل توجهی کاهش یابد.

بزرگسالان نیز باید روزانه در حدود 1000 تا 1200 میلی لیتر شیر بنوشند که چیزی در حدود 2 لیوان شیر می‌شود. در گروه بزرگسالان، به زنان و مردان مسن توصیه می‌شود که روزانه حداقل 2 لیوان شیر بنوشند. اما خانم‌هایی که در دوران بارداری هستند باید حداقل 1 لیوان شیر مصرف کنند. بدن خانم‌های شیرده نیز به حداقل 3.5 لیوان شیر نیاز دارد. بنابراین خرید شیر آنلاین یا حتی خرید از مراکزی که فروش شیر را به صورت حضوری انجام می‌دهند، اهمیت قابل توجهی دارد.

مطرح ترین برندهای شیر در ایران

خرید شیر تازه

با توجه به اینکه خرید شیر آنلاین یا خرید از مراکز اختصاصی فروش شیر اهمیت ویژه ای دارد، شما باید با برندهای مطرحی آشنا شوید که شیر پرچرب و کم چرب، شیر میوه ای یا شیر طعم داری مانند شیر کاکائو و شیر قهوه تولید می‌کنند. این آشنایی کمک می‌کند که هنگام حضور در مراکز فروش شیر یا خرید شیر آنلاین بهترین محصول را سفارش دهید.

شیر کاله به علت شهرتی که برند کاله دارد برای همه آشناست. اما به غیر از شیر کاله که به صورت کم چرب و پر چرب به فروش می‌رسد، می‌توانید خرید شیر آنلاین را از برندهای دیگر هم انجام دهید.

برندهای مختلف شیر عبارتند از:

  • شیر کاله
  • شیر هراز
  • شیر دومینو
  • شیر روزانه
  • شیر میهن
  • شیر پگاه
  • شیر چوپان
  • شیر پاک
  • شیر رامک
  • شیر دامداران
  • شیر عالیس
  • شیر مانداسوی

خرید شیر آنلاین از اسنپ مارکت

خرید شیر آنلاین راه آسان و سریعی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم البته خرید شیر آنلاین زمانی انتخاب درستی به حساب می‌آید که شما وب سایت مناسبی را برای خرید انتخاب کرده باشید. در همین راستا خرید شیر از اسنپ مارکت پیشنهاد دیگر ما به شماست. زیرا شما باید اپلیکیشن یا سایتی را انتخاب کنید که قابل اطمینان باشد. اسنپ مارکت این اطمینان خاطر را برای کاربران فراهم می‌کند که می‌توانند به محصولات متنوعی دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید کار خرید شیر از اسنپ مارکت را بر اساس برند، طعم مورد علاقه و ویژگی‌هایی مانند پر چرب و کم چرب بودن آن انجام دهید.

مزایای خرید شیر از اسنپ مارکت

اسنپ مارکت برای تمام اجناس اطلاعات و مشخصات لازم و همچنین جدیدترین قیمت را ذکر کرده است. این در حالی است که کاربران می‌توانند از انواع کد تخفیف در اسنپ مارکت استفاده کنند. بنابراین شما با خرید شیر از اسنپ مارکت می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. اما این تنها نوع صرفه جویی نیست. شما به این روش می‌توانید در هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنید.

همچنین بخوانید  کاشت گریم ناخن، تحولی جدید در دنیای زیبایی

اسنپ مارکت

کافی است که گوشی هوشمند خود را به اینترنت وصل کنید و وارد اسنپ مارکت شوید. بعد از عضویت و ثبت آدرس، نوبت به خرید شیر از اسنپ مارکت می‌رسد. در کنار مشخصات هر محصول میزان تخفیف آن ثبت شده است. شما می‌توانید از سایر طرح‌ها نیز برای اعمال تخفیف روی سفارش خود استفاده کنید. فراموش نکنید که انتخاب زمان تحویل گرفتن سفارش هم به اختیار شماست. در صورت بروز هر گونه مشکلی نیز می‌توانید آن را با اعضای واحد پشتیبانی به اشتراک بگذارید و راهنمایی‌های لازم را برای اتمام سفارش و پرداخت هزینه دریافت کنید. البته در صورتی که مشکلی در اقلام دریافت شده نیز وجود داشته باشد، باز هم کارشناسان واحد پشتیبانی شما را به طور کامل راهنمایی می‌کنند.

جمع بندی

در این بررسی توضیح دادیم که مصرف مقدار کافی شیر در روز برای کودکان، نوجوان و بزرگسالان اهمیت بسیاری دارد. شما نیز اگر قصد خرید شیر را دارید، می‌توانید روش خرید شیر آنلاین را امتحان کنید. البته توصیه ما انتخاب اسنپ مارکت است. زیرا با اطمینان خاطر می‌توانید شیر و تمام اقلام مورد نیاز را سفارش داده و در اسرع وقت دریافت کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *