تبلیغات

تبلیغات

برای کار 3dmax چه لپ تاپی بخریم؟

lap-stok

آیا شما هم قصد به کار گیری لپ تاپ استوک اروپا در جهت اجرای برنامه3dmax  را دارید؟ بی شک لپ تاپ استوک اروپا یک محصول کاربردی و قوی به حساب می آید. این محصولات با بهترین سطوح کیفیتی از کشور های اروپایی صادر شده و به بازار کشور های خاورمیانه ای وارد می شوند. توجه داشته باشید که انواع لپ تاپ استوک اروپا با سخت افزار و کیفیت های متنوعی در بازار عرضه می شوند. شما همیشه باید به دنبال استفاده از بهترین انواع لپ تاپ در جهت اجرا برنامه 3dmax باشید. چرا که این برنامه گرافیکی به قدرت پردازش فوق العاده زیادی نیاز خواهد داشت. امروز ما قصد داریم تا در مورد چیستی 3dmax و بهترین نرم افزار برای اجرا آن با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

لپ تاپ استوک اروپا

لپ تاپ استوک اروپا

معرفی نرم افزار 3dmax

رندرینگ و طراحی مدل های گرافیکی از زمان های قدیم یک مسئله پر اهمیت به حساب می آمده است. در طول زمان، مردم از سخت افزار و نرم افزار های متنوعی در جهت طراحی انیمیشن و مدل های گرافیکی استفاده می کرده اند. امروزه با وجود نرم افزار 3dmax پروسه رندر و طراحی مدل های گرافیکی خیلی راحت تر شده است. دی مکس یکی از نرم افزار های مخصوص طراحی گرافیک سه بعدی به حساب می آید که با داشتن محیط کاری جذاب، امکانات تخصصی زیاد و قیمت مناسب طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده است. جالب است بدانید که 3dmax ویژگی های مثبت زیادی دارد.

خیلی از افراد این نرم افزار را با نام هایی همچون 3dmax هم شناسایی می کنند. لپ تاپ استوک اروپایی که شما از آن برای اجرای این نرم افزار سنگین استفاده می کنید حتما باید قدرت پردازش بالایی داشته باشد. چرا که دی مکس یک نرم افزار طراحی شده برای مدلینگ و رندرینگ است که می تواند طرح های گرافیکی را برای موقعیت های متنوعی ایجاد نماید. به صورت کلی این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا شخصیت ها و مدل های سه بعدی جذاب زیادی را طراحی نمایید. طراحان و توسعه دهنده بازی های مختلف هم از این نرم افزار محبوب برای طراحی شخصیت، انیمیشن و محیط های موجود درون بازی خود استفاده می کنند. هرچه قدرت سخت افزار شما بالا تر رود، امکاناتی که از طریق این نرم افزار در اختیارتان قرار می گیرد هم بیشتر می شود.

لپ تاپ استوک اروپا


لپ تاپ استوک اروپا

حداقل سیستم مورد نیاز لپ تاپ استوک اروپا برای اجرا این برنامه

همانطور که در قسمت های قبل تر هم گفته شد برای اجرا دی مکس در یک لپ تاپ استوک اروپا، شما باید به سخت افزار مورد نیاز این برنامه توجه کنید. به صورت کلی برای اجرای این برنامه شما به 4 گیگابایت رم نیاز خواهید داشت. البته که استفاده از 4 گیگ اصلا به شما توصیه نمی شود. لپ تاپی که شما از آن استفاده می کنید باید حداقل همراه با 8 گیگابایت رم در بازار عرضه شود. جدا از داشتن این میزان رم، شما باید از یک پردازنده سریع و تراشه گرافیکی قوی هم استفاده نمایید. به صورت کلی پردازنده گرافیکی که لپ تاپ شما آن را مورد استفاده قرار می دهد می تواند سرعت انجام رندر را شخص کند. هرچه کیفیت و سرعت پردازنده گرافیکی بالا تر رود، کیفیت کار نهایی بیشتر خواهد شد.

همچنین بخوانید  ویروس کرونا چیست ؟ خطر دستگاه‌های حضور غیاب در شیوع کرونا

آخرین عاملی که شما باید به آن توجه داشته باشید کیفیت صفحه نمایش و زنده بودن رنگ های به کار رفته در صفحه است. حتما می دانید که یک لپ تاپ استوک می تواند با کیفیت های متنوعی در بازار عرضه شود. اگر شما از لپ تاپ های نوین با کیفیت صفحه نمایش بالایی استفاده کنید، باید انتظار این مسئله را داشته باشید که رنگ های موجود را خیلی بهتر ببینید. در این شرایط شما می توانید شخصیت هایی زیبا، جذاب و خوش رنگ خلق کنید. البته که استفاده از صفحه نمایش متوسط هم مشکلی خاصی را برای شما ایجاد نمی کند. ولی برای داشتن تجربه خوب با دی مکس، شما حتما باید یک صفحه نمایش قوی را به کار گیرید.

لپ تاپ استوک اروپا

لپ تاپ استوک اروپا

ویژگی های بهترین لپ تاپ مناسب 3dmax

حال که با سخت افزار و چیستی نرم افزار دی مکس آشنا شدیم، بیایید تا به سراغ ویژگی های لپ تاپ استوک اروپا مناسب این نرم افزار برویم. به صورت کلی شما باید سه فاکتور مهم را در هنگام خرید مد نظر خود قرار دهید: پردازنده، رم و تراشه گرافیکی. این سه مورد می توانند به شما کمک کنند تا این برنامه را در بهینه ترین حالت ممکن اجرا نمایید. بیایید تا بررسی را با پردازنده اصلی شروع کنیم. در جهت خرید لپ تاپ استوک اروپا برای این نرم افزار، استفاده از یک پردازنده اینتل یا ای ام دی قوی به شما توصیه می شود. از آنجایی که اینتل و ای ام دی در هر نسل از محصولات خود یک قابلیت جدید را معرفی می کنند، شما همیشه باید به دنبال استفاده از بهترین ها باشید. بهتر است که حداقل از سری 6 اینتل و سری 3 ای ام دی در جهت اجرا این نرم افزار استفاده کنید.

در قسمت های قبل تر گفته شد که حداقل رم مورد نیاز این برنامه 4 گیگابایت است. ولی در دنیای امروزی ما استفاده از 4 گیگابایت رم مشکلات متعددی را برای شما ایجاد خواهد کرد. شما حداقل باید از 8 گیگابایت رم استفاده کنید تا فقط برای اجرای برنامه های عادی و انجام کار های روزمره با مشکل مواجه نشوید. در نتیجه، حداقل رمی که شما باید از آن استفاده کنید 8 یا 16 گیگابایت می باشد. البته که امروزه اکثر لپ تاپ های موجود در بازار همراه با حداقل 8 گیگابایت رم به فروش می رسند. تراشه گرافیکی را می توان به عنوان آخرین مورد مهم شناسایی کرد. به صورت کلی تراشه گرافیکی که شما از آن استفاده می کنید قدرت پردازش نهایی را مشخص می کند. بهتر است که از سری GTX یا RTX انویدیا استفاده کنید.

همچنین بخوانید  برنج من را به بالاترین درجه ثروتمند شدن رساند

لپ تاپ استوک اروپا

لپ تاپ استوک اروپا

استفاده از لپ تاپ استوک اروپا گیمینگ برای دی مکس

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که آیا ما می توانیم از لپ تاپ استوک اروپا گیمینگ برای اجرا این برنامه استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که همه چیز بستگی به تراشه گرافیکی دارد. اگر لپ تاپی که شما از آن استفاده می کنید تراشه گرافیکی قوی را در خود جای داده است، شما با خیال راحت می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. ولی اگر لپ تاپ شما از تراشه های گرافیکی قدیمی یا معمولی استفاده می کند، بهتر است که در انتخاب خود تجدید نظر کنید. محصولاتی همچون لپ تاپ استوک سرفیس گزینه خوبی به حساب می آیند.

خرید لپ تاپ استوک اروپا از پیشتاز سیستم

اگر شما هم به دنبال خرید انواع لپ تاپ استوک اروپا حرفه ای هستید، حتما باید خرید خود را از بهترین فروشگاه های ایرانی ثبت کنید. بی شک امروزه فروشگاه های بسیار زیادی در سراسر ایران در این زمینه فعالیت می کنند. این فروشگاه ها انواع لپ تاپ را با تعرفه های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می دهند. استفاده از خدمات کلی و جامع پیشتاز سیستم یکی از بهترین راه های موجود در جهت خرید لپ تاپ استوک به حساب می آید. پیشتاز سیستم با داشتن تیم فنی مجرب، تیم پشتیبانی حرفه ای و قیمتی خوب، محصولاتش را با تضمین ارائه کرده است. شما می توانید هم اکنون انواع لپ تاپ استوک سرفیس پیشتاز سیستم را بررسی کنید و خرید خود را ثبت نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *