تبلیغات

تبلیغات

به زودی از بین میری!

azbeynmiri1

“اگر تجارت شما در اینترنت نباشد، تجارت شما از بین خواهد رفت”. این سخن خود نشان دهنده اهمیت استفاده از بازاریابی دیجیتال و استفاده از امکاناتی است که می توان در بستر اینترنت آن ها را پیدا کرد

 

بیل گیتس جزو آن دسته از انسان های تاثیرگذاری است که در سراسر دنیا آن را می شناسند. میلیاردر آمریکایی که شرکت مایکروسافت را پایه گذاری کرد. گیتس سخنان گهرباری دارد که هر کدام از آنها درس های بزرگی برای تجارت به حساب می آیند. یکی از آنها می گوید: “اگر تجارت شما در اینترنت نباشد، تجارت شما از بین خواهد رفت“. این سخن خود نشان دهنده اهمیت استفاده از بازاریابی دیجیتال و استفاده از امکاناتی است که می توان در بستر اینترنت آن ها را پیدا کرد.

 

از بین میری

مشتری ها، مخاطبان بیشتر و …. همگی را می توانید در فضای اینترنت پیدا کنید. اما یادتان نرود که اگر قرار نیست به فکر طراحی سایت و گسترش کسب و کار خود در فضای اینترنت باشید، به زودی از بین می روید!

چرا تجارت شما باید در بستر اینترنت باشد؟

در حالی که کسب و کارهای زیادی به صورت سنتی کار می کنن، شرکت های زیادی از بزرگ گرفته تا کوچک، تجارت خود را بر روی بستر اینترنت لانچ کرده اند. قطعا این کار مزایای فوق العاده ای به همراه دارد. کسب درآمد از اینترنت می تواند جذاب و باورنکردنی باشد.

شما با ساخت سایت و استفاده از سئو به دیده شدن خود کمک می کنید. از بازاریابی دیجیتال می توانید استفاده کنید تا مردم بیشتر شما را بشناسند. این یک واقعیت است که اگر وارد دنیای تجارت الکترونیک نشوید، به زودی بازی را به کسب و کارهایی می بازید که در این فضا فعالیت کرده و کسب درآمد می کنند.

اما تا به حال از خود پرسیده اید که چرا به طراحی سایت برای تجارت خود نیاز دارید و چرا باید روی بازاریابی دیجیتال خود بیشتر تمرکز کنید؟ دلایل قانع  کننده زیادی وجود دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

از بین میری

 

برای همه در دسترس هستید

فرض کنید که یک شرکت بسیار بزرگ در بازار سنتی هستید. مردم چطور می توانند جز معرفی و بازاریابی دهان به دهان شما را پیدا کنند؟ اگر فردی در شهر دیگری باشد، اولین کاری که می کند جستجو در اینترنت است.

خب اگر سراسر اینترنت را بگردد و نه در شبکه های اجتماعی و نه در فضای گوگل شما را پیدا نکند، چه اتفاقی می افتد؟ به سادگی شما یک مشتری بالقوه را از دست می دهید. البته بدون شک این اولین مشتری نبوده و مشتری های دیگری را هم از دست خواهید داد.

همچنین بخوانید  تولید محتوای با کیفیت با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی

زیرا به سادگی جایی که شما باید باشید، کسب و کارهایی شاید کوچک تر اما در دسترس تر وجود دارند. اولین و بزرگترین راهی که می توانید به کمکش از نابود شدن تجارت خود جلوگیری کنید، در دسترس بودن در فضای اینترنت است. طراحی سایت، داشتن شبکه های اجتماعی فعال و … همه آن چیزی است که در این راه به آن نیاز پیدا می کنید.

 

نمایش آسان خدمات و محصولات

فکر می کنید در دنیایی که تجارت شما وجود ندارد، چطور می توانید از جدیدترین خدمات و محصولات خود رونمایی کنید؟ چطور می توانید به بقیه نشان دهید که چه کارهایی قبلا انجام داده اید؟

نمونه کارهای شما کدام اند؟ موفقیت ها و شکست های شما چطور پیش رفته اند؟ اما استفاده از خدمات بازاریابی دیجیتال یا خیلی ساده، کمک گرفتن از شرکت های طراحی سایت حرفه ای و یا ساخت سایت با هزینه های بسیار کم، این امکان را به مشتریان خود می دهید که با چند کلیک ساده، بیشتر با خدمات و محصولات شما آشنا شوند.

علاوه براین، اینترنت همیشه در دسترس است. وب سایت یا پیج کاری شما 24 ساعت شبانه روز در دسترس بوده و مردم در هر زمانی می توانند از آن دیدن کنند. حتی خارج از ساعات کاری!

 

ایجاد ارتباطی ساده تر با مخاطبان و مشتریان

هر چیزی که در دنیای اینترنت و رسانه های اجتماعی وجود دارد، برای ایجاد ارتباط است. این ارتباط هم در مورد افراد و هم در مورد مشاغل صادق است. استفاده از بستر اینترنت به شما وجه ای انسانی تر می دهد. مشتریان شما در شبکه های اجتماعی و در سایت هایتان با شما در ارتباط خواهند بود.

 

از بین میری

مخاطبان امروزی شما با مخاطبان چند سال پیشتان فرق دارند. بنابراین منطقی است که بخواهید آن ها را بیشتر بشناسید. از طریق حضور فعال در بستر اینترنت می توانید روی این شناخت حساب کنید.

به طور کلی استفاده از رسانه های اجتماعی یکی از ساده ترین و در عین حال موثرترین راه ها برای علاقه مند کردن افراد به تجارت شما و ایجاد روابط واقعی با افراد واقعی است.

 

هزینه نگهداری متناسبی دارد

هرگز این حقیقت را فراموش نکنید که شما در دنیای واقعی باید تمام اجناس خود را در یک مغازه بچینید. باید محل کسب خود را بیمه کنید، در طول روز یا شب تنها زمان های خاصی را می توانید آن را باز کنید و برای استفاده از آن هر ماه هزینه های بالایی پرداخت کنید.

همچنین بخوانید  چگونه یک سایت رزرواسیون وردپرسی بسازید؟

اما وقتی پای تجارت الکترونیک به میان می آید، شاید در کوتاه  مدت مجبور باشید یک هاست و دامین خریداری کنید و از خدمات تولید محتوا یا بازاریابی دیجیتال استفاده کنید که در کوتاه مدت هزینه هایش ترسناک به نظر می رسند.

در نهایت اما این هزینه ها مربوط به اوایل کار بوده و به مرور درآمد بسیار بیشتر از این هزینه ها خواهد بود.

شما دیگر لازم نیست اجاره های ماهانه سنگین پرداخت کنید و برای ارائه خدمات و محصولات خود زمان مشخصی داشته باشید. در هر زمان و هر مکانی به لطف اینترنت در هر پلتفرمی می توانید خدمات خود را ارائه کنید.

 

جذب ترافیک از طریق جستجوی کاربران

قبول دارم که جذب ترافیک همیشه به معنی افزایش درآمد نیست، اما می توانید روی آن به کمک استفاده از خدمات طراحی سایت و سئو حرفه ای حساب کنید. برای درک بهتر فکر کنید که در دنیای واقعی در یک جای پرت مغازه دارید، قطعا اگر مشتریان شما را نشناسند، نمی توانند محل کسب شما را پیدا کنند.

استفاده از اینترنت هم همین است. اگر از سئو یا بهینه سازی استفاده نکنید، سایت خوبی طراحی نکنید و خدمات خوبی ارائه نکنید، چطور می توانید انتظار این را داشته باشید که مردم به سمت شما جذب شوند؟

حضور فعال و مفید شما در دنیای تجارت الکترونیک، ترافیک شما را افزایش داده و اعتبار کاری شما را تا حد زیادی افزایش می دهد. از روش های بازاریابی نوین استفاده می کنید تا افرادی که در اینترنت سرگردان هستند را به سمت خود هدایت کنید.

 

به طور مستقیم برای مردم تقاضا ایجاد می کنید

استفاده از دنیای اینترنت به خصوص استفاده از سئو و طراحی سایت، به شما امکانی می دهد که در تجارت سنتی برای شما وجود ندارد، ایجاد تقاضا برای محصولات خود برای افرادی که هنوز در مرحله خرید نیستند.

با انجام سئو در موضوعات مرزی بیشتر، می توانید به طور هوشمندانه بازدیدکنندگان را به خرید راه حلی برای مشکلاتشان هدایت کنید. از طرف دیگر، می توانید تصمیم بگیرید که خدمات و محصولات خود را تبلیغ کنید.

چنانچه دوست دارید خودتان برای کسب و کارتان سئو را یاد بگیرید و انجام دهید، میتوانید یک دوره آموزش سئو بگذرانید و پس از آن فقط کافیست تمرین کنید و ناامید نشوید. (واقعا ممکنه یه جاهایی خسته بشید!)

در واقع وب سایت شما حتی دریچه ای به سمت بازارهای جهانی است. شما خدمت یا محصولی را عرضه می کنید و ممکن است آن سر دنیا بدون محدودیت جغرافیایی کسی آن را بخواهد. قطعا تجارت های سنتی این امکان را ندارند. با یک سایت کارآمد، با سئو حرفه ای و استفاده از دیجیتال مارکتینگ حرفه ای تر، می توانید روی برطرف کردن تقاضای افراد بیشتری حساب کنید.

همچنین بخوانید  روش های بهبود سئو سایت و جایگاه کلمات در گوگل

خوشبختانه یا متاسفانه، از بین رفتن کسب و کارهای سنتی آن هم در دنیایی که برای هر چیزی گوشی به دست سرچ می کنیم و خرید می کنیم، حتمی است. اگر می خواهید در این بازار دوام بیاورید، تجارت الکترونیک را شروع کنید.

در این راه حتما به کمک افراد متخصص نیاز پیدا می کنید. شرکت دارکوب می تواند راهنمای خوبی برای این منظور باشد. دارکوب به کمک افراد حرفه ای، تجربه عالی در سطح بالا و همچنین استفاده از تخصص خود، به کسب و کار شما کمک می کند تا دیده شود.

 

سخن آخر

دنیای تجارت، دنیایی است که به طور کامل به بازاریابی دیجیتال وابسته است. وقتی کسب و کارهای بزرگ و کوچک گذشته را با امروزی ها مقایسه کنید، متوجه تفاوت آن ها خواهید شد. به لطف استفاده از ساخت سایت و دیگر خدمات آنلاینی که شرکت های دیجیتال مارکتینگ در اختیار مشتریان خود قرار می دهند، سیستم تجارت نوین، مرزها را از بین برده است.

شما می توانید در بندرعباس باشید در حالی که یک لیوان از فروشگاهی آنلاین در تهران سفارش می دهید. می توانید کسب و کاری در آمریکا باشید و به افراد ساکن اروپا خدمات خود را ارائه کنید. یک تجارت بدون مرز با صدها مشتری از سراسر دنیا. همه این ها به لطف وجود وب سایت هایی است که در سراسر دنیا خلق شده اند. طراحی سایت و سئو آن برای موتورهای جستجو، انتخابی عالی است. اما در این راه نمی توان به هرکسی اعتماد کرد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *