تبلیغات

تبلیغات

طراحی سایت حرفه ای نیاز هر کسب و کار امروزی

pro-site1

برای گسترده کردن کسب و کار، فروش بیشتر و پیشی گرفتن از رقبا بهترین گزینه طراحی سایت فروشگاهی است. در واقع با داشتن یک وب سایت به مشتریان نشان می دهید که پا به دنیای مدرن گذاشته اید و میتوانید خدماتی فراتر از آنچه که در بازارهای سنتی است را به آن ها ارائه دهید.

طراحی سایت

طراحی سایت باعث چالش و ایجاد یک تحول عظیم در کسب و کارتان می شود، به گونه‌ای که دید شما از یک محدوده جغرافیایی کوچک مانند خیابان یا شهر به استان و کشور و حتی در صورت فعالیت فوق العاده به سطح بین المللی میرسد.

بیل گیتس در جمله ای معروف بیان می کند:

اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور ندارد پس به زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد!

 

چرا کسب و کار من به سایت نیاز دارد؟

اول از همه باید بدانید که چرا کسب و کار شما به وب سایت نیاز دارد. مزایای طراحی سایت را برای خودتان لیست کنید و مشخص کنید چه هدفی را دنبال می کنید. اگر یک استراتژی را از ابتدا برای خودتان بچینید و طبق آن پیش بروید، قطعا وب سایتی موفق خواهید داشت.

 

هر کسب و کاری میتواند در حوزه اینترنت به موفقیت های چشمگیری دست یابد، از افزایش فروش گرفته تا برندسازی و … . اگر به فکر طراحی سایت هستید باید بطور مداوم آن را مدیریت کنید و خدماتی بیش از آنچه که رقبا به مشتریان ارائه دهید، ارائه دهید؛ مانند کد تخفیف، قرعه کشی، ارسال رایگان، هدیه و … که مشتریان را ترغیب به خرید کنید و شرایطی را ایجاد کنید که مدام به سایت شما سر بزند.

 

دلایل راه اندازی یک وب سایت

آیا از مزایای طراحی سایت باخبر هستید؟ میدانید داشتن یک سایت چه کمکی به کسب و کارتان می کند؟ اگر تمامی موارد را بررسی کنید تصمیم گیری در مورد طراحی سایت راحت تر خواهد بود و با شناخت مسیر قدم های بعدی را با اطمینان بیشتری برمیدارید.

مزایای طراحی سایت حرفه ای عبارت است از:

  • به کسب و کارتان اعتبار میبخشید و به خوبی معرفی می شوید.
  • کسب و کارتان توسعه پیدا می کند و مشتریان جدیدی اضافه می شوند.
  • یک وب سایت به عنوان صدای شما میباشد.
  • طراحی سایت یکی از ارزان ترین روش ها برای دیده شدن است.
  • به زمان و مکان خاصی محدود نیستید.
  • باعث ایجاد رابطه های جدید خواهد شد.
  • تبلیغات را در حوزه گسترده تری انجام می دهید.
  • میتوانید مشتریان و رفتار آنها را ارزیابی کنید.
همچنین بخوانید  چرا خرید فالوور ایرانی و فوری اینستاگرام مهم است؟

و بسیاری مزایای دیگر که میتواند کسب و کارتان را رشد دهد.

طراحی سایت

ویژگی های یک طراحی سایت حرفه ای

اما یک وب سایت حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟ ما باید قبل از طراحی سایت حرفه ای بیندیشیم که چه خدماتی را میخواهیم به مشتریان ارائه دهیم و از طراحان بخواهیم دقیقا همان موارد را برای ما پیاده سازی کنند.

طراحی سایت

از جمله ویژگی های یک طراحی سایت حرفه‌ای عبارت اند از:

پشتیبانی و خدمات مشتری

وب سایت طراحی شده توسط تیم فراداده با گارانتی و پشتیبانی 3 ماهه و یک ساعت آموزش انجام میشود. به این معنا که هر زمان در طول این مدت با مشکل برخورد کنید در کمترین زمان تیم کارشناسان فنی مشکل ایجاد شده را برطرف خواهند کرد. لازم به ذکر است که پشتیبانی یک وب سایت از طراحی آن اهمیت بیشتری دارد.

 

سایت سابقه کاری و نمونه کار

برای اینکه متوجه شوید یک شرکت طراحی سایت حرفه ای است یا خیر باید به نمونه کارها و رزومه های آن شرکت دقت کنید. تیم حرفه ای فراداده انواع نمونه کارها در حوزه وب سایت های تجاری، فروشگاهی، آموزشی، شرکتی، شخصی و … را داشته و تمامی آنها را در سایت برای مشاهده و مقایسه مشتریان قرار داده است.

تیم فراداده با مشاوره طرح دهنی شما را تداعی کرده و با به کارگیری کار تیمی و زیرساخت های قوی محصولی ارزشمند را در اختیار مشتری قرار می دهد.

 

برآورد زمانی مناسب پروژه

برآورده هزینه با توجه به درخواست های مشتری مشخص می شود و طبق زمان بندی‌هایی که در هنگام عقد قرارداد تعیین شده، شرکت موظف است که پروژه را در تایم مشخص شده به مشتری تحویل دهد. تیم فراداده به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت حرفه ای تا رضایتمندی شما و رسیدن به هدف مورد نظر در کنار شما خواهد بود.

 

طراحی سایت نیشابور

با رونق بازار و تجارت، طراحی سایت در نیشابور پیشرفت چشمگیری داشته و اکثر صاحبان کسب و کار به فکر طراحی سایت افتاده اند. فراداده به عنوان یکی از برترین شرکت های طراحی سایت در نیشابور در حال فعالیت است و بسیاری پروژه های وب را در حوزه های مختلف به پایان رسانده است.

این ویژگی ها فراداده را از رقبا متمایز می کند:

  1. ارائه محصولات را کیفیت بالا
  2. طراحی اختصاصی قالب و گرافیک وب سایت
  3. ارائه قیمت مناسب در مقایسه با سایر شرکت های فعال در این حوزه
  4. تحویل پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن
  5. ارائه محصولات کاربرپسند، ساده و انعطاف پذیر
  6. تعامل با مشتریان
  7. پشتیبانی سه ماهه و یک ساعت آموزش رایگان
همچنین بخوانید  5 نکته برای افزایش فروش آنلاین با سئو

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *