تبلیغات

تبلیغات

پکیج دوربین مداربسته و انواع آن

madar-baste1

اگر دنبال خرید پکیج دوربین مداربسته هستید این مطلب را از دست ندهید و تا انتها بخوانید . چرا که به شما کمک می کند تا با مشخصات فنی دقیق خودتان پک کامل دوربین مداربسته را انتخاب نمایید و خریداری کنید .

دوربین های مداربسته در انواع مختلفی موجود می باشد . که شاید در خرید دوربین مداربسته شما را دچار تردید کند . ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین پک دوربین مداربسته را انتخاب و خریداری نمایید .

در سال های گذشته برای خرید کوچک ترین کالا یا دوربین مداربسته باید به بازار اصلی آنمراجعه می کردیم . اما با پیشرفت تکنولوژی و رشد روز افزون اینترنت خرید دوربین مداربسته از فروشگاه های اینترنتی در سراسر کشور بسیار آسان و امکان پذیر شده است . البته قبل از خرید باید چند نکته را بدانید . که از ضرر شما در خرید اینترنتی دوربین مداربسته جلوگیری کند.

دوربین مداربسته

پکیج دوربین مداربسته توضیحات

برای خرید پکیج دوربین مداربسته باید از مشخصات فنی آن کاملا اطلاعات داشته باشید . تا بتوانید بهترین آن ها را انتخاب نمایید .دوربین های مداربسته در برند های داهوا ، یوشیتا ، هایک ویژن و متفرقه می باشند . همین امر باعث شده است تا مواقعی که می خواهید دوربین مداربسته خریداری نمایید دچار تردید شوید .

بهترین پک کامل که در ایران در حال حاضر می توانید تهیه کنید دوربین های مداربسته برند داهوا می باشد .

این برند با 28 ماه گارانتی و با کیفیت بالای قطعات این اطمینان را به شما می دهد تا بتوانید با خیال آسوده از این دوربین ها استفاده نمایید .

همچنین نرم افزار انتقال تصویر برند داهوا با سرعت بسیار بالایی که دارد تصاویر را بر روی گوشی شما انتقال می دهد.

شما می توانید برای محیط های باز از دوربین های بولت و برای محیط های بسته از دوربین مداربسته دام استفاده نمایید .

پکیج های دوربین مداربسته معمولا شامل دوربین مداربسته دام یا بولت ، دستگاه ضبط ، فیش های اتصال و کابل می باشند .

در بعضی موارد ممکن است هارد بر روی پکیج ها قرار دهند . اما فروشگاه اینترنتی کارپیما تمامی پک دوربین مداربسته را بدون هارد بفروش می رساند . چرا که حق انتخاب را به مشتریان داده است تا نسبت به نیاز خود هارد مورد نظر را تهیه کنند.

دوربین مداربسته

انواع پک دوربین مداربسته + قیمت

پک های دوربین مداربسته در تنوع های مختلفی موجود می باشند . این نوع دوربین ها بستگی به محیط و دید که می خواهند تعیین می گردند . البته بودجه قیمت برای خرید دوربین مداربسته بسیار مهم می باشد .

همچنین بخوانید  آموزش طراحی سایت با مدرک بین المللی برای اولین بار در ایران

دوربین های مداربسته را می توانید در تنوع های مختلف خریداری نمایید . بطور مثال اگه بخواهید پلاک های ماشین را مشاهده کنید . باید از دوربین های ip  استفاده نمایید.

یا اگر بخواهید محیط خودتان را بصورت خیلی واضح مشاهده کنید می توانید از دوربین های ahd  با کیفیت 5 مگاپیکسل استفاده نمایید .

توجه داشته باشید قبل از خرید دوربین مداربسته با کارشناسان کارپیما مشاوره انجام دهید تا مناسب ترین پک دوربین مداربسته به شما عزیزان معرفی گردد .

کارپیما با بیش از 80 نوع تنوع در دسته پکیج های دوربین مداربسته این امکان را فراهم کرده است . تا بتوانید با مقایسه و مشاوره بهترین پک را برای اماکن خودتون خریداری نمایید.

پک کامل دوربین مداربسته شامل چه چیزهایی می شود و قیمت آن؟

پکیج های دوربین مداربسته شامل کابل ، فیش های نصب ، دوربین و دستگاه می باشد .

قیمت پک های دوربین مداربسته بر اساس مدل و برند آن تعیین می شود . از همه مهمتر در این روز ها نرخ ارز می باشد که تعیین کننده قیمت پکیج های دوربین مداربسته می باشد .

البته کارپیما در این چند سال اخیر سعی داشته است تا کمترین تغییر قیمت در پکیج های دوربین مداربسته داشته باشد .و قیمت را در حد تعادل نگه داشته است .

خرید بدون واسطه دوربین مداربسته این امکان را به شما می دهد تا از هر کجای ایران که هستید بتوانید دوربین مداربسته را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید .

دوربین مداربسته

فروشگاه های زیادی هستند که پک دوربین مداربسته را به فروش می رسانند اما فروشگاه اینترنتی کارپیما بیش از 80 نوع تنوع در دسته پکیج های دوربین مداربسته دارد . که شما به راحتی می توانید با یکدیگر مقایسه کنید ، مشاوره بگیرید سپس اقدام به خرید کنید .

اگر می خواهید دوربین مداربسته خودتان را بدون نیاز به کمترین کابل کشی نصب کنید می توانید از پک های دوربین مداربسته بیسیم استفاده نمایید .

هم چنین دقت داشته باشید دوربین مداربسته های دام برای فضاهای داخلی و دوربین مداربسته های بولت برای فضاعای باز مورد استفاده قرار می گیرد .

اکثر فروشگاه ها به دلیل بروز بودن قیمت هارد در پک های دوربین مداربسته هارد را قرار نمی دهند .

پس دقت داشته باشید تا در هنگام خرید پکیج دوربین مداربسته با مشکلی روبرو نشوید .

بهترین پکیج دوربین مداربسته پک دوربین مداربسته داهوا می باشد . که برندی با اصالت و دارای گارانتی بلند مدت می باشد .

دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته

فروشگاه های زیادی در تهران و شهرستان ها هستند که انواع دوربین مداربسته را به فروش می رسانند . اما فروشگاه اینترنتی کارپیما بدون واسطه و در سریع ترین زمان ممکن انواع پکیج دوربین مداربسته را به شما عزیزان ارائه می دهد .

همچنین بخوانید  از سئو چه می‌دانید؟

آدرس فروشگاه به نشانی www.karpeyma.com  و شماره تماس 02191035862 می باشد . شما می توانید همه روزه از ساعت 9 الی 18 بعد از ظهر با ما در ارتباط باشید.

خرید دوربین مدار بسته و نصب آن یک راهکار عالی و هوشمندانه می باشد. در بالا تا حدودی از ‌مزیت این وسیله و لزوم وجود آن صحبت شد. افراد زیادی از این وسیله استفاده می‌کنند. به عنوان مثال یک مدیر برای رصد کردن کارکرد و عملکرد کارکنانش دوربین را در فضای شرکت و کارخانه اش نصب می کند و یا افراد از این وسیله در محیط منزل برای حفظ امنیت فضای منزل استفاده می کنند. کاربردهای این وسیله بسیار زیاد می باشد.

این فروشگاه خرید دوربین مداربسته را برای شما بسیار راحت کرده است و با قیمت های رقابتی که به شما ارائه می دهد . این امکان را ساخته تا بدون واسطه از این فروشگاه دوربین های مداربسته را خریداری نمایید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *